wiegedood

• Ons Anthe werd geboren op 2 november met de keizersnede. Alles verliep goed tot twee weken gelden. Ons meisje is bijna gestikt toen.
    We hebben haar kunnen redden omdat we er bij waren, maar voor hetzelfde geld...
    In het ziekenhuis hebben ze haar onderzocht en niks gevonden, ze zou ook geen risicokindje zijn voor wiegedood.
    Om ons gerust te stellen hebben we toch een monitor meegekregen en daar ligt ons Anthe nu aan.
    Graag had ik nog met andere mensen erover gebabbeld.
    Lysa
  • Voor Lysa

Lysa
    Ik ben een jonge vrouw van 24jaar. Ik ben nu 5 maand zwanger en ik hoop dat bij mij alles goed verloopt, de zwangerschap, de geboorte en daarna. Over wiegedood heb ik ook al veel gedacht, en ik hoop echt niet dat ik dat moet meemaken, ik zou het niet overleven. Jullie hebben veel geluk gehad met je kindje.
    Nog veel geluk en hopelijk geen tegenslag.
  • Hallo,

Wij hebben 2 zoontjes, Calvin is 4 jaar en 8 weken te vroeg geboren, hij is getest op wiegedood en alles was ok. Verder stonden we er niet bij stil. Ons ander zoontje Quinten is net 1 jaar geworden en heeft al 10 maanden een monitor. Af en toe gaat die af en 1 keer zijn we in spoed naar het UZ gemoeten. Natuurlijk kan het ook vals alarm zijn. Quinten kreeg een monitor toen hij na 37 weken zwangerschap maar 2 kg 410 woog en getest moest worden. Daar vonden ze het een randgeval en wij zijn in feite blij, want het gebeurd nog.
    Als je nog verdere uitleg wil, mail me dan.

Groetjes
    CYNTHIA thumbup.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld