Wat op de grond terwijl baby net niet alleen zit

• Wat op de grond terwijl baby net niet alleen zit

Hallo, ons meisje kan al erg stevig alleen zitten en een tijdje spelen. Maar na een tijdje kanteld ze om en soms is dit gewoon rustig z'n rolt ze om en is er gene probleem. Maar ze kan ook na 1min. Los achterover vallen wat wel typisch zal zijn. Nu vind ik het moeilijk om ze alleen ergens te laten zitten om te spelen. Ofwel zetten we ze op de zetel bij ons of in het park met kussens tegen de houten randen. Ook hebben we een puzzelmat op de vloer maar dit blijft hard en durf ik dan niet zo goed? En die kussens is zo een onhandig gedoe. Hoe doen anderen dit? Alvast bedankt
  • Die periode duurde bij ons niet super lang. Ik zette haar meestal op een speeldeken met massa's kussens rond haar. Niet handig, maar zoals ik zei, ze Is vlug van, "ik kan net zitten" naar "ik zit zeer stevig" gegaan.
    Tussendoor zat ze ook in de zetel bij ons. Eigenlijk afhankelijk waar ik was.
    Op een speeldeken kon er niet veel fout lopen. Kon ik zelf aan mijn eten beginnen om maar iets te zeggen. Uiteraard keek ik continu dat ze niet met haar hoofd tussen de kussens zat. In de zetel vond ik gevaarlijker als ik er niet naast kon zitten, gezien ze daar uit kan rollen..
  • Borstvoedingskussen achter hen.
  • Idd, hier ook het borstvoedingskussen in een U er achter en naast.
  • Hier ook het borstvoedingskussen in U-vorm achter hem smile.gif Heb ook even een playgro speelkussen in bruikleen gehad van vrienden, ook heel handig. Is een soort van rond kussen waar je ze in kan zetten zodat ze recht blijven zitten smile.gif
  • Ik zet hem op een mat met daarbovenop zijn speelmat of iets anders zacht en dan inderdaad bv-kussen in een U rond hem, ik leg soms ook nog iets zacht voor hem voor als hij recht naar voor zou vallen tongue.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld