wanneer gaan slapen.

• Hallo .

Onze twin is nu bijna 10w oud en gaan rond 21u boven in hun bedje slapen en krijgen rond 23u dan nog een flesje.
    Het probleem is dat ze nooit tot hetzelfde uur slapen de ene keer tot4u dan tot6u en dan zijn ze daar weer eens om 5u.
    Natuurlijk liggen hun voedings uren ook bija elke dag anders heeft er iemand tips om hier een regelmaat in te krijgen .
    Alvast bedankt.
    Nieke & Twin
  • Bij jonge kindjes is het nog heel normaal dat de tijden niet helemaal vast staan. Zelf liet ik mijn zoontje ’s nachts gewoon drinken wanneer hij uit zichzelf wakker werd. Overdag schoof ik dan zo met de voedingen dat ik uiteindelijk ’s avonds steeds weer de late voeding om 23.00 uur kon geven. Op een gegeven moment kwam hij steeds later in de nacht... tot hij uiteindelijk tot 06.00 uur doorsliep. Het regelt zich echt zelf... geduld is het beste advies. Je kindjes laten zich toch nog niet helemaal sturen.

Groetjes Anja
  • Ergens is het logisch dat ze nooit op hetzelfde moment wakker worden en eten. Wees gerust, dit is het begin van doorslapen. ALs je inderdaad zorgt dat ze ’s avonds steeds op hetzelfde uur de laatste voeding krijgen, merk je vanzelf dat ze langer slapen. tbegint met 5 uur en zo tot klokje rond. Merk je dat ze tegen 6u wakker worden, probeer dan ’s avonds de voeding te vervroegen, anders kan het zijn dat ze tot 7-8u slapen, maar dan wel in bed gaan tegen 12u. Voor jou is het beter zo vroeg mogelijk te gaan slapen, de uren voor 12u tellen dubbel (zeggen ze toch). En in de zomer is het nog zo gemakkelijk om rond 6-7u wakker te worden dan in de winter.
    Ik gaf rond 8wk de laatste voeding rond 10u en sara sliep dan tot 7-8u ’s morgens. Dus da’s ook mooi h? ! Nu is ze 11 maand en slaapt van 8u30 tot 7u30-8u ’s morgens.
    Veel succes !
    sylvie
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld