van baby'tje / klein mensje ( 1 jaar)

• hoi trotse mama’s en papa’s,

vinden jullie ook dat de tijd zo snel gaat!!!
    "De geboorte" het lijkt of het pas gisteren was maar ondertussen worden onze kapoenen bijna 1 jaar.

Mijn zoontje noemt Ethan en is geboren op 17 september 2002.

op deze tienmaand en half is hij zo hard gevolueert.
    toen een plat baby’tje en sinds vorige zaterdag loopt hij met behulp van het vasthouden van zijn handjes vrolijk heel de kamer rond. Is echt fantastisch vorige woensdag kon hij er nog niks van en plots kent hij het.

Ik zou het leuk vinden om met andere mama’s met baby’tjes van ongeveer deze leeftijd leuke momenten te delen.
    Maar natuurlijk zijn alle mama’s of toekomstige mama’s ook welkom.

Ik hoop vele reaktie’s te ontvangen.

groetjes van een trotste mama ella love.gif
  • van baby'tje / klein mensje ( 1 jaar)

Hoi

Ik ben Mignon mamie van Dave. Dave is op 6 oktober 2001 geboren.

Hij is dus nu bijna 10 maanden. en het gaat heel erg goed met hem. Hij is al een klein boefje aan het worden.
    Sinds een klein maandje kan hij staan en nu probeerd hij ook om te lopen. nog wel langs de muur, tafel box enzo maar het gaat heel erg snel allemaal.
    Hij is al weer bijna baby af. Aan de ene kant vind ik dat heel erg jammer, maar aan de andere kant is het ook heel erg leuk om te zien dat hij al een echt klein mensje aan het worden is.

OP Dave zijn site houden we ook voor vrienden bij hoe snel het allemaal gaat.
    www.jemiweb.com

Groetjes
    Mignon tongue.gif

hoi mignon

ben naar de site gaan kijken.echt tof gedaan hoor.
    is een heel mooi venteke!!!

bij de foto’s was er een bij van in het zwembed; vond dave dat leuk ? ben met ethan 1 keer geweest maar hij weende heel de tijd.weende dave ook de eerste keer?

groetjes ella en ethan

Hoi Ella,

Ik ben Esther moeder van Janine geboren 8juli 2001. Mijn kleine meid is dus nu al bijna 13maanden. Het gaat inderdaad razend snel het eerste jaar. Vriendinnen waarschuwen mij dat het tweede jaar nog sneller gaat.
    Janine heeft haar eerste stapjes alleen gezet. Nog even en dan loopt ze me weg. Ik mis haar als baby, maar vindt dit ook heel prachtig om mee te maken. Een echte peuter is ze al.

Mignon, een hele leuke site moet ik zeggen, ben ook even gaan kijken, mag wel he...

Ik ben met Janine al vanaf zij 6weken oud was gaan zwemmen. De eerste paar weken huilde ze vaak bij het afdrogen en aankleden. Nu ga ik al een jaar met haar zwemmen en ook nog twee keer per week. Zij vind het heerlijk in het zwembad. Nu kan ik nog maar 1 keer per week gaan, want ik ben 13 aug. 2002 uitgeteld voor mijn tweede kindje. En zo zie je, van Janine babytijd nemen wij afscheid en zo heten wij onze nieuwe baby weer welkom. Ik zit nog even in de luiers......

Nou groetjes en veel plezier met de eerste verjaardag van jullie kleintjes.....

Esther en Janine en...... bigsmile.gif

Hoi Ester

Proficiaat met je tweede zwangerschap , al aan het aftellen zeker!!! Weet je het geslacht al ? Moet wel leuk zijn zo twee kindjes vlak achter elkaar. Laat iets weten he als je bevallen bent. Ik wens je alvast een goede bevalling .

groetjes Ella en Ethan love.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld