Slapen op eigen kamer of nog niet? Dilemma...

• En wat doet dat er nu toe, of dat die persoon is of niet... Niets zo primitief als een roedel vrouwen: vitten op een ander om zich zelf beter te voelen. En dan nog anoniem. Proficiat!

Aan de topicstarter: doe waar jij je goed bij voelt. Als je borstvoeding geeft (en blijf dat zeker doen zo lang je kan, ik heb er echt hartzeer van dat ik ben moeten stoppen!) is het gemakkelijker als je kindje bij je slaapt, zoals een aantal mama's hier al vermeldden. Niet alleen omwille van wiegendood dus, maar ook omdat jij zelf niet elke keer je bed uit moet. Hier was het wel altijd een gedoe, want ik gebruikte tepelhoedjes en dat maakte het veel moeilijker om mijn baby te voeden. Bovendien wroette die ons constant wakker, dus kwam er na een paar weken al de verhuis naar een eigen kamer... En daar sliepen we alle drie beter van.

De houding van je vriend vind ik eigenlijk nogal onvolwassen. Omdat jij borstvoeding geeft, moet jij maar opstaan. Omdat jij haar bij jullie wil houden 's nachts, moet jij maar ondergaan dat hij kwaad is, zo lijkt de redenering. Hij komt nogal egoïstisch over, een beetje als een kind dat er niet goed mee om kan dat het de aandacht van mama moet delen. Ik vrees dat het niet goed afloopt als hij zo verder blijft doen, eerlijk gezegd. Voorzie dus maar van daar eens een goed gesprek over te hebben, waarin je duidelijke afspraken maakt.

Ik hoop dat je kan rekenen op de steun van je ouders en dat je een vroedvrouw aan huis hebt. Je bent in elk geval goed bezig, vooral zo verder doen dus! Succes!
  • en wat hebben we net al 10 keer gezegd in de andere topics? Dat het 2 klein kinderen zijn met een kind, ook al zijn ze in de 30 jaar. Wat hier dus nog eens bewezen is. Je zegt het zelf in je post: hij gedraagt zich onvolwassen. qed
  • Weer Ano natuurlijk.... thumbdown.gif
  • de ts is Nikoke?

Ik moet eerlijk zeggen dat nu veel op zijn plaats valt.
    Jullie beslissen en niemand anders over waar de kleine slaapt.
    En papa mag gerust wel wat volwassener reageren en als hij wil dat de baby ergens anders slaapt, kan hij 's nachts wel eens de baby gaan halen terwijl mama mag blijven liggen om bv te geven en dan terug te leggen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld