Sensormatjes

• Sensormatjes

Ik denk erover na om sensormatjes aan te schaffen voor onze baby die wij verwachten in juni.
    Op de site van Dreambaby zie ik een setje van Luvion, is het de bedoeling dat het alarm hiervan in de babykamer blijft?
    of kan je dit op de kamer van de ouders zetten..?

Daarnaast zie ik ook nog sensormatje van Angelcare, dit is waarschijnlijk aanvullend bij reeds een babyfoon van Angelcare..?

Wij hebben namelijk al een babyfoon van Luvion, maar ik denk niet dat je sensormatjes hierop kan verbinden..
    Deze babyfoon is al 3 jaar oud.

iemand ervaring..?

• Hey,

Wij hebben vroeger ook zoiets gehad en toen bleef het alarm gewoon in de kamer staan. Ik denk dat het zelfs de bedoeling is dat de baby hierdoor zou opschrikken waardoor hij/zij terug begint te ademen. Als je combineert met een (gewone) babyfoon hoor je het geluid uiteraard daar ook door.

Groetjes, Lies
  • Je hoort het alarm toch gewoon door de babyfoon?
    Wij hadden vroeger de Angelcare babyfoon met matjes.
  • wij hadden de sensormatjes van Luvion. Zouden volgens de winkel toen de enige geweest zijn die effectief wetenschappelijk getest waren in combinatie met een aantal specifieke matrasjes om zo de kans op vals alarm ook te verkleinen.
    Het alarm blijft inderdaad in de babykamer (hing bij ons aan het bedje) om zoals hierboven reeds gezegd de baby te doen opschrikken en zo de ademhaling terug te stimuleren. Je hoort het alarm zeker door je babyfoon en zelf zonder babyfoon hoorden bij dit tot beneden wanneer we het bijvoorbeeld vergaten uit te zetten bij het uit bed halen... vreselijk geluid ! smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld