onthaalmoeder/:moederdag

• hoi iedereen,
    als mijn zoontje dadelijk wakkeris ga ik naar de onthaalmoeder een plant brengen voor moederdag.ik denk alvast dat ze verrast zal zijn.Zijn er nog mamas die dit doen?
    Met kerstmis heb ikeen korf delikatessen gebracht en daar was ze van gedaan, had ze echt niet verwacht.
    Ik vind toch dat ze dit af en toe eens verdient, ik zou niet met haar willen ruilen!!
    Heeft er iemand een tip wanneer of wat ik nog eens kan geven?,
    Groetjes, evi en thomas bigsmile.gif
  • hallo evi ,
    Ik b?n onthaalmoeder en kan je zeggen: niet iedereen doet dit.
    Vooral met moederdag gebeurt dit niet zo vaak. Wat ik wel meer krijg is een 'afscheidsgeschenkje' als het kleintje naar school toe gaat (ik vang kindjes van0 - 3 jaar op)Een kerstgeschenkje komt ook vaker voor. Moederdag lijkt enkel voor de 'mama' te zijn. Terecht enerzijds natuurlijk, maar wel leuk als de persoon die een beetje 'meehelpt'ook een bloemetje krijgt.
    Ik vind het zowiezo een heel tof idee van je! Onthaalmoeders zouden wel eens meer in de bloemetjes mogen worden gezet wink.gif thumbup.gif
  • Hoi,

Ik ben ook onthaalmoeder, maar ik ben zelf nog geen moeder. Maar ik vind het echt tof wat je doet voor je onthaalmoeder van je zoontje. Want die onthaalmoeder is toch ook wel een beetje een moeder voor je zoontje als jij uit werken bent. Ik geef mijn kindjes een geschenkje bij verjaardag, kerstdag, sinterklaas en pasen. Met moedertjesdag en vadertjesdag maken we samen iets met de kindjes om dan aan hun ouders te geven, maar zelf heb ik nog nooit geen geschenken gekregen en dat vind ik toch wel een beetje jammer.
    Ga gerust eens zien naar mijn website: www.surfto.onthaalmoederheidi

Groetjes,

Heidi tongue.gif tongue.gif bigsmile.gif
  • Dag Heidi,

Ik ben kinderverzorgster van opleiding en ik zou binnen enkele jaartjes beginnen als onthaalmoeder!! Nu kan het nog niet omdat we op een apparteen mijn tante is ook onthaalmoeder!!! ik vind dat de ideale job als je van kinderen houd en als je zelf voor je iegen kinderen wilt kiunnen zorgen!!! Ik ben nu mama van Selena , 9 weken en ik wil graag 6 kinderen dus denk ik dat ik beter als onthaal moeder kan werken al gaan te werken in en KDV!!
    Ik ga nu eens je site bekijken!!

Liefs,
    Tina tongue.gif
  • Heu, Heidi,

Kan dat dat je je siteadres verkeerd hebt opgegeven ik kan het niet vinden????
    Tina
  • Hoi,

Ik ben ook kinderverzorgster. Maar als je van plan bent om zes kinderen te krijgen is het niet aangeraden om als onthaalmoeder te beginnen omdat je max.5 kindjes mag hebben en je eigen kinderen onder de 6 jaar meetellen voor die vijf kindjes. Ik geef je dit als raad voor je eraan begint.
    Het adres is inderdaad verkeerd het is : surf.to/onthaalmoederheidi

Nog vele groetjes,

Heidi bigsmile.gif bigsmile.gif content.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld