Observatieopdracht Ugent

• Observatieopdracht Ugent

Hallo iedereen!

Ik ben op zoek naar een moeder en baby'tje tussen 3 en 6 maand i.f.v. mijn postgraduaat psychoanalytisch werken met kinderen en jongeren.

Misschien eerst even voorstellen:-) Ik ben Nils, ik woon in Brugge, ik werk als psycholoog en volg momenteel een bijkomende therapieopleiding. Binnen deze opleiding hebben we de opdracht gekregen om een babyobservatie te doen. Concreet moeten we een mama en kindje zoeken waar we een aantal weken 1x per week een uurtje mogen langskomen voor een observatie. De observaties zijn een verplichte aanvullende activiteit naast de lessen. Wel belangrijk om weten is dat we geen verslag of iets dergelijk kunnen opmaken. Idealiter starten de observaties begin november.

Mocht hier iemand op het forum zitten (bij voorkeur van regio Brugge:-)) die mij kan helpen, of als je iemand kent die dit misschien ziet zitten, contacteer me gerust! We kunnen vrijblijvend eerst eens kennismaken en dan kan ik misschien wat meer info geven. Het zou voor mij alvast een hele hulp zijn!

Groetjes,

Nils
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld