Mijn kleine mannetje loopt !!

• Robin heeft gisteren zijn eerste pasje gezet!!
    Natuurlijk mocht het beelmateriaal niet ontbreken en heb ik
    alles op video opgenomen. Gossie, wat wordt hij al groot.
    Eergisteren heb ik zijn eerste schoentjes gekocht. Hij heeft grote voetjes als nog-geen-eenjarige. 'k heb direct maatjes 20 meten nemen,
    terwijl mijn dochter toen pas maatje 17 had en mijn ander ventje een maatje 19.
    Groetjes, Eva bigsmile.gif
  • maat 20, niet slecht voor een eenjarige!, smile.gif idd)
    Ons Robbemanneke is nu 14 maanden en verschiet nie ...hij s uit zijne 23 aan t groeien smile.gif
    En ons jana meiske is 2 maanden en doet kousjes maat 18 aan. Maarja, ze hebben niet voor niks een mama met ne 42, ne papa met ne 46 en ne peter en ne nonkel met ne 48
  • kinderopvang

Amaai,
    Ik was hier effe op het forum aan het rondneuzen en toen las ik jameelah's reply op mijn post nog es. En geloof het of geloof het niet, opeens voelde ik me maar heel nietig met mijn maatje 37 bigsmile.gif Anyway ons Robin loopt ondertussen overal op en onder smile.gif en heeft een maatje 21 ...
    Groetjes, Eva
  • Eva, gefeliciteerd met het lopen van uwe Robin en Jammie, gefeliciteerd met uwe derde kleine en laat het nu een jongen zijn zodat het kindeke tenminste een fatsoenlijke naam kan hebben tongue.gif
    Btw, ik heb schoenmaat 46 en GEEN kleine. Er lijkt hier iets niet te kloppen.

San
  • "grote stapjes"

Proficiat, het is toch een "grote stap" als zo'n klein mensje leert lopen. Ons Cindy is nu 14 maand oud. haar eerste stapjes zette ze toen ze 11 maand was en kreeg dan ook heer eerste schoentjes. In April maatje 20, in juni maatje 22 en in september maatje 24. Als dat niet heel snel gaat.
    Nog veel plezier met de kleine en geniet ervan zolang ze nog klein zijn.
    Nora
  • is echt een prachtig moment he die eerste stapjes..ik weet nog hoe het bij ons was we zagen ons kindje jaimy ineens van de ene muur naar de andere lopen en ik en men vriend keken naar elkaar en hadden allebei tranen in de ogen staan.dat moment zit eeuwig in je gedachten! content.gif <3
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld