kreunende baby

• mijn dochtertje is nu 5 weken en ik zou willen vragen of dit iemand herkent tis een schat van een meid heel rustig huilt alleen als ze honger heb en een vuile luier dus dat is perfect maar ze kreunt heel veel maak echt van die kreunende geluiden tijdens haar slaap net of ze zich aan het uitrekken is aangezien mijn andere 2kinderen dat niet hebben gehad vraag ik me af of het normaal is tis niet zo dat ik mecht heel erg zorgen maak maar toch zou ik het graag weten
  • Hallo,

Mijn dochtertje deed en doet, ze is nu 3 maanden, dat ook. Dus maak je maar geen zorgen. Ik bekijk het van de positieve kant want ik ben nogal ongerust. Als zij kreunt moet ik niet telkens naar boven lopen om te zien of alles nog goed met haar is wink.gif . De andere kant van de medaille is natuurlijk wel dat als ze dan eens extreem rustig is ik om de 5 minuten ga kijken of alles nog in orde is.

groetjes,
  • Volgens mij heeft iedere baby zijn eigen ritueeltjes.
    Mijn broertje moest zich altijd in slaap schudden.. Dan schudde hij met zijn handen onder zijn hoofd van links naar rechts en zo viel hij in slaap. Volgens mij maakte hij er ook geluid bij. Nu is hij inmiddels 18 jaar en hij is er goed vanaf gekomen hoor, dus ik denk niet dat je je teveel zorgen moet maken!

wink.gif
  • hoi

mijn zoontje heeft dit ook lange tijd gehad,ik denk tot z’on 4maanden! echt kreunen en heel onrustig! beentjes strekken en armpjes. ben ermee naar de dokter geweest maar die zei dat het niets was.
    het gaat vanzelf over,ik was er ook niet gerust in en vond het zielig om hem zo te zien.

groetjes
  • bedankt allemaal voor jullie reactie ik ben er nu toch wat meer gerust op niet dat ik vreselijk ongerust was mar toch vond ik het wat vreemd zeg bedankt allemaal hoor groetjes van sonja thumbup.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld