Gezocht: originele geboortekaartjes

• Hallo!

Ik ben op zoek naar originele geboorte"kaartjes". Dus eigenlijk iets anders dan een kaartje.

Wie weet me daar meer over te vertellen?

Daantje bigsmile.gif
  • hoi,
    ik was op bezoek bij een vriendin en die had een klein pampertje gekregen met alles erin.
    Een andere vriendin kreeg een klein T-shirtje met vooraan de foto en in het etiket alles erop en eraan over de baby
    Enkele ideetjes
    groeten
  • Wij hadden zowel voor Ben als Bram een brief. Een gewoon A4 formaat met een achtergrond op (ooievaar en lucht en zo, heel mooi) en daar de tekst op gedrukt. De brief stond in de computer van mijn schoonzus, die heeft hem dan zodra Ben en later Bram er was afgedrukt en de enveloppen had ik al op voorhand geschreven. Die papieren kun je bestellen bij Viking als je dat kent. Papieren en enveloppen erbij. Niet veel keuze maar toch mooie.

Groetjes
    mama anneke tongue.gif
  • Hoi

Wij wilde voor onze zoon ook een origineel geboortekaartje hebben, en via via hebben we een heel leuk kaartje gezien.
    ZO leuk dat we dit kaartje ook hebben gebruikt en zelf hebben gemaakt.

Het is een kaartje met veel foto’s van ons, de baby en de katten.
    Maar misschien kan je beter naar onze site kijken daar staat die ook op.

members.ams.chello.nl/m.werrin…

members.ams.chello.nl/m.werrin…

Groetjes
    Mie
  • hallo danielle
    ik weet niet of je ver van antwerpen woont, ik heb een verzameling van wel 13000 kaartjes, waarschijnlijk al meer
    hier zou een in kunnen rondneuzen!
    groetjes
    marie therese
  • [img]members.ams.chello.nl/m.werrin…[/img]

Ik weet niet of het lukt om zo een plaatje er op te krijgen, maar bij andere forums lukt het wel.
    smile.gif

nee het lukt dus niet bored.gif
  • Hoi,

Als je in Nl woont kan je eens gaan kijken op www.buskaartje.nl

er staan daar hele mooie ideetjes. Mijn nicht haar vriendin heeft daar haar "kaartjes" bestelt.

Groetjes
    Kathleen
  • Hoi,

wij hebben "gestempeld". Een maantje met daarin een babytje in een dekentje dat ligt te slapen. Dit op hard papier.
    Op gewoon papier hadden we de andere gegevens op de pc gezet. Met 1 A4-tje konden we 4 kaartjes kleven. Afdrukken, snijden en plakken (met zo’n pritroller gaat het best) We hebben dit met z’n drie?n gedaan, de dag na de geboorte. Een leuke bezigheid.
    M’n enveloppen waren reeds voorzien van etiket met adresgegevens en eventueel postzegel ! Manlief moest ’s avonds gewoon alles op de post doen en je had er geen werk meer mee!

Succes met je kindje en kaartje!

sylvie
  • Hallo!!!

Ik wil jullie allemaal hartelijk danken voor de leuke reacties. Ik woon in Nederland, dus even naar Antwerpen is wat lastig. Maar toch bedankt.

We gaan eens rustig kijken naar jullie suggesties.

Dani?lle
    bigsmile.gif
  • Hoi hoi!

Ja, wij willen dus ook iets anders dan een standaard kaartje!
    Nu hebben wij een bedrijf gevonden dat mini t-shirtjes verkoopt, met hangertje en zuignapje erbij!

Hierop kun je zelf laten bedrukken wat je wilt.
    Dus als ons klein wondertje straks geboren is, laten we er alle gegevens (naam datum gewicht enz...) op drukken en die sturen we dan op.
    Ze beloven binnen een paar dagen te leveren, dus dat is goed te doen!

Misschien een leuk ideetje?
    kijk maar eens op : http://www.romoni.com

Daar bestellen wij ze straks .

Groetjes Monique
    17 wk en 3 dgn
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld