Gewicht op 16 maanden???

• Hey

Daar ik denk dat mijn kleine nichtje te mager is zou ik graag weten hoeveel jullie baby's wegen van 16 maanden?
    Ze is 77cm...

Alvast bedankt
  • hallo

77cm is idd wat klein he. Was ze prematuur??
    Onze Brent is 16maanden. Hoeveel hij nu weegt, weet ik niet. Maar op 15 maanden was hij 83cm en woog 11kg120. Hoeveel weegt ze?

groetjes
    kirby
  • Misschien omdat ze klein is dat ze minder weegt dan. Ze weegt +- 9 KG
    Neen ze was niet prematuur.
  • hey

die van ons is 8 maand geweest, maar weegt toch al 9kg260 momenteel en was toen hij 7 maand was, 71 cm groot.

Njah, het is 'n klein kindje, dus op zich wel normaal dat ze ietsje minder weegt. misschien heeft ze het gewoon van de papa of mama?

't kindje van mijn zus was ook altijd 'n mager meisje. Maar dat had ze van de papa.

Als je het echt niet vertrouwt, effe naar huisarts of k&g ofzo gaan?

Groetjes
    Ikke
  • mijn dochtertje is er nu bijna 16 maanden

ze is nu 78.5 cm en 10kg010, ze was geen prematuurtje maar woog bij de geboorte ook niet zo heel veel 2kg860 en 46 cm

ze hebben me verteld dat ze een gemiddeld gewicht en lengte had
  • Hallo,

Mijn dochtertje wordt 13 maand 26 augustus, ze weegt nu 8,390kg en meet 70 cm. Ze is ook niet te vroeg geboren, en woog bij de geboorte 3kg320 en mat 49 cm.
    Ze zou wel heel vlug moeten groeien denk ik, als ze ook 77cm wil halen als je nichtje, als ze 16 maand zal zijn.
    Je hebt nu eenmaal grote en kleine baby's, net als er grote, kleine, dikke, en magere mensen zijn.

groetjes,
    janne
  • hoi,

mijn dochtertje is nu 2,5 en weegt nu net 11 kg. ze is nu 84cm. ze is altijd wat klein en aan de magere kant geweest.
    mijn zoontje is nu bijna 12 maanden en weegt 8,5 kg en is 72 cm. hij zal waarschijnlijk ook niet groot worden. nou zijn zijn ouders dat ook niet wink.gif .
    ik denk dat zolang ze zich goed voelt en lekker vrolijk is er miks mis mee is hoor!

groetjes suzan
  • Hallo!
    Mijn dochtertje wordt 18 augustus 15 maanden. Zij weegt rond de 8kg en is ondertussen zo'n 72cm groot. Zij ligt helemaal onderaan op de curve maar bij K&G hebben ze daar tot nu toe nog geen probleem van gemaakt. Ik maak mij daar zelf (onterecht) drukker in. Het is nu eenmaal geen grote eter. Ze is h??l levendig en gezond, dat is het belangrijkste.
    Groetjes

[url=ncban.9maand.com/80394">ncban.9maand.com/80394]ncban.9maand.com/80394">ncban.9maand.com/80394[/url]
  • Ruben is bijna 17 maanden.
    De laatste keer bij het CB (juni) was hij 82 cm een 11,4 kg.
  • Onze Nikaj is juist 16 maanden en weegt 9,200kg en is 77cm groot. Bij de geboorte woog hij 3,230kg en was 51cm lang
  • Mijn dochter van 3,5 jaar weegt 10,9 kilo. Ze is fijn en klein popje. Mijn jongste dochter van net 1 weegt 8 kilo.

Geen kind is gelijk dus wat is er zo erg aan dat gewicht van jou kindje?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld