Fotoshoot newborn

• Fotoshoot newborn

Heeft iemand van jullie al eens een newbornshoot laten doen? Zoja waar, voor herhaling vatbaar en nog een idee van de prijs? Dankjewel!
  • Ik heb een newbornshoot laten doen. Maar was niet zo goed gelukt omdat het veel te warm was en mijn kindje toen last had van krampen. Sowieso krijgt baby 2 ook een newbornshoot smile.gif heb net een cakesmash laten doen trouwens voor haar 1e verjaardag baby.gif
  • Bij beide dochters gedaan, bij verschillende fotografen dus foto's in 2 totaal verschillende stijlen. Kijk vooral wat je krijgt voor de prijs die gevraagd wordt.
    1e shoot: 90eur, 1u sessie, alle foto's in lage kwaliteit, 1 print van 20x30cm. Foto's in hoge kwaliteit 5,90eur/stuk (eigenlijk geen leuke ervaring, dochter begon te krijsen moment ze niet meer werd vast gehouden)
    2e shoot: 175eur, 2u sessie met veel accessoires (mandjes, haarbandjes, the whole package), alle foto's in lage kwaliteit met watermerk en 5 foto's in hoge kwaliteit zonder watermerk. Foto's in hoge kwaliteit 5eur/stuk
  • Replica Omega : Replica Watches For Sale, Best Fake Watches Online

Replica Omega : Replica Watches For Sale, Best Fake Watches Online US Dollar Euro GB Pound Canadian
  • Replica Longines relojes, relojes falsos Longines de alta calidad para la venta

Replica Longines relojes, relojes falsos Longines de alta calidad para la venta US Dollar Euro GB P
  • Replica Mido

Replica Mido US Dollar Euro GB Pound Canadian Dollar Australian Dollar Jappen Yen Norske Krone Swed
  • Hallo. super.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld