Babyborrel

• Babyborrel

Dit weekend geven wij een babyborrel in een zaaltje dat we hebben afgehuurd.
    We moeten dus alles zelf doen: versieren, voor drank en eten zorgen..
    Nu probeer ik een lijstje te maken met wat er allemaal nog moet gebeuren en wat ik zeker niet mag vergeten.
    Ik heb helemaal geeen ervaring met feestjes geven dus als jullie nog tips hebben, dan hoor ik het graag wink.gif
    Dingen die ik echt niet mag vergeten, dingen waarvan jullie achteraf dachten 'dat was wel handig geweest'..

Groetjes
  • Puntjes waar ik aan denk ;
    - Een hoekje waar minstens 1 verschoningskussen op een tafel ligt met eventueel een vuilnisbak bij waar de kindjes verschoont kunnen worden.
    - een (grote ) tafel waar je de kado's kan opzetten + de doopsuiker
    - voorziet de zaal toiletpapier of moeten jullie dat voorzien voor op de toiletten ? (idem (keuken) handdoeken ,schoteldoeken,afwaszeep )
    -speelgoed voorzien voor de andere aanwezige kindjes ?
    -tafelpapier voor over de tafels ? Of hier en daar een servet op de tafel met wat chips op ? Slingers om zaal te versieren ?
    - is er genoeg volk voor de drankbediening ? Is er iemand die de eventuele buffettafel aanvult ?
    -INdien mogelijk: maak een buffettafel waar de hapjes op kunnen + thermossen met warm water en koffie.(waar natuurlijk ook borden, tassen ,bestek ,kannetje melk,suiker, opstaan ( Zodat de mensen dat zelf kunnen nemen.)

Laat je kindje vooral niet te veel van arm tot arm gaan !!

Geniet ervan
  • Hier net achter de rug ik had te weinig keukenhanddoeken mee, je hebt er echt veel nodig.

Idem tips voor tafel voorzien waar je buffet/koffie op zet en zelfbediening is super handig!
  • Ook handig: een alcoholstift om op de pakjes te schrijven van wie je ze gekregen hebt. Lijkt stom, maar niet iedereen steekt een kaartje bij het cadeautje dat ze bij hebben.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld