Baby wil geen groentepap meer

• Dag iedereen!!

Ik heb een zoontje van 7 maanden, en die wil sinds vorige zaterdag geen groentepap meer eten! horror.gif
    Hij spuugt het terug uit en weent heel hard. Nu is hij maandag wel ziek geworden, en de dokter dacht dat het kwam doordat zijn keeltje pijn deed, maar hij eet wel nog fruitpap en gervais kaasjes! Dus moest hij pijn hebben aan zijn keeltje, dan zou hij dat toch ook niet eten zeker?
    Nu dachten we: ukkiepuk vind het eten niet lekker. Maar sinds zondag heeft hij toch verschillende dingen gegeten; vis,vlees,aardappelen,rijst,allerlei groenten.... En als we hem een fles in de plaats geven dan drinkt hij die gretig leeg. Kan iemand ons hiermee helpen? Of hebben jullie ook in zo’n situatie gezeten? Of is mijn kleintje gewoon in een testperiode om te zien hoe ver hij kan gaan? Hiervoor at hij met veel smaak, en heel veel! Helluuuuuppppp

Els
  • Mijn zoontje wilde op een bepaald moment ook zijn patatjes niet meer. Maar toen we ze na een half uurtje teruggaven wel: ze waren koud! En hij heeft enkele weken koude/lauwe patatjes gegeven en geleidelijk aan terug normaal gegeten. Hij had waarschijnlijk pijn door tandjes en de koude deed meer deugd blijkbaar. Misschien ook eens proberen?
    Succes in elk geval

Anje
  • Hey,
    Ons kleintje had dit ook als hij tandjes begon te maken.
    Inderdaad hielp het om de groentenpap lauw of koud te geven.Het proberen waard.
    Succes
  • Bedankt voor de reacties! Ik heb dit inderdaad geprobeerd en heb wat koud water bij zijn pap gedaan en meneer heeft het zonder morren opgegeten! Het zullen inderdaad dan de tandjes zijn!

Thanxx everyone
    <3 <3
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld