Baby in de douche

• Baby in de douche

Hoi,

Onze spruit is nu 8,5 maand en heeft de neiging om recht te gaan staan in haar badje, ze is zo al eens op haar hoofdje gevallen.
    Wij hebben geen bad, enkel een inloop douche en voor zo een plastic babybadje in te liggen is ze al te groot en ze wilt maar zitten en proberen recht te staan.

Hoe doen jullie het ? Badring in de douche ? Dan moet ik ze op de grond zetten langs mijn benen terwijl ik me was ?
  • wij hebben ook enkel een inloopdouche smile.gif ik zat ook even in de rats toen hij te groot was voor zijn badje, maar ik heb het badje gewoon uit de staander gehaald en dat staat nu op de grond in onze douche. We zetten hem dan op zijn poep in bad met wat potjes en badspeeltjes en hij amuseert zich rot bigsmile.gif
    Hij gaat ook wel regelmatig recht staan, maar ik zet hem gewoon terug of probeer hem af te leiden smile.gif
  • Wij hadden ook alleen een douche, ik kocht een emmer van huishoudmerk Sunware, zo eentje van 15 liter en dat was superhandig!
  • Wij hadden een opla-bad. Vonden wij ideaal voor in onze douche. Heeft ze heel lang plezier van gehad
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld