6 maand en niet rollen

• Hallo,
    Overal lees je dat baby’s omrollen op 6 maanden, wel onze baby niet. het is een vinnige opgewekte meid die zich ver strekt als ze achter haar iets wil zien of die mooi rechtop zit (als je haar zo zet, niet vanzelf) ze lacht veel, speelt mooi enzo maar rollen......... NEE. Iedereen zegt wel dat ze tijd heeft maar echt overal lees je dat baby’s al lang voor 6 maand of toch zeker op zes maanden rollen... ben beetje moedeloos... pffffffffff moet ik mij zorgen maken??? Kan ik dit stimuleren?
  • Beste,mijn zoon is ook 6 maand en rolt zich wel maar zit nog niet dus denk ik dat je je geen zorgen moet maken en dat ieder kind zijn eigentijd neemt
    Hij rolt zich wel maar kan zich niet terug omdraaien dus is het regelmatig een concert van geschreeuw
    Heeft jouw baby al tanden mijn zoontje niet en die komen toch ook op 6 maand
  • Hey Ines,

Mijn zoon is nu 7 maand juist gepasseerd, en hij rond nog maar net over!! Hij zit zelfs nog niet recht... Wel als je hem ondersteund of tegenhoud, maar eens je hem loslaat buigt hij helemaal naar voor (dubbel dus...). Hier maak ik me wat zorgen over, maar het kan volgens "experten" kan het duren tot 10 maand alvorens ze zelfstandig recht zitten! Afwachten dus....

Groetjes
    Jes & co
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld