Januari 2018 baby'tjes

• Tijdens de 20 weken echo is er gezien dat ons kindje iets heeft. Hoe ernstig dit gaat zijn en wat voor gevolgen dir voor haar heeft weten we pas als ze geboren is. Dus nu gaan we een datum plannen dat ik ingeleid word. Zodat de juiste mensen (artsen) op de juiste dagen aanwezig zijn in het zkh.
  • Oh @Lynne ik hoop dat het niet te ernstig is,
    Kunnen ze je echt geen duidelijkheid geven wat het zou kunnen zijn?
    Spannende tijdens dus...

Hebben ze iets gezegd over de prognose?
  • Ja wij weten dat haar nieren niet goed zijn. Haar nierbekken zijn vergroot en haar nieren zijn ook niet goed kwa grote. Wat dit voor haar betekend weten we nog niet. We weten pas meer na de geboorte..
  • Dus je krijgt sowieso een keizersnede of is het gewoon een inleiding?
  • .

@Lynne ooh zeg zo die onzeheid waar jullie nu in zitten is niet leuk. Kunnen de artsen je wat gerust stellen imv de ernst van de niertjes..?
    Wanneer moet je terug op controle.
  • Ik heb vorige week echo gehad weer. Ze heeft een nier die er niet best aan toe is. Ze heeft vergrote nierbekken, een te grote nier en de leider na haar blaas is verwijd. Nu hebben we 10 november echo in Maastricht zkh et de uroloog en de nefroog. 7 november heb in ook nog een gesprek over de bevalling. We mogen zo ie zo niet eerder na de bevalling het zkh verlaten voor we weten of ze goed kan plassen. Of haar bloeddruk stabiel blijft. En hoe het zit met haar nierfunctie...
  • Oh @Lynne De prognose van de aandoening van jullie meisje blijft onzeker dus sad.gif.
    Zou ze een operatie moeten krijgen of weten jullie het niet?
    Nog even bang afwachten tot wanneer jullie die afspraak hebben in Maastricht...
    Kan die arts jullie dan meer vertellen over hoe en wat ivm de prognose & behandeling?

Hier hebben we afgelopen vrijdag ook een echo gekregen en is er een niet-doorbloede cyste te zien op de navelstreng sad.gif
    Morgen moeten we naar Assebroek (Brugge) voor een expertise echo maar volgens mijn "gewone" gyn zou het niet veel kwaad kunnen ook al heeft ze het nog niet veel gezien... Nog een reden waarom we naar Assebroek moeten is dat we enkel tijdens de 12w echo een zij-aanzicht hebben kunnen zien van het gezichtje en de gyn wil toch zeker zijn dat er geen hazenlipje is. Ik zou het wel erg vinden moest er een hazenlipje zijn maar daar is iets aan te doen hé, ...

Ik blijf hier af & toe meelezen en hoop dat jullie het beste mogen hebben wat er maar kan zijn, ondanks de aandoening van jullie kleine meid...

• Hoe gaat het met de dames hier? Nog beetje vol te houden?

Ik sta onder strenge controle van de perinatoloog. Over 3,5 week word ik ingeleid. Ondanks dat het ons derde kindje is, vind ik het allemaal heel erg spannend. Ben gewoon bang voor alles na de bevalling. Ik hoop zo dat ons meisje er allemaal niet zo veel last van ondervind.. Vooral het blaasonderzoek met contrast vloeistof zie ik tegen op.
  • @Lynne

Ik ben vorige dinsdagnacht tot vrijdag opgenomen geweest met vroegtijdige weeën. Heb weeënremmer gekregen en platte rust voorgeschreven.
    Daarnet is er iemand van familiehulp geweest om een intakegesprek te voeren want vanaf aanstaande donderdag start er hier een poetsvrouw voor 3w.
    Volgende maandag moet ik onder de scanner om een te smal bekken uit te sluiten zodat ik zeker ben dat de baby er wel door kan.

Ik hoop voor jou dat alles goed mag verlopen. Wat is de exacte datum dan dat je ingeleid wordt? Spannend he de datum zo op voorhand weten...

• .

@lynn
    Hier zijn we ondertussen bevallen van een.mannetje stan genaamd, 29 dec al was onze inleiding omdat we te weinig vruchtwater hadden.

Klein mannetje doet het obdertussen goed en.is een.brokje nu van 3,5kg
  • @Lynne

Hoe gaat het ondertussen met je kleintje?

Hier zijn we net terug van een ziekenhuisopname, een luchtwegeninfectie cry.gif
    Hopelijk is ze er snel helemaal door...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld