Uitgerekend in JANUARI 2017

• Haha, geweldig die hormonen he... Die had ik precies ni gemist... maar ze zijn wel degelijk terug!
    Ik had gisteren tranen in mijn ogen toen mijn dochter een liedje van K3 aan't meezingen was goofy.gif
  • Ik kijk niet echt uit naar die hormonen. Binnenkort weer staan huilen omdat ik me te dik voel en mijn man mij niet meer aantrekkelijk vindt 😫 Achteraf kan je daar wel mee lachen natuurlijk. Wij hebben trouwens de crèche al vastgelegd. Er was nog 1 plekje !
  • Ik wacht tot ik vanavond de uitslag heb van mijn bloedtest, dan kan ik morgen in de creche vragen of ze nog een plaatsje hebben voor volgend jaar, mijn dochter gaat nu nog naar de creche, dus normaal zou dat geen probleem mogen zijn wink.gif
  • Ons zoontje zit er ook nog hoor. Maar de rand van Antwerpen is gekend owv zijn lange wachtlijsten. Ik vraag me nu al af hoe ik dat ga doen want ze gaan 6 maanden met 2 naar de crèche. We kunnen er nl niet parkeren voor de deur dus 1 kindje aan het handje en dan de maxicosi en zo de weg oversteken .... Over zo een dingen zit ik dus s nachts al te piekeren ! Is dat ook een zwangerschapssymptoom ? 😏
  • Zo! Wordt al een mooi groepje zo! Zal ik een geheime Facebook groep aanmaken voor ons?
    Als je mij dan je facebook naam in privé bericht stuurt, stuur ik je een vriendschapsverzoek en voeg ik je toe wink.gif
  • @Mieke77: ik denk dat dat normaal is, ik heb ook al zitten denken hoe ik dat organisatorisch allemaal voor mekaar ga krijgen, mijn dochter gaat vanaf september naar school, de laatste maanden van de zwangerschap gaan zwaar worden denk ik...

@Angeleyes007 : je hebt een berichtje wink.gif
  • @Mieke77 en @Jolilou ik zag het wink.gif zit nu bij de kapper wink.gif maar doe het straks thumbup.gif

Dat is idd normaal hihi ik krijg ook wel van die paniekmomentjes soms dat ik denk van oh god hoe ga ik dat allemaal geregeld krijgen
    En emotionele uitbarstingen ook haha
    Wij zitten volop in de verbouwingen en mijn man zei opeens: ik hoopdeze winter alles klaar te hebben om verwarming aan te kunnen sluiten
    Dus ik flippen: pardon? Tegen deze winter moet die verwarming gewoon af zijn en werken want dan komt de baby!!!!
  • Amai al een januari groepje, precies of ik weet het nog maar pas gaat dus sneller vooruit dan verwacht

Proficiat allemaal smile.gif
  • Effe terug met de voetjes op de grond...

Net naar de dokter gebeld voor de uitslag van mijn bloedtest... Hcg 'maar' 46, Niet genoeg om over een zekere zwangerschap te spreken, ofwel heel pril... En met mijn moeilijke cyclus is dat moeilijk te bepalen... Binnen een week dus opnieuw bloed laten trekken... sad.gif
  • Oh nee! Dikke knuffel!
    Maar wie weet komt het toch nog goed, er zijn vrouwen waarbij HCG heel traag stijgt (ook komt het soms voor dat HCG zelfs niet direct te meten is (via test), en toch kan resulteren in een succesvolle zwangerschap! , dus laat je niet ontmoedigen!

• @Jolilou vorige zwangerschap stond mijn hcg 2 dagen voor NOD op 91

Ik heb er deze keer eigenlijk totaal geen interesse in hoe hoog die HCG staat. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dat nooit geweten en bij de 2e wist ik het wel en ging het vervolgens met 9 weken mis dus nu ben ik er helemaal niet benieuwd naar.
    Kan ik me minder ongerust maken ook.

• @Angeleyes007 : da's waarschijnlijk ook de beste instelling, en ik ben normaal gezien ook van het nuchtere type, maar ik denk dat mijn hormonen mijn nuchtere verstand een beetje aan't manipuleren zijn tongue.gif

Komt wel goed, net die hormonen en de misselijkheid nemen de twijfels ook weg, de test was misschien gewoon nog heel vroeg wink.gif
  • Hallo, ik kom mij hier ook (voorzichtig) aanmelden.
    Vorige vrijdag had ik een positieve zwangerschapstest in handen, na 4 dagen overtijd te zijn. Compleet onverwacht, want vorige maand na 5 dagen overtijd toch mijn ms gekregen.
    We hebben een zoontje van 21 maanden en nu, na 14 rondes, eindelijk in verwachting van een tweede.
    Straks eens bellen naar gynaecoloog voor een afspraak en dan de de afspraak bij de fertiliteitskliniek hopelijk afzeggen bigsmile.gif
    Momenteel voel ik echt niets. Mijn borsten zijn nauwelijks groter (bij mijn vorige zwangerschap waren ze een week voor NOD al een cup gegroeid). Misschien wat minder eetlust, maar zeker niet opvallend. Ik ga pas zeker zijn eens ik de eerste echo heb gehad.

Nog een tip ivm alcohol: aangezien ik vorige keer pas zwanger was tijdens de eindejaarsperiode, heb ik hier al ervaring in.
    We afgesproken om bij de aperitief na een tijdje ons glas op dezelfde tafel te zetten (mijn man dronk zijn glas vooraf al halfleeg) en dan onopvallend elkaars glas nemen. Zo had ik opeens een halfleeg glas vast, zonder ervan te drinken. wink.gif
  • Dikke proficiat!!

Als je ons facebook groepje wil komen vergezellen, best een privé berichtje sturen naar
    Angeleyes007 wink.gif

• dikke proficiat!!
  • Dag dames,
    Mag ik er ook bij hier?
    Vorige week ontdekt dat ik al een maandje langer zwanger ben dan ik had verwacht! 😁
    Wij verwachten ons 4de bubbeltje rond 5 januari!
    Zo te zien hebben jullie al heel wat bij elkaar gebabbeld wink.gif en heb ik nog wat in te halen!

Liefs Grietkin

• Hallo allemaal,
    Eerst en vooral dikke proficiat!
    Ik zou heel graag meebabbelen.

Paar dagen geleden had Ik een positieve test. Vandaag bloed laten nemen en maandag meer nieuws.
    Ik ben 28jaar en het zal mijn 2de kindje zijn. Ik heb al een zoontje Liam van 21maand.

Ik las ook iets van een Facebook groepje, dit lijkt me wel leuk.

Groetjes
  • hei! Welkom en proficiat!
    Ik heb jullie pb'tjes ontvangen wink.gif
  • Hallo iedereen

Ik had deze morgend totaal onverwacht een positieve test in handen
    Dusbij deze kom ik hier bij voegen

Mvg silke
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld