Zwanger voor januari 2016

• Hier begint meneer meestal rond 8u aan zijn dag. Dan melkje uit flesje als ik werken ben, smorgens meestal ook stukje boterham als wij eten of bij oma en opa , tegen middag zijn groentjes (eet meestal rond 200gr) Fruitpap is meestal wat minder (rond 150gr) en savonds nog melkje drinken 2 keer voor bedje gaan en meestal meldt hij zich nog 2 keer voor hij echt aan de nacht begint (half 12-8u of iets in die trend meestal)
    En als wij avondeten eet hij ook redelijk wat uit t vuistje mee! Vind ie superleuk! Vanavond heel wat broccoli gegeten en wat pasta

Rechtstaan doet hij nu hele dag en gaat ook vlot terug naar zit, ben wel benieuwd wanneer hij aan het stappen gaat
  • Emma die gaat in haar box wel rechtstaan maar verder voorlopig niet. Alleen als ik haar laat rechtstaan aan de zetel blijft ze even staan en daarna gaat ze zitten maar uit haar eigen doet ze dat nog niet aan de zetel.
    Hebben jullie al een idee wat de Sint gaat brengen?
  • Wij hebben waarschijnlijk een huis gekocht. Volgende vrijdag gaan we tekenen voor de hypotheek en dan afwachten. Ik ben super blij!!! We huren nu een twee slaapkamer appartement. En het koophuis heef4 slaapkamers grote woonkamer en voortuin achter tuin. Dus voor eventueel gezinsuitbreiding nog ruimte genoeg wink.gif haha
  • proficiat @Lynne voor wanneer zou de verhuis zijn?
    Gaat er nog een gezinsuitbreiding zijn bij jullie?
  • Dankjewel! We zijn ook zo blij! Als alles volgens plan loopt eind dit jaar verhuizen. Ligt ook beetje aan de bank hoe lang het duurd voor die akkoord geeft.

Ja wie weet komt er nog gezinsuitbreiding! Jij als moeder van 4, eerlijk is een groot gezin pittig?
  • Emily weet zich trouwens te verplaatsen op haar eigen manier. Een been na voren gebogen een been onder dr kont gebogen handjes na voren en schuiven over dr billen. Grappig gezicht Want nienke schoof oom op dr billen de kamer rond. Kleine zus doet het nu ook!
  • Hier lukt dat goed met 4 kindjes. Het is druk natuurlijk maar ik zou er zeker niks aan veranderen.
  • Hypotheek aan vraag is gisteren goedgekeurd! Jeeej! Nog even wat invullen en dan wachten op de officiele offerte. Ik heb bijna geen geduld meer.

Ik ben gestopt met de pil al een ander halve maand. Even kijken wat cyclus doet. Voorlopig nog geen derde hoor, eerst maar even verhuizen enzo. Maar ik werd echt niet goed van de pil. En nu ik gestopt ben alleen maar buikkrampen gehad. Maar we willen in de toekomst zeker nog een kindje. Alhoewel mijn wens iets groter is dan die van mijn man. Maar mocht het niet lukken of mijn man wil echt niet, dan zijn wij ook prima gelukkig met zn viertjes
  • Dan komen er spannende weken voor je aan.
    Hoe is het je meiden?
    Emma heeft een zware oorontsteking. We moeten antibiotica geven hoop dat ze snel terug beter is.
  • Ja twee zieken hier. Emily heeft zware griep en nienke de waterpokken. Het is nu ff afwachten wanneer emily ze krijgt
    Vreselijk rot dingen zijn het. Nienke word gek van de jeuk. Ze slaapt er moeilijk van. Ik doe haar elke keer in een havermout badje. Dat helpt iets tegen de jeuk.
  • Gaat het al beter met Nienke? Hopelijk krijgt Emily het niet maar vrees ervoor. Hier was dat ook met een paar weken tussen. Emma heeft ze nog niet gehad. Emma heeft haar 4 de tandje dat doorgekomen is. 3 onderaan en 1 bovenaan. Er zijn er nog op komst ze heeft er niet veel last van op het moment
  • Ooh ja emily is gelukkig weer beter! Nienke haar waterpokken zijn ook bijna weg. Gelukkig!

Ooh 4e tandje? Emily heeft er 8, dus boven en onder allemaal al en haar kiezen komen nu door. Nog even en dan is ze jarig we vieren het de eerste week van januari. De 31e is niet echt fijne datum om iets te vieren.. Wat is dit jaar snel gegaan zeg. Mijn kleine meisje is al heel lang geen baby meer. En ik veelang stiekem na nog zon klein mensje (ook al weet ik dat ook dje weer groot word)
  • En nu heeft emily de waterpokken ponder.gif
  • Emily is heel erg ziek van de waterpokken. Ze zit zo vol dat je bijna geen plekje normaal huid ziet. Ze gilt en krijst dag en nacht. Heeft 39,1 koorts erbij. Eergisteren 2,5 uur geslapen snachts en deze nacht 3,5 uur. Moe moe moe. Vannacht huisartsenpost gebeld ze huilde 3 uur non stop. Zijn diclofenac moeten gaan geven. Haar gezichtje ziet er ook wat ontstoken uit.

Zo gek, nienke die gleed er goed door heen. En emily is vreselijk ziek.
  • Het is hier stil...
  • Ja hier is het stil. Is Emily goed genezen? Hoe was haar verjaardag? Hier is er morgen eentje jarig happy.gif Alleen de nachten zijn niet leuk hier. Emma word terug wakker al 3 weken en ze valt alleen terug in slaap door een fles. Hoop dat het een fase is. Begin van de maand had ze nog een oorontsteking nu een verkoudheid maar denk dat het door de tandjes komt.
  • Ooh ja ik ken de nachten.. Emily komt ook nog steeds al een jaar voor de fles snachts. Oor ontsteking is heel naar, heeft emily ook al eens gehad. Hopelijk heeft het daar niet mee te makem bij emma en is het een fase!

Emily heeft nog altijd de waterpokken! Al 18 dagen!! Maar daar is het niet mee gedaabm ze heeft een vreselijke infectie er van gekregen. Grote open wonden. Het bloed is ontstoken en stukjes huid laat los. Heeeeeel naar gezicht! Kind heeft vreselijk pijn. Ik smeer nu met bactroban en ze heeft gister op haar verjaardag bij de huisartsenpost een antibiotica amoxicilline kuurtje gekregen. Want door de ontsteking heeft ze koorts... Arm kind is ziek op haar 1e verjaardag... Sneu...

Wij gaan 14 januari verhuizen. En daarna als we na een poosje ons plekje hebbem gevonden hoop ik dat we in 2017 on verwachting zijn van Nog een kindje. Maar we Zullen zien wat er gaat gebeuren.
  • Oh dat is erg dat ze ziek is. Emma is ook verkouden. Oh leuke en drukke tijden voor je. Het is bijna 14 januari.
    Ik hoop voor jou dat de natuur zijn werk doet en dat je binnenkort leuk nieuws mag vertellen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld