Zwanger voor januari 2016

• Veel plezier aan zee @Ellie
    Wauw al aan het oefenen op zitten M is er snel bij
  • Pff ben zo moe... Weet niet hoe ik het moet doorbreken. Emily is elke nacht tussen 4:00 en 4:30 klaar wakker. Van te voren is ze dan ook al eens wakker geweest voor de fles. Ik heb al van alles geprobeert. Groter bedje, warme slaapzak, dunne slaap zak, voor et slapen in bad met slaap lekker olie. Ook schepje rijstembloem in laatste fles geprobeert maar dat lust ze niet.

En ik ben op..
  • Helpt een extra lepeltje melkpoeder. Ik hoop dat je iets vind zodat ze terug doorslaapt. Probeer een beetje te rusten de momenten dat zij slaapt.
  • De nachten worden steeds erger zeg.. Ze komt nu weer 2 keer voor een voeding. Vannacht werd ze om 00:10 uur wakker voor fles en sliep pas weer om 01:00. Toen om 3:30 uur wakker en liggen spelen in bed. Wilde geen flesje heeft gespeeld in bed naast mij tot 4:30 uur. Toen sliep ze weer tor maar 5:20 uur en klaar wakker om de dag te beginnen. Nou mijn dag begint gebroken. Het gaat zo nu toch ruim 2 a 3 weken. Zo moe als ik nu ben was ik tijdens de zwangerschap niet eens. Wat kan ik doen? 2 keer aangepast. Laatste keer door Lynne op 23/05/2016 07:03
  • Oh lynne, wat vervelend. Helaas geen tips. sadhug.gif

Hier is het een heuse ziekenboeg. De oudste ziek, man ziek. En onze Mattias heeft valse kroep. Zo zielig. Helemaal hees. Als ie weent komt er enkel wat gepiep. Gelukkig geen koorts. Bij de kinderarts geweest maar is dus eigenlijk niet veel aan te doen. Gewoon uitzieken. De hoestaanvallen blijven wel beperkt. Al is het wel vies om hem zo te zien.
  • Och klinkt niet al te best ellie. Heel veel beterschap.

24 juni is nienke jarig. Wij gaan dan die dag met mijn ouders na de efteling me de meiden. Ik kijk er heel erg na uit! En dan 2 juli vieren we haar verjaardag thuis voor familie en vrienden. Alweer 3... Wat gaat het hard. Eind dit jaar is emily alweer 1 ook!
  • Tijd gaat indd snel. Bijna feest. Oh de efteling leuk. Zijn we een keer op weekend geweest was super.

De oudste is hier alweer 6. Maar dat die kleinste 1 wordt mag nog lang gaan duren hoor. horror.gif tongue.gif
  • Ja het kleine baby gaat er zo snel van af. Emily krijgt onder al twee tandjes door. Ze wil liefst de hele dag zitten in haar kuipstoel of hoek van de bank. Een met een echt eigen willetje. En owee als ze de speelsleutels niet snel genoeg in haar mond kan krijgen word ze boos. Ze veranderd met de dag lijkt wel. Heerlijk kind.

Ik zit nu ook alweer een tijd aan de pil. Weet alleen niet of dit wel DE pil is voor mij. Ik ben sinds de eerste week gebruik alleen maar misselijk. Ook sinds paar weken pijnlijke borsten. En nu had ik vanochtend na 10 pillen uit een nieuwe strip alweer op te hebben, in eens wat oud bloed verlies. Wat veegkes bruin. Ik kijk het anders nog een maand aan en anders toch maar overstappen op een andere.

Wat gebruiken jullie aan anticonceptie?
  • Hier voorlopig geen pil ivm de borstvoeding. Momenteel condoom dus. Heb ook nog geen MS, die mogen nog lang wegblijven. Als ik stop met bv terug de pil. Maar kan indd wel zoektocht zijn naar juiste pil. Ik had ooit 1 waar ik zo misselijk van werd dat ik echt moest overgeven. Dan bleef er van de werking niet veel over. Dus toen toch maar andere geprobeerd.
  • Wat is het hier stil.. Wel jammer dat er zoveel dames na de bevalling weg zijn of minder komen.

Emily is ziek. Prulletje blijft over geven. Wel heel moeilijk want ze zit nog op volledig fles voeding. Maar die komt er dus in golven uit...
  • Ja is hier indd maar stil. Vandaag met M naar kind en gezin geweest. 9kg en 70cm. Whoohoo. Sterke beer.
  • Hallo,
    Sorry dat ik al een tijdje niet meer geweest ben. Hier is alles goed met ons.
    Emma is vorige maand gedoopt we hadden een leuk feest nadien.
    De tijd vliegt echt enorm snel vind ik sinds Emma er is. Afgelopen weekend had ze voor het 1st gerold van buik naar rug maar sinds toen niet meer
  • Ja het gaat snel he. Ik sta ook echt met open mond te kijken hoe groot onze kleine meid alweer is en wat ze allemaal kan. Ze kan al zitten en rolt van links naar naar rechts over haar speel kleed. Echt een rap meisje. Ze is gelukkig niet meer zo ziek.
    Ik tel de dagen af na niens verjaardag. Ik ben er beetje emotioneel onder merk ik. Precies 3 jaar geleden was ik nu bijna 40 weken. (Nienke is geboren met 42,5 week) ik weet nog goed dat ik 3 jaar terug als een olifant rond liep in vreselijke hitte.Ik mis zwanger zijn eigenlijk best wel.

@Ellie zo flink kereltje al zeg! Emily is vorige week donderdag gewogen en gemeten en zat op 67 cm en 6640 gram. 27 juni weer nieuwe meting en gewicht dus ben benieuwd wat ze dan is bijgekomen!
  • Emma kan nog niet zitten op mijn schoot soms eens maar nog niet stabiel. Vorig weekend had ze gerold maar ze was ervan verschoten en sindsdien heeft ze het niet meer gedaan. Dus nog wat geduld hebben Wij mogen 7 juli haar laten meten en wegen ben eens benieuwd. Lukt het goed de groentepapjes? Hier gaat het goed.
  • Fruit en groenten is nog niet echt een succes. Ze eet misschien de helft en daar weer de helft van in haar haren gezicht slabber en handen... Blijf het haar wel elke dag aanbieden. Hoop dat ze het snel door krijgt. Verder gaat ze rap met ontwikkelig. Snel dametje in alles. Ze wil alleen maar staan em als ik haar dan recht op zet tilt ze een voor een haar voetjes op alsof ze wil stappen! love.gif
  • Dag dames,
    Sorry ook weer even niet geweest... hier ook druk druk geweest en ons mannetje drinkt 1 a 2 keren terug snachts sinds ik aan het werk ben...

@Ellie zo ik dacht dat ik room had, maar die van jou groeit nog harder! Hier 1 dezer dagen 8 kg en gok een 70-71cm... veel 68kes passen al niet meer
    Hoeveel voedingen heeft M nog?
    Hier nog steeds 8-9 voedingen en flesjes overdag krijgt hij ruimer : 140ml ongeveer

Groentepap en fruitpap starten we mee op 6 maanden .. altijd spannend

Er heeft er iemandhonger... tot schrijfs
  • @Amirra ik zit toch nog op 9 bv momenten. Sinds een week gestart met groentepap. Maar M moet er niet veel van weten. 2 happen en hij spuwt het uit. Kokhalst er ook echt op. Ik dacht ook rapley te proberen. Maar als hij al kokhalst op pap? Nu ja komt wel weer goed. Verder is hij echt weg met rollen en zitten zonder steun komt in zicht. love.gif
  • Hip hip hoera voor Nienke party.gif bigsmile.gif
  • Dankjewel!! Net terug van de efteling. Twee kindjes super moe. Was een succes!
  • @Ellie ah bij jullie toch ook... hier ook meestal 9 terug... 2 keer snachts,na zijn 4 weken nooit meer dan 1 keer per nacht, nu toch al paar weken
    Ik ga toch nog even wachten met groentjes , misschien volgend weekend, dan is hij zeker 5.5 m gepasseerd
    En komende week op tijd bedje in want ik was kapot op het einde van deze week en desnoods later gaan werken...

gefeliciteerd Nienke! Klinkt als een leuk dagje!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld