Zwanger voor januari 2016

• @ellie: wij kregen telefoon in de doe-hetzelf winkel. Ben nog nooit zo glunderend de winkel buiten gegaan. Hier ook bijna 3 jaar bezig geweest.
  • bigsmile.gif ja kan ik geloven. Ik was op school. Gelijk even de klas uitgelopen (kinderverzorgster was in de klas). Meteen mijn man gebeld. En dan gelijk aan mijn collega's. Zwijgen ging niet. Daarvoor leefden ze teveel mee. tongue.gif
  • Vanochtend een rijstebloem papje geprobeert. Arm kan wist niet wat dr over kwam. Ze moest er van kokhalzen. Dus dan wachten we nog maar eventjes tot 6 maanden.Aangepast door Lynne op 04/05/2016 08:27
  • Hier wacht ik ook tot 6mnd. Sta eigenlijk niet te springen voor de papjes vond dat bij de oudste zo een gedoe.
  • Wij zijn een weekje geleden gestart met groentepap en dat gaat heel goed. Gisteren eens fruit geprobeerd en het lukt. Ik vind dat altijd leuk eens ze echt beginnen te eten. Al kan ik nog wel genieten van de flesjes hoor. Ze worden veel te snel groot vind ik.
  • Het gaat indd alemaal snel. Zijn er al kindjes die kunnen rollen? Ze vroegen me dit bij kind en gezin of M dit al kon. Niet, maar hij ligt ook wel heel stil ook op buik. Dan lijkt rollen me moeilijk. happy.gif tongue.gif
  • Rollen uhm van zij naar buik of van zij naar rug dan? Emily haaaaat op dr buik liggen. Dus die rolt echt alleen van zij naar rug.
  • Rollen van rug naar buik. Precies of hij het wist dat ik me zorgen begon te maken. Hij rolde net niet maar doet wel pogingen.
  • Fijne moederdag!

Wat een weertje he dames! Heerlijk gewoon. Enig min puntje is dat nienke niet tegen de zon en warmte kan. Probeer haar zo koel mogelijk te houden en als we buiten zijn zoveel mogelijk in de schaduw te lopen en fietsen. Ze hapt soms na adem en van de zon krijgt ze vlekken en uitslag. Maar dat is elke zomer dus we zijn het intussen gewend.
  • Fijne Moederdag iedereen gehad? Hier was het leuk met de kindjes. Ze hadden op school knutselwerkjes gemaakt. In de namiddag een ijsje gaan eten en de dag afgesloten met een BBQ
  • Rollen wordt hier ook nog niet gedaan. Maar ze ligt dan ook niet vaak op de buik omdat er dan altijd veel melk terugkomt.

Eten geven is niet leuk meer. Steeds proberen rondkijken, speen verder in haar mond duwen, fles zelf willen vasthouden en dan in en uit ee mond trekken. Handig is anders bigsmile.gif
  • Emily drinkt sinds paar dagen wat minder. Maar sinds gister avond en helemaal vanochtend wel heel erg slecht. Nu raak ik niet meteen in paniek als ze keer slecht drinkt, maar goed we hebben het wel over emily... Nu zag ik gister middag dat ze parels van epstein had in haar mond. En nu ben ik dus aan het twijfelen. Na mijn weten doet dat geen zeer toch? Of zou dat de reden kunnen zijn dat ze slecht drinkt? Hebben jullie daar ervaring mee?
  • Lynne: helemaal geen ervaring mee. Hopelijk drinkt ze snel weer zoals ervoor.

Wanneer zijn of gaan jullie starten met groentenpap? Wat is de ervaring hier met krampjes meer of minder?
  • Wat zijn dat voor parels ik ken dat niet.
    Wij zijn vorige week gestart met groentepap en deze week met fruitpap.
    Krampjes heeft Emma niet dus daar kan ik niks van zeggen.
  • We hebben dit weekend twee maal geprobeerd met worteltjes en ze vond het maar niets. Elke hap werd weer naar buiten gewerkt.
    Binnen twee weekjes nog eens proberen.
  • Hier gaat het vlot met groentepap en fruitpap.
    Misschien best even uitstellen als het niet goed lukt.
    Ze hebben nog genoeg tijd om het te leren.
    Wij zijn hier alles aan het voorbereiden op de doop. Zondag wordt Emma gedoopt happy.gif
  • @Veronique veel plezier zondag!

Hier ook een meisje die papjes nog niks vind. Morgen moeten wij weer na et consultatie bureau. Ze krijgt dan haar prikjes die ze met 3 maanden had moeten hebben. Maar omdat ze zo ziek was hebben we dat niet gedaan. Morgen word ze ook weer gewogen en gemeten. Ben benieuwd ze doet het heel goed!
  • Heel trots op mn meisje. Tijdens et prikje gaf ze geen kick. Geen zuchtje niks. Echt een bikkel! Ze weegt 6240 gram en is 66 cm. Voor een meisje heel groot volgens cb. Nienke was met 9 maanden 68 cm en emily is met 4,5 maand al 66 cm. Dus ze gaat haar grote zus dik inhalen met groeien.

love.gif
  • Bedankt Lynne
    Emma woog ook 6 kg 240 en 64 cm op 16 weken
    Flink van Emily dat ze het zo goed doet Met de groentepapjes zal het ook wel in orde komen Rollen jullie kindjes al hier nog niet
  • @Lynne super van Emily.

@Veronique ik duim voor mooi weer zondag. Wij gaan naar zee dit weekend, met familie van man.

Rollen zo net niet 2 weken lang verwoedde pogingen doen. Wel alle kanten opschuiven op de mat. Maar rollen zelf lukt niet. Nu ligt ie weer wat stiller. Is meer aan het oefenen op zitten.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld