Zwanger voor januari 2016

• Zwanger voor januari 2016

Hallo dames,

Ik heb vanmorgen getest en hij was positief!!! love.gif
    Volgens een berekening ben ik rond 9 januari 2016 uitgerekend.
  • @Linnie proficiat! Ik ben uitgerekend voor 1 januari. Maar ik wacht nog even de eerste echo af (rond 11 mei) want kan ook nog eind december worden.
  • @Ellie dank je wel, jij ook nog gefeliciteerd!
    Spannend he. Ik ga maandag ook gelijk even bellen naar de verloskundige.
    Jij kon dan al aardig snel terecht? Vanmiddag een clearblue test gedaan die ook aangeeft
    hoelang dat je zwanger bent en die zegt 2-3 weken. In de gebruiksaanwijzing staat dat je er
    dan van uit mag gaan dat je 4-5 weken zwanger bent.
    Ik hoop dat ik snel terecht kan voor onze 1e echo love.gif
  • @Linnie ik zit in de mmm en ben zwanger door middel van icsi. Dus wordt heel dicht opgevolgd. Had vorige week vrijdag mijn eerste bloedname, dinsdag mijn 2de en dan nu maandag een 3de. Heb helaas in nov een miskraam gehad toen had ik heel lage waarden, maar deze keer waren ze al super en heb ik ook klachten die ik toen niet had. Voor meer info moet je mijn profiel maar eens lezen.
  • Hey linnie, als je vanmiddag hebt getest met een clearblue digital en 2-3 had zit je hcg wel goed!
  • @Ellie ja? Dat stelt me gerust haha. Ik heb inderdaad vanmiddag getest.
    Met m'n 3e plas.

Zal zo je profiel eens bekijken.
    Waren jullie lang bezig als ik vragen mag?
  • De clearblue digital verspringt naar 2-3 als je hcg tussen de 200 en 2000 ligt. Maar hcg in bloed tekent sneller hoger dan in de urine, en zeker als het geen ochtendurine was. Ga je maandag bloed laten nemen? Of ben je van Nederland?

Voor een 2de wonder zijn we ondertussen 3 jaar aan het proberen. Waarvan bijna 2 jaar mmm. Dus mijn geduld is serieus op de proef gesteld en ik durf ook niet te hard van stapel lopen, al ben ik sinds dit weekend supermoe en met momenten misselijk. Dus thumbup.gif
  • @Ellie ik kom uit Nederland. Ik denk dat het in BelgiĆ« anders is, want veel vrouwen hier op t forum laten gelijk bloed nemen als ze weten dat ze zwanger zijn. In Nederland is dat niet zo.

Ik heb het verhaal gelezen, jeetje zeg heftig.
    Ik hoop voor jullie dat t nu allemaal goed gaat.
  • Zwanger

Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik verwachten ons eerste kindje.
    Met pasen zei hij ... Laten we niet meer voorzichtig zijn wink.gif
    Vrijdag 1 mei een test gedaan ... "zwanger 2-3" was het resultaat.

Maandag even langs de huisarts en dan een afspraak maken voor de eerste echo.

Wij zijn zo benieuwd.
    Nooit gedacht dat het zo snel zou gaan.
  • @maesje gefeliciteerd!! En wat is t snel gegaan bij jullie haha.
    Lekker genieten nu.

• Hier ook voor januari! Volgens mijn berekeningen 3 januari.
    Gisteren clearblue getest en deze gaf al 3+ aan. Dat is al verder dan ik verwachte. Dus kan ook voor eind december zijn!
    Morgen bel ik naar gyn voor afspraak!
  • @Linnie dank u wel, ga er volop van genieten.
    Hopelijk niet te veel last van de eerste kwaaltjes hihi happy.gif
  • @maesje

Haha ik hoop ook dat ik daar niet te veel last van ga krijgen.
    Weet jij al wanneer dat je de eerste echo hebt?

• @Minimi ik had donderdag overdag ook een 3+. Hoeft niets te zeggen over hoe ver je bent. Is vooral dat hcg goed hoog is.
  • @Ellie bedankt voor de info.
    Ik was inderdaad blij dat het omhoog ging! Dat is ten slotte het belangrijkste nu!
  • @Linnie ik ga maandag bellen voor een afspraak. Jij?

Ik zag net dat jij uitgerekend bent voor 9/1 en ik 8/1

Spannend wink.gif
  • @maesje

Ja klopt inderdaad, spannend he!

Ik ga maandag ook gelijk bellen.
  • Hallo dames,

ook ik heb vrijdag 1 mei een cb digitaal gedaan die positief 2-3 weken aangaf
    Had vorig weekend ook al getest maar met gewone testjes van kruidvat en die gaf toen al positief. Ben 28 april bloed gaan laten nemen omdat cb toen 1-2 weken aangaf en hcg stond toen op 142, dus de waarden kwamen mooi overeen met de termijn die ik uitreken
    Nu dinsdag weer bloed nemen en 's avonds consultatie bij de gynaecoloog, ik mag zo snel gaan omdat ik afgelopen januari een miskraam gehad heb
    Ik zou uitgerekend zijn voor 1 januari als ik goed tel
  • Juist gebeld naar de gyn en ik mag op 15 mei voor een eerste echo.
    Zou je dan al een hartje kunnen horen kloppen denk je?

• @Minimi spannend!!

als t goed is wel. Ik las gister toevallig dat je al mogelijk het hartje kan horen vanaf 6,5 week.
    Kom jij uit Nederland of Belgie?

Ik ga zo ook bellen voor een afspraak!
    Ik heb aankomende vrijdag wel een afspraak bij de huisarts, voor wat informatie en bloedonderzoek en dan gaan ze ook de waardes controleren.
    spannenddddddd
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld