de laatste loodjes

• de laatste loodjes

Hoi allemaal.

Ik ben vandaag 36weken en 2 dagen zwanger.
    Ik heb een vrij makkelijke zwangerschap gehad.
    Enkel de eerste maandjes vreselijk misselijk maar afgezien daarvan vrijwel niets.

Maar nu sinds een week of2,3 pffft ik ben helemaal uitgeput.

Ik kan ieder moment wel in tranen uitbarsten en soms heb ik geen flauw idee waarom.
    Ik slaap niet meer , niet overdag en niet snachts.
    Ik heb constant harde buiken, nu doet dat geen pijn maar is wel erg ongemakkelijk omdat ik het gevoel heb dat mijn ribben in de vernieling gedrukt worden.
    mijn rug , bekken en benen doen veel pijn.
    Mijn slokdarm is volgens mij helemaal kapot door het zuur wat naar boven komt.

Ik heb nu sinds vanmorgen ook voorweeen in mijn buik en onder rug.

Eigenlijk wil ik nog graag soppen en opruimen maar ik heb er gewoon het fut niet meer voor en de buiken worden dan ook steeds weer keihard.

Ons wondertje ligt al de hele zwangerschap in stuit , maandag hebben we een nieuwe echo ik hoop echt dat hij gedraaid is dan.
    Ik heb het tot nu steeds goed gehad hoe hij lag maar nu twijfel ik hahaha.

Ik Hoop zo dat hij gedraaid is want ik verlang echt naar een 'gewone' bevalling.
    Ook mag hij van mij wel indalen nu hoor , al heb ik begrepen dat dat ook pas kan gebeuren tijdens de arbeid.

Het is ons eerste kindje en ik ben nu ook wel een beetje zenuwachtig voor de bevalling terwijl ik er ook weer zo naar uitkijk.

Ik hoop veel ervaringen te kunnen lezen hier.
    Ik heb geen ouders of schoonouders die je hun ervaring kunnen mee geven en dat mis ik nu vreselijk.

• Hey,
    Proficiat met de eerste spruit.

Ik had ook veel last van zuur. Heb daar toen goed middeltje voor gevraagd want gaviscon hielp niet meer. Ik moest dan elke dag drie of vier zakjes innemen (zuur of geen zuur), dat heeft goed geholpen.
    Mijn kindje lag ook in stuit. Op 36 weken hebben ze dan geplande ks vastgelegd voor twee weken later. Dat viel allemaal mee, maar die dag waren er een aantal spoedks, dus heb ik nog lang mogen wachten (zonder eten drinken) voor het aan mij was smile.gif
    Harde buiken heb ik nooit gehad (of toch niet in die mate, soms eens s nachts) ik zou vooral veel communiceren tegen de gyn over wat je voelt, en vragen naar iets tegen het zuur. En het toch wat rustig aan doen, laat het soppen aan iem anders smile.gif
  • Bedankt voor je reactie.
    Ik heb nu antimetil een plantaardige tablet dat de maag een beetje tot rust brengt.
    Schijnt ook te helpen tegen de misselijkheid in het begin van de zwangerschap.

vandaag te horen gekregen dat ons zoontje jammer genoeg met de keizersnee geboren gaat worden.
    T kereltje ligt met zijn poep omlaag en zijn hoofdje en beide beentjes omhoog.
    Een onmogelijke positie om natuurlijk te kunnen bevallen.

Het is even wennen aan het idee en ik baal er ontzettend van.
    Ik had heel graag een natuurlijke bevalling gehad.
    Ook heb ik best wel zenuwen voor de ruggenprik.
    Die wilde ik dus niet hebben.

Vreemd hoor om de geboorte datum al te kennen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld