Uitgerekend voor januari 2014

• Hier ben ik dus terug ! tongue.gif

Gisteren dan terug een echo gekregen smile.gif alles zag er nog steeds hetzelfde uit als de dag ervoor dus nog alles in orde met ons beebje <3 Ik zou volgens de gynae 6weken en 4 dagen zijn vandaag dus we gaan daar nu maar vanuit! Ik zal pas meer zekerheid hebben als ik 12 weken ben denk ik.. Het scheelt nu een weekje met wat ik uitgerekend had en dat kan ook als de bevruchting wat later was !
    We hebben ook het hartje kunnen zien op de echo, maar ze heeft het niet kunnen horen.. ( komt wss doordat ze een ander apparaat heeft dan het ziekenhuis) Maar dat was ook niet erg zei ze.. Is volkomen normaal op 6 weken en 3 dagen toen ik daar gisteren was!
    Ik weet het allemaal niet goed door die vroege miskraam in maart, heb geen menstruatie meer gehad dus het is nogal moeilijk om een datum te vinden. Uitgerekende datum is nu 10 januari 2014 thumbup.gif

Volgende week moet ik terug gaan voor een echo en dan zou ik 7 weken en 4 dagen zijn.. dan moet het hartje ook te horen zijn bij haar in de praktijk zei ze, anders zou er iets niet goed zitten upset.gif

Maar we gaan ervan uit dat alles ok zal zijn volgende week! We hebben niets dat erop lijkt dat het niet goed zat, hartje klopte en vruchtzak en vruchtje waren helemaal goed kwa grote enz thumbup.gif Kan alleen maar hopen dat alles goed blijft en ons beebje goed groeit in mijn buikje <3

Hoe gaat het met jou? Je zei dat het verontrustend was dat je nog niets zag, maar dat zal wel normaal zijn hoor.. je bent iets minder ver en wie weet zit je er nog een dagje of (2) naast.. dat het maar snel morgenavond is dat je de uitslag hebt van de HCG waarden, zo kunnen ze ook ong zien hoever je nu ong zou zijn!

candle2.gif ik duim voor je dat alles goed zit !!!!!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld