* Uitgerekend in januari 2014 *

• Proficiat Liefoe, Aliesje en Nathalie!! Geniet van jullie kleintjes samen met jullie gezin!
    En tot nu toe allemaal meisjes geboren zeg!

Hier tel ik ook zwaar af, gisteren wassek echt ziek, overgeven, overgeven. En dan deze nacht slecht geslapen, mede door die dikke buik, maar ook omdatk overdag al zoveel had geslapen. En natuurlijk ook omdatk heel de tijd zit te denken wnnr het nu zal gaan gebeuren! Ik wil dat kleintje kunnen vasthouden!! Vandaag ook nogal wat pijn onder in de buik, naar mn vagina toe. Kleintje was al ingedaald dus tzal wel die druk zijn datk voel. Als er deze dagen niets gebeurd, hebk vrijdag nog eens controle bij gyn. Ben benieuwd!

Aan de anderen, succes!
  • Super Nathalie!!! hug.gif

Hier ben ik nu 40 + 3 weken...overtijd aan het gaan dus, terwijl vorig ukje 2 weken te vroeg kwam. Dat was erger toch leuker, want nu zijn we er echt op aan het wachten. Was vrijdag nog niet helemaal ingedaald, wel al 2 cm ontsluiting, bh nog niet helemaal verweekt. Gek dat het zo anders kan gaan bij een tweede.
    Woensdag terug controle als ik tegen dan niet bevallen ben. Wil zoooo graag spontaan bevallen, zoals vorige keer! Gyn sprak al van inleiden deze week disappointed.gif Daar ben ik zooo bang van drunk.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld