* Uitgerekend in januari 2014 *

• hallo ,

hoe is het met mensen die zich zo slecht voelden ??

Sara ,welkom terug!

Hier niet veel te melden ,maandag weer op echo <3 wave.gif
  • Hallo,
    Ik ben ook terug. We zijn 2 weken op vakantie int zuiden van frankrijk geweest. Het was er heeeel warm, ik kon het niet verdragen, ben dan ook niet zo gebruind, maar voor deze zomer vind ik het niet erg wink.gif Ik blijf nog altijd last hebben van wat flauwtes, vnl in de voormiddag. Ook het kokhalzen is weer wat terug. Nuja morgen terug op controle <3 en we zouden het geslacht kunnen weten, amai tmag vlug morgennamiddag zijn. En dan zou ik eens willen beginnen aan de uitzet en doopsuikers, oooh zo spannend allemaal content.gif . Ik verlang ook enorm naar het moment dat ik ons ukje voel bewegen!! Soms denk ik al iets te voelen, maar ik twijfel.

Sorry voor dit ego-berichtje. Hoe gaat het nog met jullie?

Groetjes
  • @ Emilie: ja uitkijken naar het voelen bewegen heb ik hier ook! Gyn zei dat ons ventje erg goed ligt om hem snel te kunnen voelen, maar het enige dat ik nu voel zijn mijn darmen die rommelen. Zo ergens ter hoogte van mijn ribben HAHA goofy.gif

Gisteren even wat bloedverlies gehad na het vrijen. Toch wel geschrokken en dus even op controle geweest via spoed. Gelukkig was alles in orde, maar het was toch even stressen! horror.gif
    wel heel erg tevreden van de opvang die we hebben gekregen. Heel vriendelijk en begrijpend. En tegelijkertijd ervan geprofiteerd om even rond te kijken op het verloskwartier. (ons ziekenhuis doet geen rondleidingen meer ter plaatse wegens te veel drukte)
    Vroedvrouw was ook zo lief om te zeggen dat we, als we ons nog ongerust maken, we zeker terug moeten binnenkomen.
    Al bij al dus een "aangename" kennismaking geweest.

Hoe is het hier verder met de andere dames??

Groetjes
    S wave.gif
  • Saranya, ik voel ook veel mijn darmen rommelen heh. De gyn zei dat zij zelf haar baby'tje maar op 23w voor het eerst heeft gevoeld. Allee ja, ze was toen wel zeker dat het de baby was. Voor mij nog 2weekjes afwachten en vanaf dan kan het idd gaan gebeuren hé <3
    Kan wel geloven dat het even schrikken is als je wat bloed verliest, maar gelukkig is alles in orde. Wel leuk dat je op die manier eens int ziekenhuis hebt mogen rondkijken.

Wij hebben gisteren dus een echo gehad. Ons kleintje lag in foetushouding te slapen, er was geen beweging in te krijgen, waardoor we het geslacht dus ook nog niet weten. Typisch als je zo nieuwsgierig bent hé, nuja alles gaat er goed mee dus das het belangrijkste. Volgende keer is binnen 4w.

Hoe gaat het nog met de anderen?
  • Het lijkt hier weer wat te zijn stilgevallen...

Hoe is het met de dames hier? Niemand nog iets te melden?
    Hier komende maandag afspraak bij de vroedvrouw, kijk er toch weer naar uit content.gif
    En het laatste weekend van augustus gaan we naar Londen om mijn broer als peter te kunnen vragen. bigsmile.gif
    De meter is ondertussen gevraagd en die heeft (gelukkig) ja gezegd!

Groetjes
    S wave.gif
  • het is hier zo stil omdat we allemaal op fb zitten
  • Oei, dan heb ik blijkbaar iets gemist.
    Wel jammer, want ik voel er niet zo veel voor om het allemaal via fb te doen... disappointed.gif
    Is het een gesloten groep? En hoe kan ik hem het beste vinden? Ik wil wel eens een kijkje nemen, maar anderzijds...
  • Ik kom hier ook niet meer zo vaak piepen..

Saranya, heb je berichtje gestuurd ivm Facebook
  • Het is ook zo als iemand zou typen dat die op echo gaat er meestal reactie zou komen van hoe is het geweest en dat komt hier ook niet meeleven is wel leuk ja... smug.gif

Dan houdt het ergens op als je moeite doet
    FB is er ook en daar kan ook meest privè op elkaar worden ingegaan met foto's enz.

doei
  • Ja Liefoe, het kan inderdaad al wel eens gebeuren dat er niet gereageerd wordt op wat je zegt. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het ook over het hoofd had gezien.
    Anderzijds: neem het niet persoonlijk he.
    Ik heb ook al dingen gepost waar niemand op gereageerd heeft. Jammer maar het gebeurd nu eenmaal... spijtig dat je alleen daarom zegt "ik hou ermee op"
    Het is jammer voor de mensen die geen fb hebben of het daar niet graag over hun zw hebben. Het is nog altijd minder privé dan hier.

Maar goed, als het hier allemaal stilvalt is het ook maar zo...
  • Ik zit amper hier op het forum maar praat veel mee op FB. FB is meer geheim dan hier omdat niemand zelfs de groep ook maar kan zien... is een geheime, besloten groep...

Niemand die dus kan meelezen (wat hier dan weer wel kan) en je kan zelfs foto's delen van je buik en echo...

Het is ook een gezellige groep met veel medeleven, meevoelen, ... Echt fijn hoe je steun kan vinden bij elkaar.
  • @ lily: vind ik leuk tongue.gif
  • We kunnen toch gewoon op alletwee verder praten? Zowel hier als op fb?
    Ik kom ook liever/gemakkelijker hier kijken, maar ik ga ook wel af en toe op fb piepen.
    Elk zijn ding dan...

Saranya, jullie hebbendus onverwachts een bezoekje kunnen doen aan het ziekenhuis thumbup.gif . Wel leuk... En ik ben blij dat alles verder ok was en het maar een gesprongen adertje was of zo.
    Geniet ervan morgen en veel plezier in Londen volgend weekend. Ik hoop dat hij "ja" zegt... content.gif

Emilie, en...voel je al iets intussen? Jullie moeten dus nog even geduld hebben voor jullie hetgeheimpje kennen? Is dan natuurlijk ook meteen direct wat duidelijker zichtbaar he! Nu ja, zolang alles maar in orde was he.
    Wij gaan dinsdag nog eens. Ik ben benieuwd of het geslacht bevestigd blijft <3 .

Verder hebben we 2 drukke weken gehad.
    Disneyland en een verblijf aan onze kust hier gedaan (schitterend weertrouwens!).
    Morgen terug aan't werk na de vakantie. En meteen 6uur met de wagen rijden. Ik zal maar tijdig eens rusten onderweg.

Verder blijf ik wel last hebben van extreme vermoeidheid. 'S avond rond 21u is mijn licht gewoon uit!
    bored.gif . Nog iemand die zo enorm moe blijft?
  • Ik vind het ook wel leuk om hier te praten, voor wat dient deze site anders?

Roos, ik voel ons kleintje ondertss heel goed! Zalig zeg! Soms schrik ik zelfs goofy.gif Mn vriend kon het ook al eens voelen content.gif
    Altijd leuk alst weer echo-time is é. Ik kijk er ook naar uit om te weten wat het nu is!
    Ja, het weer was echt aangenaam! Wij zijn ook al enkele keren gaan wandelen aan de kust. Hoelang moet je nog werken? Ik ben erg blij datk thuis ben, want voel me nog steeds misselijk en moe. Denk dat het niet meer zal weggaan, maar ahja..
  • @ Roos: veel succes met de echo vandaag.
    Wij zijn gisteren nog bij de vroedvrouw geweest en ook het hartje nog eens gehoord. Hoe leuk <3
    En hoe beweeglijk. De vv kon hem letterlijk via de doptone horen bewegen bigsmile.gif
    En ja, ik ben ook nog wel snel moe. Niet zo erg als bij jou, maar in vergelijking met voor mijn zwangerschap heb ik toch minder energie. Ik hoop dat dat toch snel veranderd.

Momenteel zijn we volop bezig met alles in huis te herschikken zodat er plaats komt voor babyspullen. (mijn ventje wordt er een beetje gek van vrees ik LOL)

@ Emilie: Ik voel ons mannetje ook al heel erg goed, en stilaan begint mijn vriend het ook te voelen. Zeker de laatste dagen is het erg toegenomen. thumbup.gif

En even algemeen, weten jullie ongeveer tot waar jullie baarmoeder ergens komt? De mijne zit momenteel al iets boven de navel uit, wat volgens de vv tamelijk hoog is. Wat is jullie ervaring?

Groetjes
    S wave.gif
  • Super he die schopjes <3 ... ik ben zo verliefd op die kleine pruts. Bij mij is dat gevoel heel laat pas gekomen. Mede omdat wij toch wat een valse start gehad hebben en de gyn ons verwittigd had voor een mogelijk miskraam terug... sindsdien ben ik er erg nuchter onder gebleven allemaal... tot ik die eerste stampjes voelde, nu zit ik weer helemaal op die roze wolk <3 ... of ik nu moe ben of niet wink.gif .

Saranya, lijkt mij wel ok tot net boven je navel. Bij mij ook zoiets denk ik... Ik voel het zelf niet zo heel erg goed, maar ik zie het toch een beetje.
    Wanneer mag jij terug naar de gyn?
    Amai, jouw vriend kan jullie ventje ook al voelen? Dat is hier nog niet gelukt.

Emilie, jij had het inderdaad flink zitten he. Nog steeds even erg die misselijkheid?
    Ik werk nog tot aan de kerstvakantie en dan ga ik in zwangerschapsverlof. Ik moet ongeveer 3uur rijden per dag, dus ik denk dat de buik dat niet veel langer zal toelaten.
    Kan je iets gedaan krijgen eigenlijk door die misselijkheid?

Yep vanavond opnieuw gaan piepen naar ons prinses... tenminste als het intussen geen prinsje is geworden goofy.gif ... to be continued...

hug.gif
  • Saranya, ik weet niet tot hoever mijn baarmoeder ondertss komt, nrml tot net aan je navel hadk gelezen. Zal nu ook wel niet zo abnormaal zijn als die iets hoger komt zeker?! Maak je geen al te grote zorgen daarover wink.gif

Roos, hopelijk is de echo goed meegevallen en heb je jullie prinsesje goed kunnen bewonderen content.gif

Ja, die misselijkheid blijft bij mij, iedere ochtend sta ik nog te kokhalzen en in de ochtend kan ik niet veel doen zonder dat ik moet zitten of buiten adem ben. Soms moet ik zelfs opnieuw gaan slapen omdat ik zo slecht ben.. In de namiddag gelukkig heel wat beter, dan kan ik meestal doen wat ik wil. Ik mag gewoon ook nergens lang rechtstaan of ik word opnieuw misselijk, ja die kwaaltjes zijn niet van plan mij met rust te laten. Maar ah ik maak me er al niet meer zo druk in, aangezien ik ons wondertje nu en dan voel en dat maakt toch heel wat goed hé, ongelooflijk! <3

Amai Roos toch ng tot aan de kerstvakantie werken, das toch ng een tijdje. Succes wink.gif
  • hallo ,

idd .er kan overal gepraat worden ,geen enkel probleem maar ja uit doven zal het zeker ooit...zit al veel te lang op deze site om te weten dat dat ooit zal gebeuren.

Ivm.BM geen idee voel de kleine en zie het ook schoppen boven de navel.
    Vrijdag volgende controle en echo en de mijne is van de oudse stempel zei vorige keer dat ik de baby voelde trok hij ogen open (voelde die al een maand ervoor bewegen...
    Een week later zag je men buik waar hij sjote omhoog komen en de papa voelde het ook content.gif

Ivm.miselijkheid ,idem hier ook nog vaak spugen ,denk ook niet dat het zal weggaan maar eerder iets blijvend zoals vorige keer tot tijdens de weeën.

Zijn jullie al begonnen aan een kaartje ,doopsuikers??

wave.gif
  • De misselijkheid is hier voor het grootste deel gedaan, hoewel ik s morgens nog wel moet oppassen. En ik moet voldoende slapen, anders hang ik er ook aan de volgende ochtend.

@ Liefoe: ja, wij zijn al begonnen met de kaartjes en suiker. Kaartje is gekozen, de doopsuiker gaan we zelf doen. (vonden we te duur om te laten doen)
    Nu alleen nog een leuke naamstempel vinden. Iemand suggesties?

Groetjes
    S wave.gif
  • Geen idee saranya anders eens online kijken??

Hier vandaag de 20 weken echo gehad eigenlijk ben ik nu 21 weken en een klets.
    Alles in orde ,nu al 3 x bevestigd gekregen wat we gaan verwachten.
    Is een dwarsliggertje maar we voelen hem goed bewegen al sinds week 14.
    Ben toch blij dat we vandaag weten van alles is ok ,alles werkt zoals moet (maagje gevuld ,blaas enz,rugje toe ,hersentjes in orde...).

Kledijgarderobe wordt ook goed bij aangevuld en in september komt er een printer in huis kan ik starten met de kaartjes!

Suikertest moet ook gedaan worden is minder maar we nemen het zekere voor het onzekere mede de jongste ook geen pluimpje was op 38 weken.

wave.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld