* Uitgerekend in januari 2014 *

• It's a girl baby.gif . <3
    Hij was nog niet 100% zeker, maar hij zag toch 3 streepjes.
  • Dolfijntje sadhug.gif het geluk moet toch wel eens aan jouw kant komen te staan he. Ik duim dat het gauw echt helemaal in orde is en je gerust zwanger kan zijn candle.gif

Roos: wat leuk een meisje!!! Wij weten het normaal gezien half augustus ook.

Hier verder nog steeds erg ziek van zwangerschap. Op het randje van depressief denk ik soms. Morgen vertrekken we op reis voor een week. Hopelijk kan ik ervan genieten. Die continue misselijkheid en moeheid ben ik nu echt grondig beu.
    Zijn jullie ook zo moe? Ik ben 's ochtends even moe als ik was toen ik ging slapen... thumbdown.gif
  • Het wordt beter elite, vakantie doet wonderen, lekker veel slapen en dingen eten waar je zin in hebt. Bij mij was 16weken het begin van verandering. Maar ik heb nog steeds af en toe aanvallen van misselijkheid. disappointed.gif

Geniet van de vakantie!!!!!
    Helga
  • Ik schrijf op het februari-forum, hoewel mijn datum een pak vervroegd is, naar eind januari. Ik piepte hier even, en merkte het berichtje van Elise. Elise, het is ongelooflijk rot om de hele tijd misselijk en moe te zijn en niet te kunnen functioneren. Mijn derde zwangerschap was zo en is helaas bijna de hele tijd zo gebleven. Ik ben toen ook op reis geweest, maar heb er twee weken in bed gelegen terwijl mijn man en kinderen buiten waren. Ik heb een enorm rot gevoel aan die zwangerschap overgehouden. Een gevoel van onbegrip, depressie, onvermogen, frustratie, kwaadheid, ...
    Deze zwangerschap is een pak beter; die derde zwangerschap was dus gewoon echt een misser. Met wel een ongelooflijk vrolijk, optimistisch energiek kindje als resultaat, die me elke dag probeert te tonen dat mijn negen maanden ziek zijn wel degelijk zijn nut heeft gehad.
    Veel sterkte alvast. Bij mijn andere zwangerschappen was ik rond vier maand telkens een stuk beter, dus wie weet geldt dat bij jou ook...
  • oooh Elise sadhug.gif . Wat vreselijk dat je nog steeds zo ziek bent.
    Ik kan me voorstellen dat je het behoorlijk moe bent. Dikke knuffel voor jou en ik hoop heel hard dat de vakantie je deugd zal doen.

Vandaag een lekker dagje binnen op kantoor blijven.
    Airco staat lekker fris en hier binnen is het goed, maar iedereen die van buiten komt zegt wel hoe heet het is vandaag. Ik blijf lekker zitten vandaag goofy.gif .
  • Akiki welkom om mee te praten als je wilt ,hij ook zwanger van een 4e kindje <3 thumbup.gif

Hoe is het nog dames?

Ik spuug ook nog geregeld en voel me ook slap ,baal er vaak van maar ik moet door ,de rest stopt hier niet en krijg of heb geen hulp van anderen...
    Dit wist ik op voorhand dus we bijten maar door smug.gif
    Mijn bloeddruk is meestal te laag 11/5, 9/4 dus vaak stoppen en doorgaan met het huishouden.

Vandaag 18 weken ,vliegt wel om wave.gif
  • hallo allemaal,

Ik heb hier nog ni geschreve maar wel alles gevolgd.Vondt het dus tijd om mee te kome babbele met jullie.Hoe gaat het me jullie?
    Is mijn 3de zwangerschap en al geen lachertje geweest.De eerste 3maand niets(wel moe)maar wist ni eens dak zwanger was.
    Nu al bijna 3weke thuis. Eerst me een te lage bloeddruk.Nadien opgenome in het ziekenhuis met weeen en enorm bloedverlies. Nu dus platte rust en wee├źnremmers.woensdag conrole bij mijn gyne en zien wat de verdere planne worde.Thuis blijve of terug gaan werke.

gr Sarah wave.gif
  • @ Sarah: heel erg welkom! Moet wel even schrikken zijn geweest dat je het was zo laat wist dat je zwanger was, niet?
    Hopelijk gaat het heel snel beter met jou!

@ Elise hug.gif hopelijk kan jij je ook snel beter voelen! Zo ziek zijn is inderdaad maar niks.

Hier gaat het de laatste dagen erg op en af. De ene dag kan ik echt alles aan, de volgende lig ik strijk... beetje lastig wel upset.gif
    Ook de vermoeidheid blijft hier wel wat spelen. Het is gelukkig minder erg dan in het begin, maar toch...
    Momenteel zijn we bezig met de kinderkamer in orde te brengen. Behang afsteken, schilderen... Ook nog wel wat werk dus. En nadien moet er nog een nieuwe vloer komen.

Nog een vraagje aan alle dames eigenlijk: waar gaan jullie bevallen?
    Ik zal het lijstje misschien al even opstarten:

Saranya - St Vincentius Antwerpen - UD 22/01/14

Groetjes
    S wave.gif
  • Saranya, bij ons was het kamertje ook al geschilderd en de vloer helemaal opgeschuurd. Er ligt nu een mooi houten vloertje <3 . Het bedje staat er al in, maar dat is het babybedje van ons grote zus, dus dat gebruiken we gewoon opnieuw. Dan heb ik nog een kastje die mijn stiefvader gemaakt heeft, maar die is enkele jaren geleden overleden, dus het heeft voor mij wel een emotionele waarde. Ik ga het wel in't wit verven, maar dat komt zeker in het kamertje. Dan heb ik ook nog een rustieke zware schommelstoel die ik ook wel wil gebruiken. En dan ben ik nu stilaan aan 't denken wat ik aan de muur wil. Ik zou graag ofwel 1 grote muurschildering willen of een soort fotomuur... ik ben er nog niet uit.

... en weten jullie al wat jullie gaan doen als doopsuiker? en als kaartjes? Wij werken alletwee in de dezelfde sector dus wij willen hier wel iets rond doen, maar 't zal allemaal dus eigen creatie worden denk ik, daarmee dat we hier al mee bezig zijn.

Heerlijk weekendje Zeeland achter de rug. Wel niet blijven slapen, is niet zo ver van bij ons. Maar 't heeft zo'n deugd gedaan! 2 dagen lekker eten en shoppen en weer wat genieten van elkaar <3
  • Saranya, bij ons was het kamertje ook al geschilderd en de vloer helemaal opgeschuurd. Er ligt nu een mooi houten vloertje <3 . Het bedje staat er al in, maar dat is het babybedje van ons grote zus, dus dat gebruiken we gewoon opnieuw. Dan heb ik nog een kastje die mijn stiefvader gemaakt heeft, maar die is enkele jaren geleden overleden, dus het heeft voor mij wel een emotionele waarde. Ik ga het wel in't wit verven, maar dat komt zeker in het kamertje. Dan heb ik ook nog een rustieke zware schommelstoel die ik ook wel wil gebruiken. En dan ben ik nu stilaan aan 't denken wat ik aan de muur wil. Ik zou graag ofwel 1 grote muurschildering willen of een soort fotomuur... ik ben er nog niet uit.

... en weten jullie al wat jullie gaan doen als doopsuiker? en als kaartjes? Wij werken alletwee in de dezelfde sector dus wij willen hier wel iets rond doen, maar 't zal allemaal dus eigen creatie worden denk ik, daarmee dat we hier al mee bezig zijn.

Heerlijk weekendje Zeeland achter de rug. Wel niet blijven slapen, is niet zo ver van bij ons. Maar 't heeft zo'n deugd gedaan! 2 dagen lekker eten en shoppen en weer wat genieten van elkaar <3
  • ow, vreemd... dubbel gepost. sorry nervous.gif
  • erg stilletjes hier ponder.gif .
    Nog dames die iets te melden hebben?
  • Wou dat ik hiet nog kon meepraten.. ik zou hier vaker komen posten tongue.gif Maar de natuur beslist dat het nog niet mijn beurt is ..miss eind augustus beter nieuws? duimen jullie?

@iedereen: geniet van jullie zwangerschap en jullie klein beebje.. ik kan er alleen maar van dromen!
  • Ik had vanochtend een hele reactie getypt, maar die is blijkbaar ergens verloren gegaan thumbdown.gif
    Maar dus bij deze...

Wij zijn vorig weekend gaan kijken voor doopsuiker, maar achterover gevallen van de prijzen!! We gaan het waarschijnlijk zelf doen.
    Ik ben er echt van geschrokken! 3 en meer per gevuld doosje!
    Is dat bij jullie ook zo duur?
    Voor de kaartjes gaan we binnen een week kijken. We krijgen alle boeken mee naar huis, dus we kunnen het lekker op ons gemak bekijken.
    Hopelijk vinden we iets dat bij ons thema-idee past bigsmile.gif

We zijn ook net terug van de gyn. Alles gaat goed en het geslacht is bevestigd.
    het wordt een baby2.gif bigsmile.gif <3

@ Roos: waar ga jij bevallen?

Groetjes
    S wave.gif
  • Saranya, ik heb je even een berichtje gestuurd wink.gif .
    Ja, inderdaad doopsuiker is niet het goedkoopste.
    Bij ons prinses heb ik dat ook zelfgemaakt, en dan nog, goedkoop is het niet hoor. Als je het zelf zou maken, kan ik je de AVA wel aanraden, hoewel ik vernomen heb dat het in de makro ietsje goedkoper zou zijn.

En die boeken met kaartjes... daar is de keuze zooo groot!! Ik vond dat wel leuk om daar in te bladeren.

Wat is jullie thema??

Gelukkig is het geslacht bevestigd. doet maar vreemd als ze plots veranderen hoor! Ik heb bij ons prinses tot 26 weken gedacht dat het een jongetje zou worden. Dus ons muis heeft veel blauw en bruin gedragen in het begin tongue.gif .
  • eerst en vooral een dikke proficiat met jullie zwangerschap

Ben je nog op zoek naar leuke babyspulletjes
    Word gerust lid van het groepje SeMaFe kleertjes op facebook.
    Ik verkoop mijn kleertjes aan schappelijke prijsjes. Onze kinderwens is volledig ingevuld. Niet akkoord met een prijsje, dan kan dat besproken worden.
    Zijn zowel merkkleren als andere.
  • @ Roos: ons thema zal waarschijnlijk een ster worden. Maar niet het clich├ę van "a star is born" maar de tekst maakt wel een verwijzing naar sterren, dus daarom willen we graag iets met een ster doen.

jah, ik was ook aan AVA aan het denken. Dat is voor mij vlak bij het werk, dus ik kan makkelijk iets gaan ophalen of zo.
    Enkel de bonen zelf zou ik misschien bij Makro gaan halen. 13/kg is wel ruim voldoende (bij AVA)
    Van Makro heb ik er geen idee van.
    En nee, goedkoop zal het niet zijn, maar ik denk toch bijna 250 te kunnen uitsparen! Dat is toch de moeite! (de kleerkast die op zijn kamertje moet komen is zo ongeveer even duur, dus dan steek ik dat geld liever daar in)

Mijn ventje is zo blij met een zoontje... echt schattig om zien <3

Groetjes
    S wave.gif
  • Saranya, ik denk in de Makro niet veel goedkoper hoor, tussen de 11EUR en 13EUR/kg. Dus zoveel scheelt het niet.

Bij ons was het vroeger de gewoonte dat meter en peter de doopsuikertjes sponsoren, maar bij ons muis heb ik dat niet gedaan, omdat ik helemaal mijn ding wou doen en ik dan niet verwacht dat andere mensen met de rekening zitten.

Ook dit keer zal dat niet aan de orde zijn, gezien onze meter maar 17 is en die buiten een vakantiejobke nog geen centjes verdient. 't kind is nu al aan't sparen voor tegen de geboorte content.gif .
    Daarbij ook dit keer willen we ons ding kunnen doen en dan draaien we zelf wel op voor de kosten.

Ik heb nog een kastje voor in de babykamer, dus 't geld mag op goofy.gif
  • actief babietje vandaag en ik voel het alsmaar beter... zo super <3 !
  • hey,weer terug van weggeweest. Maandag dus weer opgenome.Dit keer me nierstene en urinewegeinfectie. Het stopt hier ni.Ze hebbe dan toch de oorzaak gevonde van het bloedverlies.Een stukje placenta da gelost is en een hemotoom. Ruste blijft de boodschap.leuk dat jullie al bezig zijn me de doopsuiker en kaartjes. Verlang er ook naar. Begin het babytje ook af en toe lichtjes te voele.Zalig.
    wave.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld