* Uitgerekend in januari 2014 *

• Oh Caroline disappointed.gif je hebt HG ?
    Dat is idd. niet niks!
    Krijg je medicatie of helpt dat ook niks?
    sadhug.gif
  • Ja, idd hg. Heb medicatie geprobeerd, maar zonder resultaat.
    Nu 11w2d,vrees dat het tot 16w zal zijn.
    Emotioneel en fysiek heel erg zwaar.
  • Lizzie, super hé dat je menstruatie is doorgekomen! thumbup.gif
    Dan kan je deze maand nog beginnen. En hopelijk weer snel goed nieuws van jou!!! wink.gif

Caroline, amaai zo erg! Zie maar dat je niet moet worden opgenomen. Ik hoop voor jou dat het snel beter is. En wat zegt de dokter er zelf van?

Nimme, leuk dat je je beebje al voelt bewegen. Super gevoel hé!

Aan iedereen bedankt om te duimen hé! Doet me deugd!!!
    Vandaag nog eens testje gedaan en weer negatief. cry.gif
    Mn lichaam is me voor de gek aan het houden! disappointed.gif
    Maar er zit niets anders op dan te wachten en wachten en wachten...
    Want pas vanf ik mn devil.gif heb kan ik bellen naar dokter. Ben benieuwd wanneer ze gaan arriveren. Doe wel extra toiletbezoeken ter controle. Is sterker dan mezelf!

Voor iedereen, niet te misselijk en te ziek, laat jullie goed verzorgen en geniet van de mooie dagen en het wondere leven in jullie.

wave.gif
  • Hallo iedereen !

Caroline ,hoe gaat het met je?

Dolfijntje ,ha beh ,je zou voor minder treurig worden upset.gif
    Ik hoop zo dat je snel weet + of ongi!

Wie mag nog volgende week op echo ??

Vandaag rustig dagje ,zwembadje terug opzetten voor de kids
    en de 15 weken al behaald <3 Aangepast door Liefoe op 14/07/2013 16:08
  • Hallo,
    Ik ben ook een lidje van de januari 2014-club. Volgens de echo toch.
    Ik ben zwanger van mijn eerste kindje, best super spannend. Weekje per weekje aftellen.
    En Caroline, ik voel oprecht met je mee. Ik ben ook al van mijn 6 weken, misselijk, misselijk, misselijk. Ik moet niet braken, maar daar blijft het dan ook bij. Ondertussen ben ik al aan de medicatie gezet en hoop doet leven, ik ben nu maar halve dagen meer misselijk. Ik hoop dat je dat ook snel mag hebben! Rust, rust rust. Alles gebeurt hier in verschillende delen en tussendoor worden verschillende uiltjes geknapt. We blijven doordoen. Succes meid. Ik denk echt aan je.

Liefs
    Helga
  • welkom Helga !
    en
    gefelciiteerd!
  • hallo

al eventjes geleden, amai heb al mogen bijlezen content.gif
    ai dolfijntje, op naar de volgende ronde candle2.gif

lizzie jij ook he meid nog een kaarsje voor je candle2.gif zeker een
    goed teken dat je ms doorkomen.

welkom helga, eerste kindje! spannend hé wink.gif

hier ook al de 15 weken gepasseerd, soms denk ik dat ik het al voel, maarzo vaagjes, dat ik twijfel... hopelijk word het rap duidelijk.
    volgende week vrijdag ben ik 17 weken, dan heb ik terug echo, zou de gyn al kunnen zien wat het word?
  • oeps, ben ik nog iets vergeten
    Caroline, pfffft zo misselijk nog steeds...
    op die momenten prijs ik mezelf gelukkig dat ik niet misselijk ben...

wat ik wel heb, als ik gegeten heb, ligt het wel vaak op men maag bored.gif
  • Morgen 12w, ben blij dat we toch dat al bereikt hebben.
    Nog steeds even ziek. Huishouden is herleid tot 0. Mijn man moet echt alles doen, ik heb er geen kracht voor.
    Bij de andere 2 kindjes was ik ook zo ziek. Velen vinden me al bewonderenswaardig omdat ik er nog een keer aan begonnen ben. Pf, na een paar jaar'vergeet' je gewoon hoe erg het was.
    Volgende maandag echo, spannend.

bloempje: Bij 17w echo zouden ze het geslacht al kunnen zien. Spannend! Veel succes.
  • Hey meiden,

Ik kom heel voorzichtig melden dat ik zwanger ben! bigsmile.gif
    Ik heb uiteindelijk toch een late positieve test gehad. Maar ik heb wel weer bruinverlies. sad.gif
    Ben dan direct moeten beginnen met utrogestan v gyn. En hopen maar dat dat helpt! Woe 7 aug heb ik mn eerste echo. Spannend!!!

Lizzie, hoe is het met jou? Jij ook de volgende ronde hé. wink.gif

Caroline, zo ziek!? Amaai! Hopelijk toch snel beter dan. Ik thumbup.gif

Helga, gefliciteerd!

En voor alle dames een dikke hug.gif
  • hallo ,

caroline en al degene die zo afzien een hele dikke hug.gif

dolfijntje wauwwwww proficiat en nu een plakbeeb pregnant.gif party.gif thumbup.gif

morgen de pretecho en o wat kijken we er samen enorm naar uit!
  • dolfijntje party.gif

ben ongelofelijk blij voor je!!
    dat alles goed mag gaan hé candle2.gif
  • Super Dolfijntje!! We thumbup.gif dat het dit keer allemaal zeer goed mag verlopen!!

Caroline, hopelijk is er beterschap op komst voor jou! Of duurt het 9m lang dat je ziek bent?

Helga, welkom! Voor jou ook hopelijk beterschap! Ik hoop dat ook voor mezelf, moet ook niet braken, maar voel me ook allesbehalve super. Nu de ene dag gaat het wel beter dan de andere. Ik nader de 4maand dus hou me eraan vast dat het dan wel zal ophouden! candle2.gif

Nimme, geniet van de pretecho morgen! Ik twijfel nog of we dat zullen doen.

Bloempje, normaal zou het geslacht idd al zichtbaar moeten zijn. Ik moet terug 13 aug en dan zou het ook zichtbaar moeten zijn, ik zou dan ook rond de 18w moeten zijn. Ik ben super benieuwd!! En verlang tot ik die schopjes mag voelen, maar aangezien dit mijn eerste kindje is zal dit nog duren tot 20w wss.

Ik heb ook zo'n angelsound besteld, mn vriend was er wat weigerachtig tegenover, maar ik wil dat hartje ook wel eens horen thuis!!
  • @Dolfijntje: Super zeg!!! Proficiat! Ik hoop dat het nu ook een plakbeebje is hoor! Als ik opnieuw zwanger ben moet ik ook zowiezo met utrogestan beginnen!

Wij zijn terug aan het klussen tongue.gif ik verwacht volgende week ong mijn eisprong. Nu zaterdag bij de gyn om te zien of ze mijn eitje al ziet klaarzitten bigsmile.gif Volgende week gaan we een weekje naar frankrijk dus wie weet zal het een frankrijkbeebje worden tongue.gif ik hoop et stiekem maar we zien wel smile.gif NOD is 9 augustus, maar zou pas later testen als ze uitblijven smile.gif
  • Hoi,

Ik zwaai even naar jullie voor ik de douche induik ( helpt vrij weinig met dit weer droog te blijven).

Ik ben zo zenuwachtig !
    Erg e , durf niet eens op de klok te kijken denkende dat de tijd zo sneller omvliegt

Wat denken jullie dat het wordt voor ons? wink.gif
  • @nimme: een meisje tongue.gif
  • Helllew ladies,

Allereerst ook even via hier een dikke proficiat Dolfijntje. Zo blij voor jou. Wat een verrassing!! Net voor jullie in de mmm moesten springen. Ik duim heel hard mee dat het dit keer allemaal vlot mag verlopen!

Lizzie, het feit dat jouw ms er na 6 weken zijn doorgekomen is denk ik wel een goed teken. Wil toch zeggen dat je lichaam snel herstelt.
    Ik was de 2e ronde na mijn curretage zwanger. Heb wel tarwekiemolie geslikt, voor het verstevigen van het bms (misschien eens checken in het kruidvat). Meteen die eerste ronde dat ik het nam zwanger.
    succes meid thumbup.gif .
    Geniet van de vakantie. Wat ontspanning kan wonderen doen wink.gif .

Caroline, ocharme meid afzien is het. Ik kan er mij iets bij voorstellen, gezien ik zelf enkele weken flink ziek geweest ben van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Veel sterkte!

Helga, welcome to the club. Voor jou ook veel succes. Ik kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt met ziek zijn.

Bloempje, ik hoop voor jou dat de baby wil draaien en even laat kijken tussen de beentjes volgende vrijdag. Maar het kan zeker en vast. thumbup.gif

Nimme, hoe was de echo bij jou??

Emilie, die angelsound is elke cent waard. Ik denk zolang je geen stampjes voelt, is dit het dichtste contact dat je kan hebben. Je kleintje horen is zo speciaal. Ons dochtertje vraagt er soms naar om nog eens naar de baby te luisteren <3 .

Sabrina, alles ok met de twins? Kan jij ze al voelen?

Hier verder alles rustig. Ik ben alleen zoooooo moe 's avonds. Gisteren ons muizeke in bed gelegd om 20u en ik ben mee gaan slapen. En zo gaat het al een tijdje ponder.gif . Ik voel me soms wat schuldig, omdat ik intussen de strijk laat staan. Gelukkig hebben we elke week iemand die een halve dag komt kuisen, maar de strijk komt er amper van.
    Maar goed, morgen laatste dag werken en dan een weekje verlof bigsmile.gif . Ik kijk ernaar uit om samen met ons muis wat tijd te spenderen.
    Ik heb mijn fiets terug dit weekend (die had ik een jaar uitgeleend aan mijn zus) en ik heb een fietsstoeltje besteld (en al gekregen)... en we zijn weg sie...

Volgende echo pas over 10 dagen. Ik ben benieuwd om ons kuikentje terug te zien <3 .
  • Vandaag de angelsound al gekregen! Kon niet wachten om eens te luisteren. Mn vriend moest net door om te gaan werken en wou het ook wel horen, maar had dus geen tijd meer. Hij wou nog dat ik wachtte tot hij terug thuis komt, maar das pas om 21u30!! En ik kon zolang niet wachten dus toch al eens gezocht en redelijk vlug gevonden! Ons kleintje zit nog steeds achter mijn schaambeen verborgen content.gif . Ik zou de hele dag kunnen luisteren naar dat hartje! Dat werkt zooo geruststellend en tegelijkertijd krijg ik wat meer het besef dat er daar echt een kleintje zit verborgen <3 , want ik kan dat nog altijd niet goed geloven. Oké ik voel me wel mottig enzo, maar das niet hetzelfde hé als dat wondertje horen, zien en voelen wink.gif
  • Alles was top in orde!(de rest zie FB)

We verwachten een lange baby zat weer voor op schema en het geslacht is ook bekend wink.gif

We zijn heel blij ,mooier kan niet <3 wave.gif

De rest is voor morgen het is zo warm en de kids o zo moe na een lange dag speelplezier bij de oma wave.gif
  • Hoe gaat het nog dames???

Heet genoeg ? goofy.gif wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld