* Uitgerekend in januari 2014 *

• zo collega's op de hoogte... de hele wereld mag het weten nu... hmmm voelt nog wat vreemd. Toch een geheimpje dat je 3 maandan lang hebt meegedragen. <3
  • Roos, En van iedereen goede reacties gekregen? Zal wel natuurlijk content.gif Ja, als zo iedereen het weet, dan geeft dat toch een ander gevoel hé. Maar wel een leuk gevoel <3
  • Goedemorgen ,

Roos ,prima toch ,maar vind het vreemd dat je gynè dat van de oude stempel vindt een nekplooimeting...???
    Is toch een kleine moeite tenzij erna iets mis is en je hem niet wilt vervolgen?

Hier alles ok ,niet veel te melden het is hier vakantie voor de kinderen.
    Dus met 3 kinderen van net geen 9-6-3 jaar oud heb ik zeker mijn handjes vol 0
    Ik ga om 14 uur naar de kapster ,ML doet dan altijd de dag ervoor dat hij een andere vrouw terug zal hebben de snoeperd!
    Nog 2 weken en dan de pretechoooooo ,hoezo ongeduldig 000

Liefs x
  • Hey iedereen... het is alweer eventjes geleden dat ik nog ben komen schrijven. Maar ik volg jullie wel. Niet altijd gemakkelijk om iets te kunnen zeggen. Maar...

Alvast proficiat aan allen die de 12 weken voorbij zijn! Jullie kunnen toch al een pak geruster zijn. thumbup.gif

Nimme, jij kan je dan wel amuseren met de kids zo tijdens de zomer. wink.gif
    Maar goed dat je toch nog de tijd kan vinden om naar de kapper te gaan. En die pret echo is niet meer zover af hé. smile.gif

Roos, hoe hebben ze gereageerd de collegas? Positief zeker? Spannend hé zo je geheim ineens vrijgeven.
    Van je gyn vind ik het raar dat die geen nekplooi meting doet. ponder.gif Dat is toch standaard?

Emilie, jij ook bijna je 12 weken echo. content.gif
  • Vervolg... (tablet doet raar)

Bloempje jij ook al zover...
    thumbup.gif

Ik vind het echt super dat het met jullie allemaal goed gaat. bigsmile.gif

Lizzie, het komt allemaal wel in orde. Geef het wat tijd. Maar dat wachten kan zo lang duren hé. Ik hoop voor jou dat je snel je regels mag krijgen.

Ik heb om het een beetje op te volgen de ovu testen van cb gebruikt. En het kan kloppen. Ik had vorige week di een negatieve, woe niet kunnen testen, do een positieve en dan vr weer een negatieve. Dus daarop heb ik mn banner aangepast. Ben benieuwd of het klopt. Maar dan zou ik dus eind volgende week mn regels moeten krijgen. Het is zo spannend allemaal!!! We hebben wel de dag vd positieve test geklust. Dus misschien??? Is maar een klein waterkansje. Maar we mochten er direct voor gaan van gyn. Voor iui moesten we een maandje wachten dus. Volgende cyclus dus iui. Allemaal thumbup.gif
  • Ook hier gisteren de 12 weken echo achter de rug! Nekplooi 1.6, lengte baby 5.6 cm. Alles mooi op schema!
    Resultaten bloedtest nog even afwachten, maar heb er vertrouwen in! Vanaf nu mag ook hier iedereen het weten. De ouders, schoonouders en mijn beste vriendin waren al op de hoogte. Nu kunnen we het dus ook aan de collega's, familie en andere vrienden vertellen! Spannend!

Nu zou je dus gerust moeten zijn na deze echo, maar ik voel me nog even onzeker en spannend dan ervoor! Zal wel een zwangere eigenschap zijn waarschijnlijk! Ik ga het pas geloven als het er is en ik de baby gezond en wel in mijn armen heb! blush.gif
  • chelleke ,heerlijk zo het te kunnen vertellen!

Dolfijntje ,ik duim zenne ,zou mooi zijn thumbup.gif

Heeft iedereen het nu al verteld aan iedereen (familie ,vrienden ,collega's) ? wave.gif
  • Chelleke, dat klinkt allemaal heel goed hé! smile.gif

Dolfijntje, ik duim mee! Het is niet onmogelijk hé! candle2.gif

Hier is het eigenlijk al heel erg bekend nog voor ik die 12 weken bereikt heb. Ik moest het op mn werk zeggen en mijn vriend ook dusja dan weten al heel wat mensen het é. Ik vind dat enerzijds wat beangstigend, hopelijk is dat geen slecht teken, maarja kijk kben nu al zover en heb daarnet nog gelezen dat vanaf 10w de kans op een MK toch al sterk verminderd dus thumbup.gif
    Ik vind het wel vervelend dat ik nu, met dat prachtige weer, niet zoveel buiten kan, ik heb nl last van hooikoorts en mag niets nemen. Daarnet toch even buitengezeten, maar toch maar weer naar binnen gekomen, want ik wil niet de ganse dag weer lopen niezen. Dat vind ik nu toch wel heeeel vervelend!!
  • Dag dames,

het is al een eeuwigheid geleden dat ik hier nog heb geschreven. Maar we zijn 2 weken op vakantie geweest en sinds ik terug ben heb ik nog geen tijd gehad.

Even een update: hier zijn de ergeste kwaaltjes blijkbaar zo goed als helemaal over. Ben (bijna) niet meer misselijk, zolang ik op tijd en stond kan eten.
    Nu wel last van buikspieren en af en toe wat steekjes, maar daar maak ik me weinig zorgen over.
    En naar gelang wat ik aan heb kan je echt al duidelijk zien dat ik zwanger ben! Zijn er hier nog dames die nu al een buikje hebben???

Begin deze week heb ik het op het werk gezegd. Gelukkig alleen maar positieve reacties thumbup.gif (de baas, tevens mijn broer, wist het natuurlijk al wel)

Dinsdag heb ik mijn 12 weken echo.
    Ik kijk er echt erg naar uit!

@ Emilie: ik heb op vakantie ook last gekregen van hooikoorts (heel hevige opstoot) Toen naar de gyn gebeld en ik mag cetrizine nemen van haar. Dus misschien toch eens navragen... het is inderdaad zonde dat je nu bijna niet buiten kan daardoor.

Groetjes
    S wave.gif
  • Ook hier al een buikje zichtbaar. Dit weekend hebben we het verteld aan enkele vrienden, de reactie was meestal " we dachten het al gezien te hebben ". Ben zelf ook slank, en draag meestal strakkere kleren, dus ben blij dat het eindelijk geweten mag zijn!
  • Deze namiddag dus onze 12-weken echo gehad. Alles ziet er prima in orde uit. Ons kleintje zwom lustig rond bigsmile.gif . De nekplooi was 1,6, dus goed. Eind deze week mag ik dan bellen naar de huisarts om zeker te weten dat alles in orde is, aangezien ze de echo samen met m'n bloed zullen bekijken. Maar heb er alvast een goed gevoel bij.
    Ook hier zie je wel al een buikje, vind ik leuk, verlang al naar enkele weken verder alst almaar duidelijker begint te worden wink.gif
  • oei, 't valt hier helemaal stil precies...

Emilie, proficiat met je goed echo... da's echt genieten he!

Chelleke, ja ik denk dat we het nu stilaan niet meer kunnen wegsteken. Mijn baas zei gisteren dat je het nu toch stilaan begint te zien <3 .
    Ik zit intussen wel al in de zwangerschapsbroeken. Zalig!!

Saranya, hoe is het geweest eergisteren met de echo?
    Leuk he dat je het nu gewoon kan vertellen?

Dolfijntje, en??? Heb je misschien al getest? Of voel je misschien al iets?

Nimme, de nekplooi vindt hij niet van de oude stempel, hij is zelf van de oude stempel goofy.gif ... En ik denk niet dat je een gyn kan vervolgen voor het al dan niet opmeten van de nekplooi. Ook als die dat wel doet en er een foutje in maakt, denk ik niet dat je zomaar kan gaan vervolgen.
    Hij gaat bij mij de tripletest doen en alles bepalen via de bloedwaarden. Binnen 2 weekjes terug.

voel jij intussen de baby al wat vaker, want jij voelde toch al vrij snel de stampjes he!!

Daar kijk ik zo ontzettend naar uit! Terug dat vlindertje voelen in mijn buik. Vanaf dat moment voelt het allemaal zoveel echter!!

Sabrina, hoe gaat het met de tweeling? Heb jij ook al een ferm buikje? Merk je andere dingen nu?
  • Ja het is hier idd stilletjes...

Roos, ik heb gisteren een test gedaan en die was negatief. cry.gif
    Maar voor de rest nog geen teken van de devil.gif .
    Ik ben benieuwd wanneer die gaan komen...

En hoe gaat het met jou?

Aan iedereen veel plezier met alle komende echo`s, geniet er van met volle teugen!

wave.gif
  • sadhug.gif meid... niet leuk. Maar de volgende cyclus mogen jullie beginnen met IUI, niet? Gaan jullie met clomid beginnen, of mag je je eitje gewoon spontaan afwachten?

Met mij alles wel goed. Lief dat je't vraagt. Misselijkheid is over en vermoeidheid overdag begint te beteren, enkel 's avonds nog snel moe.
  • Ja, het is hier precies wat rustiger hé.
    Dolfijntje, we blijven thumbup.gif !
    Roos, jij voelt je duidelijk beter dan ik. Hier hang ik nog elke morgen boven mijn lavabo, voel me niet goed. Ben moe, als ik een douche neem en mn haar moet wassen, ben ik nadien een ganse tijd niet in mn gewone doen, moet dan gaan zitten of liggen. Vanmorgen ben ik terug in mn bed gekropen voor een uur! Als ik ergens ga, moet ik algauw gaan zitten, want ik word misselijk. Ik hoop dat dit gauw betert!! We vertrekken binnen 2 weken op reis naar Zuid-Frankrijk, dus tzal daar warm zijn en als ik me zo voel al nu, zal ik niet veel waard zijn. Waar blijft die energie?! Kzou graag eens mn huis grondig poetsen, maar in deze staat kan ik dat niet. Sorry voor mn geklaag en gezaag hoor!
  • @ Dolfijntje: we blijven hier allemaal thumbup.gif

@ Roos: De echo was perfect in orde bigsmile.gif
    Toch wel een opluchting. Nekplooi was 1.3 dus super.
    En er is zelfs al een vermoeden van geslacht bigsmile.gif bigsmile.gif

En ja, het is leuk om het nu tegen iedereen te zeggen. Maar ik kan het ook echt niet meer wegsteken. (tenzij ik een hele wijde blouse draag)
    Ik zit ook al enkele weken in de zwangerschapsbroeken!

@ Emilie: Die vermoeidheid is natuurlijk niet helemaal ongewoon he. En die misselijkheid kan in het slechtste geval aanhouden tot 16 weken.
    Hier gaat het op dat vlak erg op en af. De ene dag voel ik me super en de volgende hang ik boven het toilet en geraak ik voor geen meter vooruit. Erg lastig zo!
    Ik moet wel zeggen, toen ik op vakantie was (twee weken geleden) voelde ik me direct een pak beter omdat ik gewoon mijn eigen ritme kon volgen. Ik kan het alleen maar aanraden! Veel rusten en desnoods slapen!

Groetjes
    S wave.gif
  • Saranya, aaah meen je dat!! Zo leukd at je ergens al een vermoeden hebt nu... En ik gok dat als het zo vroeg zichtbaar is, dat het een baby2.gif is???? bigsmile.gif ...

Emilie, ocharme meid. Dan denk je dat je er met 12weken van af bent en dan blijft het aanhouden. Ik kan me voorstellen dat je het echt beu bent!
    Duurt het dan de ganse dag, of ben je er in de loop van de voormiddag van af?
    Heb je hetzelfde gevoel als je een bad neemt?
    Ik heb ook wel meer last van de warmte nu. misschien kan je voor in de warmte zo'n waaiertje meenemen, zodat je verkoeling kan blazen wanneer je wil.
    Zou je misschien durven vragen aan je mama of schoonmama om even een handje helpen in het huishouden? Wij hebben elke week een kuisvrouw en daar ben ik nu zo blij om... ik ben nu al 12uur onderweg van thuis voor 't werk en als ik thuis kom, nog koken. Ik probeer de strijk nog bij te houden, maar ik ben zo blij dat ons huisje er elke week proper bij ligt. Echt leuk om zo telkens aan het weekend te beginnen. ik zou het niet meer willen missen.

Hoe gaat het bij de andere dames hier? Voelen jullie je ook nog altijd zo drunk.gif ...??
  • @dolfijntje: ik heb 'goed' nieuws! Sinds dinsdag zijn mijn ms erdoorgekomen.. totaal onverwacht bigsmile.gif
    Mijn gevoel zat dus juist dat mijn cyclus weer op gang was.. nog nooit zo blij geweest met mijn menstruatie! Ze zijn wel heel hevig!! Loop er zelf wat slapjes van, soms loopt het bloed er zo uit in een straaltje. Stolseltjes ook nog wat maar dat is goed smile.gif dat alles maar eens goed gekuist is daarbinnen! !

Binnen 10 dagen bij de gyn op controle en dan gaat ze me blijven opvolgen tot de eitjes gaan springen smile.gif zo kunnen we gericht klussen.. was laatste x ook zo zwanger geworden.

Ik kijk er zo naar uit, we gaan er terug voor met nieuwe moed!

Hoop dat het bij jou al raak is.. zou toch fijn zijn dat je geen iui meer moet doen. Ik duim! !! X
  • Hallo ,

zoals beloofd op fb kom ik nogeens bijschrijven content.gif

Emilie ,die allergie is idd.niet leuk hier ook af en toe een gehatsjie en gesnuit ,ML nog erger dan mij en je kunt er idd.niet echt wat voor nemen thumbdown.gif

Saranya , thumbup.gif van je vakantie!
    Hier een klein buikje ,mijn onderbuikkwab is nu strak en er zit beweging in <3

Roos ,je kunt je gynècoloog wel vervolgen hiervoor ken namelijk een koppel waarbij de gynè die fout had gemaakt en ja de gevolgen na de grboorte spreken voor zich maar goed dat het kindje verder gezond is buiten downsyndr.
    We hopen natuurlijk allemaal op het thumbup.gif

Dolfijntje ,onee down.gif van je neg.test maar misschien te vroeg getest???

Lizzie , thumbdown.gif van je regels ,maar als alles proper is een mooi nieuw nestje voor een beeb!

Hier alles goed ,druk met 3 kids en voel de baby meer en meer bewegen.
    Vandaag een rustige dag ,gisteren veel gedaan ,dan hebben we een rustig weekend voor de boeg thumbup.gif
    Ik tel af naar volgende week donderdag bigsmile.gif wave.gif
  • Hey allemaal,

Ik volg hier al een tijdje mee, maar heb jammer genoeg altijd hetzelfde te melden. Ziek ziek ziek.
    Ik heb het ondertussen echt gehad met dat ziek zijn. Ik lig de hele dag plat en kan nx doen. Mijn lichaam is uitgeput.
    Met 2 kids is dat niet gemakkelijk. Gelukkig heb ik een goed ventje e staan we allebei in het onderwijs waardoor we thuis zijn. Het is zwaar. Ondertussen al 10kwijt.

Ik zie dat er nog zijn die ziek zijn. Echt niet fijn.

Leuk dat sommige de baby al voelen, ik kijk er naar uit. Vanaf dan betert de misselijkheid ook.

22 juli pas echo, duurt nog zo lang...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld