* Uitgerekend in januari 2014 *

• @Roos: Superleuk! thumbup.gif Geniet van die momenten!!
  • Roos ,toppie <3 thumbup.gif

Sabrina ,veel plezier vandaag thumbup.gif

Hier druk dagje weer en zou het liefst terug in bed willen kruipen wink.gif wave.gif
  • Roos, dat moet een super moment geweest zijn!! En ook jij hebt bijna de 12 weken bereikt! hug.gif

Nimme, proficiat, jij bent er al!! bigsmile.gif

Sabrina, geniet van je echo! <3

Nona, mijn schoonzus heeft ook haar lijst bij dreambaby gelegd en khoor haar toch niet klagen.

Ik moet morgen naar de arbeidsgeneesheer, ben benieuwd. Ik heb me vandaag ziek gemeld, voelde me echt niet goed vanmorgen en ook wat buikpijn en dat baarde me wat zorgen, kwilde nog wat rusten. Toen ik enkele uren later opstond, wast over. Gelukkig!
    We gingen kijken bij onze garagist die zelf zijn auto verkoopt en tis een heel mooie auto, maar de verzekering ligt wat te hoog, waardoor we het waarschijnlijk toch niet zullen doen. Maar we blijven vanaf nu wel uitkijken, want een grotere wagen hebben we wel nodig.
  • Hier was de echo goed. Van de twin
    kind 1 was heel erg druk en was 2,77 cm groot
    en kind 2 was iets lui en woog 3,11 cm
    over 2 weken heb ik een uitgebreide echo

nimme super 12 proficiat

roos je bent er bijna super

Emilie dus morgen word het spannend voor jou
    ik zal voor je duimen dat je thuis mag blijven
    ik moet vanaf vandaag ook thuisblijven
  • Sabrina, leuk zeg! thumbup.gif Wat een goed nieuws!
  • Toppie Sabrina, en nu meer goed rusten ,had ze nog meer uitleg gegeven op vragen waarmee je zat?

Hier nog eens na lang een buikfoto gemaakt en nu valt het me op dat buikje toch vooruitsteekt <3 content.gif
  • Alles goed met iedereen?

Ik moest vandaag langs de arbeidsgeneesheer en ze ging akkoord om me vanaf nu thuis te laten. Kben wel opgelucht!
  • thumbup.gif emilie

Hier goed , tel af naar morgen content.gif
  • Oh ik zie dat eral enkele aan de 12 weken zitten, super! Voor mij nog een weekje. Aftellen maar... Volgende week donderdag heb ik een afspraak! Ik las ergens een vraag over bloedtesten! Wij hebben die ook heeft de gyn al gezegd! Dus zal wel normaal zijn. Ze zullen die samen met de nekplooi meting volgende donderdag doen! Kijk er alvast naar uit want het is ook mijn verjaardag dan, dus zou wel eens een super mooi kado kunnen krijgen dan!
  • Nimme veel kijkplezier

emilie super dat is goed nieuws

ik heb8juli een uitgebreide echo
    die zal 1 uur labg duren ben benieuwd

maar voor die gene die eerder zijn heel veel kijkplezier
  • Thx Sabrina!

Ff snel de rest is voor vanavond
    Alles was okido met de baby,
    Nekpkooimeting 1,3 mm , hartslag 158 slg/min., baby sliep dus zeer goed op te meten en zou nu ahv.de grootte 12 weken en 5 dagen zijn (6,4 cm).

Tot later!
  • Hoi ,

Hoe is het dames ??

ML is werken en heb al veel gedaan ,de lades van de kids opgeruimd waar hun tekengerief in ligt en alle bladen weggedaan waar al opgetekend was.
    Dan maar de andere lades ook mooi gelegd.

Onze jongste slaapt nu in zijn babybed bij de oudste ,is gek nu staat het groot bed op de baby kamer...
    Kan er wel makkelijk dan alles op sorteren en plooien ,straks maar ff daaraan doordoen want morgen gaan mijn vriendin ,een kennis en ik op solden jacht bigsmile.gif bigsmile.gif
    Dus ben er morgen NIET !
    wave.gif
  • hoi wave.gif

ik zie dat er nog de kaap van de 12 weken bereikt hebben, proficiat!
    ik ook, ben nu 13 weken en 2 dagen.
    men 12 weken echo was goed, bloedwaarden ook, nekplooi was 1,9 dacht ik. dus ik happy tongue.gif

ik heb soms ook al goesting om te gaan dromen over babyspulletjes en geboortelijsten, toch nog even hier in de realiteit blijven vertoeven.
    en wachten tot die 20 weken echo gepasseerd is.
  • super bloempje!
    Leuk te lezen dat alle echo's nu positief zijn. Eindelijk kunnen we stilaan gaan dromen...

wij gaan vanavond nog eens gaan kijken naar ons kuikentje... Ben zo benieuwd!

<3
  • hey meiden,

Hier een heel erg druk weekend gehad, vrijdag ben ik op stap geweest naar de foute party.. mijn vrienden wouden echt dat ik meeging en mijn zinnen eens zou verzetten.
    Is aardig gelukt tot een moment waarbij ik iedereen kwijt was, ik was eventjes in paniek en begon weer negatief te denken over alles.. heb daar dan even staan wenen en alle negatiege gevoelend van de afgelopen maanden kwamen er dus ook weer uit.

maar goed, ik heb ze teruggevonden en alles was ok hoor.. alleen had ik nooit gedacht dat ik daar zou wenen voor wat ik afgelopen maanden heb meegemaakt.

Zaterdag hebben we 2 kindjes op logé gehad, dus heel erg druk smile.gif eentje van 4 en eentje van 8 smile.gif wel heel leuk, heb elke sec aandacht aan hen moeten schenken waardoor ik niet kon nadenken

Zondag dan op bezoek bij de ouders en kindjes gaan afzetten!

Ik denk dat mijn cyclus op gang is gekomen, sinds vrijdag geen bruinverlies meer!! Alleen is het nu wat geel achtig geworden en wat meer slijmachtig, maar dat was net zoals ik eigelijk gewoon al eerder had in het verleden toen ik niet zwanger was .. dus ik denk dat het een goed teken is ik denk dat mijn eisprong wel binnen een week a 10 dagen zal komen, de 10ste july moet ik nog eens op controle bij de gyn, ze wou zien of er zeker een eitje was zodat ze zeker is dat mijn cyclus weer goed op gang is! Dus ik reken er wel een beetje op ! Dan zou ik voor eind july nog mijn ms mogen verwachten !!!
    Dan kunnen we er EINDELIJK weer voor gaan!!!!!!!!
    Kijk er zooo erg naar uit! thumbup.gif

aan iedereen proficiat die de 12weken grens bereikt heeft! Had het geluk wat meer aan men zijde gestaan was ik nu ook voorbij de 12 weken.. sad.gif
  • Morgen iedereen ,

Bloempje toppie en maar doorgaan met de goede vibes!

Lizzie zou ook fijn zijn en ik duim nog even hard door voor je!

Hoe is het met de anderen ??

Ik was na de shoppingspree van de solden ,gisteravond knock out en wilde nog komen posten maar had echt slaap en overal spierpijnen in mijn buik en liezen.

Liefs x
  • @roos: hoe was de echo? dat kleine garnaaltje nog eens kunnen bewonderen? smile.gif

hier gelukkig niet meer zo moe als in het begin, en de honger aanvallen beginnen ook te minderen.

@lizzie, hey meid, ik denk ook nog steeds aan jou hoor!
    candle2.gif d'er is nog steeds een zeer goeie kans dat je zwanger het eindejaar in gaat! ik blijf duimen thumbup.gif
  • Hellow
    Roos, hoe wat het met jullie kleintje?
    Lizzie, hoop voor jou dat je nog voor het eind van deze maand je MS krijgt. Het is idd de wereld op zn kop, nu wil je zo vlug mogelijk je MS. Hoe ironisch kan de wereld zijn?!
    Bloempje, ik wil ook al graag spulletjes kopen, maar hou mezelf ook ng wat tegen. Ik wil mijn geluk niet tarten.
    Nimme, ik ging gisteren ook even shoppen, alleen, dat vind ik het beste. Ik werd wat misselijk in het pashokje, en bleef daarna niet meer lang hangen. Ik vond toch mooi 2 kleedjes, die kunnen meegroeien bigsmile.gif Hopelijk heb je ook wat leuke aankopen gedaan.

Verder alles rustig, nog steeds wel moe en wat misselijk, maar ik klaag niet smile.gif. Ik verlang naar volgende maandag, dan hebben we onze 12 weken echo!!
  • Onze kleine meid is nu al 17 maand oud en het wordt tijd om een paar spullen weg te doen!

Hele uitzet te koop, meer details? Dan hoor ik het graag!
    Alles in perfecte staat, sommige spulletjes zelfs nog in de verpakking!
    Wie interesse heeft laat het gerust weten, dan mail ik wel enkele foto's door en een lijst met de vraagprijs. Natuurlijk is de vraagprijs nog te bespreken.

- Bad bébé jou: 15 euro
    - badstaander: 10 euro
    - relax Chicco (fushia) met speelboog: 55 euro
    - speelrekje: 10 euro
    - activiteitstafel fisher price: 20 euro
    - luieremmer: 15 euro
    - ademhalingsmonitor: 55 euro
    - ISOFIX voor in auto: 60 euro
    - Park: 100 euro
    - parkbumper litle star: 25 euro
    - dekbed voor park: 10 euro
    - hemel voor park (litle star): 30 euro
    - hemel NOUKIES voor bed(kali nina kenza): 35 euro
    - tochtkussen NOUKIES voor bed (kali nina kenza): 33 euro
    - borstvoedingskussen met overtrek: 20 euro
    - wikkeldeken (grijs/fushia: 25 euro
    - drinkbeker difrax (nog in verpakking): 5 euro
    - bijtjuwel difrax (nog in verpakking): 4 euro
    - sterliseerei difrax: 1 euro
    - tuttenketting difrax (roze hartjes): 3 euro
    - fopspeenhouder difrax: 2,5 euro
    - zwangerschapskledij: 5 - 10 - 20 en 30 euro
    - babykleertjes maat 46 - 50 en 56: 0,50 - 1,50 /st
  • hey allemaal,

Leuk te horen dat iedereen al wat gaan soldenshoppen is thumbup.gif .

Emilie, jij mag maandag nog even gaan piepen naar de kleine spruit... joepie!! Zeg en wel goed dat je vanaf nu gewoon thuis bent he. Kan je helemaal gaan genieten van een ronder wordend buikje.

Bloempje, garnaal??? hmm zeg maar al gerust een serieuze gamba bigsmile.gif , kon al niet meer helemaal op't scherm.
    Ja, eindelijke begint stilaan de periode waarbij je echt kan gaan genieten he.

nimme, wat heb jij allemaal geshopt?

Lizzie, gebruik misschien ovutestjes, dan kan je perfect opvolgen hoe je cyclus zit...
    In elk geval veel succes meid!

Hier dus maandag naar de gyn geweest. Volgens hem ben ik dus uitgerkend voor 20/01. Hij zegt dat al van mijn 2e echo bezoek. Maar hij rekent dat uit via zo'n draaischijfje. Ik heb bloed laten prikken bij hem toen ik 4w2d ver was en hij belde me terug met de vermelding dat ik zwanger was. Als ik van zijn berekening uitga, zou ik een positieve bloedtest gehad hebben op 3W zwangerschap. Dus dat kan niet.
    Nu zei hij wel dat het een grote baby is voor 11w (want volgens hem ben ik 11w) Echo verder was heel goed. Het lag vrolijk te wippen. Nekplooi heeft hij niet gedaan. Is nog van de oude stempel. Binnen 4 weken tripletest.
    Wel jammer want wij hebben eigenlijk niet zo'n mooie fotootjes. Is een heel oud toestelletje en de foto's die eruit komen zijn eigenlijk triestig. Jammer want we hadden voor meter en peter een kadertje om een fotootje in te stoppen van de baby. We zullen dus moeten wachten tot we een afspraak ergens kunnen maken voor een 3D echo.

Straks vertel ik het aan al de collega's op kantoor.
    Best wel spannend. Velen vermoeden het wel, maar toch ben ik wat zenuwachtig. Eens iedereen het hier weet, weten alle klanten het ook en is het overal bekend op een paar uur tijd. Zeker omdat mijn ventje in dezelfde sector zit.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld