* Uitgerekend in januari 2014 *

• Hallo ,

Nooit gedacht dat ik dit kon gaan openen en al zo vlug na onze 2 miskramen.
    Ik waag er een gok op want het kan nog zeker mislopen die kans is reel...maar wie niet waagt niet wint content.gif

Het zou ons 4e kindje worden en ik hoop dat ik januari 2014 haal want ik heb nooit mijn vorige 3 zwangerschappen uitgedragen met 40 weken.

Wie komt hier bij aanschuiven ,ik hoop velen die nu aan het afwachten zijn in het april en mei nod-topic thumbup.gif wave.gif
  • Hoi Nimme,

Proficiat en ik wens je alle goeds toe deze zwangerschap.
    Ik weet sinds gisteren dat ik weer zwanger ben. Ik heb in augustus vorig jaar nog een MK gehad. Mijn cyclus kwam pas in december weer op gang en na een regelmatige cyclus van 25 dagen is het nu eindelijk weer raak. Ik ben ook zenuwachtig, heb zelf ook het nodige meegemaakt dus vind het nu ook weer spannend. Maar ik probeer optimistisch te zijn. Hopelijk gaan de dagen zo voorbij.
    Als men de gewone cyclusduur aanhoudt ben ik 4 januari uitgerekend. Maar uitgaande van 3 cycli van 25 dagen is het nu 1 januari. Het zal nog wel aangepast worden n.a.v. de echo tzt. Afspraak moet ik nog maken, ik durf alleen nog niet te bellen. Dat is dus de goden niet willen verzoeken.... wink.gif

Hoe gaat het met jou?

Groetjes Dees
  • Dees begrijp je volledig , de afspraak had ik na mijn eisprong gemaakt kwestie ik sowieso een goede opvolging moet krijgen kwa gezondheidsdingetjes ( vaker echo, bloedafname enz).

Heb vanavond nog getest en vanmorgen met die test haast niet te zien en nu zonder turen (was ander merk dan namiddag).

Dus positief denken en zal zeker vannacht goed kunnen slapen! content.gif
  • Welterusten en ik ben blij dat ik een januari maatje heb gevonden. wink.gif bigsmile.gif

Groetjes Dees
  • Welterusten en ik ben blij dat ik een januari maatje heb gevonden. wink.gif bigsmile.gif

Groetjes Dees
  • Is het je 2 e kindje Dees want bij de afspraken spreek je over 7e?
    Hier 3 voldragen zw en 8 vmk gehad.

Slaapwel!
  • Het is mijn 7e zwangerschap. Ik heb 1 voldragen zws met een gezonde zoon als resultaat, 1 kindje verloren bij 22wk en de overige 4 waren vroege mk. candle2.gif Aangepast door dees op 26/04/2013 15:21
  • Oh idd.snap het nu, vreselijk e!
    Maar op naar dat moois!

Hoe gaat het met je vanmorgen?

Zijn er nog dames die getest hebben ?

Hier maag overhoop neem aan dat het een goed teken is , laat maar komen dus content.gif
  • Nimme en dees proficiat met jullie zwangerschappen
    nimme ik hoop dat dit nu een echt blijvertje is he ....

Dees voor jou ook een super goede zwangerschap gewenst

xxx
  • Dank u vlindertje!
  • @nimme, dikke proficiat he. Ik duim voor een positief verloop thumbup.gif

@dees, dikke proficiat hoor.
  • Allemaal bedankt voor de felicitaties en jullie ook een goede zwschap toegewenst! thumbup.gif

Ik heb een hectische ochtend achter de rug. Ben naar de Ha geweest om de zwschap te melden. Moest contact opnemen met de vk om een echo te laten maken. De kans bestond dat ik 4 weken verder was dan gedacht. Maar dat bleek toch niet het geval te zijn. Ze konden buiten verdikt slijmvlies en een gesprongen eiblaasje nog niets zien. Over 2 weken mag ik weer een echo laten maken zodat ik niet onnodig lang hoef te wachten gezien de voorgeschiedenis. Fijn als men begripvol is.

Ik ben erg moe tired.gif , goed teken natuurlijk. Blij dat het weekend voor de deur staat.

Groetjes Dees
  • thx dames!

thumbup.gif dees
    hier ook zeer lang gedut haha blush.gif
  • Hier ook een positieve test met een lichte streep, waarschijnlijk nog geen 4 weken. Een beetje onverwacht voor ons want we gingen pas voor nog een kindje in augustus gaan.
  • Ik kom jullie ook even proficiat wensen!

Nimme ik duim extra voor jou dat het dit keer gewoon goed gaat!
  • Nimme en Dees, dikke knuffel voor wat jullie hebben meegemaakt. Weet helaas hoe het voelt, wij hebben ons eerste zoontje afgegeven na een zwangerschap van 40 weken. Voor ons dit de laatste keer en ik heb mij ondanks dat het niet volledig gepland is van het begin tot het einde te genieten.
  • Hoping hug.gif thx

MamaAlexander, wow welkom zal idd schrikken zijn geweest als je test en het niet echt gepland was.
    Mag ik vragen nam je dan geen ac.?
    Geen idee of het de laatste zwangerschap is daar moeten we het nog over hebben maar ik ga zeker genieten!!

Verder een goed gevuld weekend dus als ik me niet laat horen dan weten jullie dit wave.gif
  • Aan iedereen : een dikke proficiat!!
    En Nimme voor jou een extra dikke knuffel! Ben blij voor je!!! Geniet ervan!! hug.gif
  • blush.gif mercikes lieve dames!
  • Hier geen pil omdat we id zomer sowieso voor een kindje gingen gaan, maar aangezien ik door de pil heel onregelmatig wordt zijn we er niet terug mee gestart na mijn bevalling van de jongste. Nu ja het is in ieder geval wel gewenst, op die paar maanden zal het wel niet aankomen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld