Hartje gehoord met Angelsounds.

• Joepie !

Ik heb net mijn sneltreintje voor 5 seconden gehoord met mijn Angelsound !
    Al was het maar even, het was een heel zalig geluidje. Niet gedacht het nu al te horen.
    Bij vorige dochter voor het eerst gehoord op 8w4d en nu op 7w precies.
  • Wow! Wist niet dat je het zo vroeg al kon horen met een angelsound?
    Super!!!
  • Wat leuk dat je het hartje zo vroeg kan horen!!! Ik krijg de angelsound van mijn beste vriendin volgende week.. joepieee! dan ben ik 8 weken en een beetje bigsmile.gif normaal zou ik het hartslagje dan ook kunnen horen? Lijkt me zo leuk!! content.gif
  • Hmm.. Denk eraan om ook eens te gaan kijken voor een angelsound.. Maar nu zal dit wem nog veel te vroeg zijn zeker om iets te horen? Maar ik kan al op mijn gemak uitkijken naar zo een..
    Maar ik zou panisch worden als ik dan niet meteen iets hoor..
  • Hoi hoi,

Rond de 6 weken geloof ik dat het hartje gaat kloppen, voor jou zal het dan nog een beetje te vroeg zijn.
    Ook kwa gestalte zal het er vanaf hangen hoe vroeg je iets hoort.
    Ik heb geen buikvet, angelsound kan meteen door naar de barmoeder.
    Was wel maar heel eventjes dat ik het hoorde en nadien vond ik het ook niet meer terug. Voel me ook niet ongerust als ik het niet hoor omdat je volgens het apparaat pas vanaf 11 of 12 weken pas het hartje zou knn horen.

Groetjes en succes dames
  • Dit kan gewoon niet. Het is medisch volstrekt onmogelijk om dat uitwendig te horen met Angelsound zo vroeg in de zwangerschap. Je zal waarschijnlijk je eigen hart of je darmen gehoord hebben.
    Zelf Angelsound geeft aan dat het pas vanaf 12 weken mogelijk is.
  • Ik heb mijn beebje gehoord op 11 weekjes.. en dat was al redelijk vroeg hoor.. ervoor hoorde ik ook een snelle hartslag, en dat was die van mij toen smile.gif
  • Ik heb het ook gevraagd aan mijn beste vriendin waarvan ik de angelsound krijg of je het al zo vroeg kon gebruiken en zijzelf zegt ook dat dit onmogelijk is. Pas vanaf ong 12 weken zei ze, het kan een weekje vroeger maar dan moet je al geluk hebben. Dus denk ook eerlijk gezegd dat je uw eigen hartslag gehoord hebt. Groetjes
  • Ano ik heb ons 3e kindje met de angelsound gehoord op net geen 9 weken dus waarom zou het niet kunnen?

De harstlag moet dan wel minstens 3 x per seconde te horen zijn!
  • Ik heb er nog geen ervaring mee.. maar ging ervan uit dat wat mijn beste vriendin zei wel juist was.. ik krijg het volgend weekend. Zal dan ook eens testen tongue.gif wie weet !!

Woensdag heb ik nog een echo dus dan hoor ik het hartje normaal terug!
  • Omdat ik weet dat het niet kan, zelfs op 9 weken niet.
    Ik weet dat een vrouw wil geloven dat ze de hartslag van haar kindje hoort maar het kan dus gewoon echt niet.
  • Hier ook pas vanaf 12 weken hoor. Had het genoeg daarvoor al geprobeerd, maar niks. Gyn zei ook dat het onmogelijk was om het voor je 3m zwangerschap te horen. Op de doos van angelsound staat het ook op.

Je eigen hartslag kan je horen ja
  • @ ano ten eerste heb het lef om met je naam te reageren
    en ten tweede het kan wel met men laatste zwangerschap was het ook rond die tijd dat ik het hartje hoorde en ik had een luvion waarop ook de hartslag op het schermpje kwam en ikzelf heb echt geen hartslag van 130
  • Latifa, het agat hier over Angelsound, ons allen beter gekend en ook wetenschappelijk onderzocht. Jouw merk ken ik zelfs niet dus daar zou ik me al niet over uitspreken.
    Als iemand een toestel van de gynaecoloog in huis haalt kan het zeker aangezien hij het ook kan vanaf 6 à 7 weken maar dat zijn professionele dopplers en geen commerciëkle brol.
    Geen idee waarom ik hier met mijn eigen naam zou moeten staan om een wetenschappelijk standpunt in te nemen?
  • Luvion zegt trouwens zelf ook dat het pas kan vanaf 12 weken...
  • Ano, wat je zegt klopt niet. Ik kon het bij mijn eerste pas horen vanaf 16 weken met de angelsound.
    En bij mijn 2de al op 8 weken. En dat was echt wel de hartslag van de baby want ik telde het aantal slagen per minuut. Ik heb geen hartslag van 140 slagen in rust hoor. Het komt niet vaak voor maar in sommige gevallen kan je het toch al voor 12 weken horen
  • Dames, dit kan gewoon niet. Als jullie dat willen geloven, doe maar. Maar het KAN gewoon echt niet.
  • Whatever. Dus jij gaat beweren dat ik een hartslag heb van 140 slagen per minuut, terwijl ik rustig in de zetel lig?
    Vanaf 8 weken kon ik alle dagen de hartslag horen. Mijn gyne vond het ook raar maar ze zei zelf dat er inderdaad gevallen zijn bij wie dat nog voorvalt.
    Mij lijkt het er op dat jij er hier gewoon op uit bent om een aanstaande mama haar geluk te ontzeggen. Als iemand zo gelukkig is omdat ze er zeker van is dat ze het hartje heeft gehoord, waarom kom jij haar droom hier dan stukslagen?
  • Dames, ieder haar eigen mening en respecteren. Welles nietes schiet niemand wat mee op. wink.gif Het weer is te mooi en de zwangerschap te bijzonder om te discussiëren om wat eigenlijk.... goofy.gif

Groetjes Dees hug.gif
  • Nu ja, ik ben ook heel erg zeker dat het mijn baby was, is namelijk mijn derde baby en ik weet wel hoe het hartje klopt (2 dagen geleden ook gehoord bij de gun). Ik heb een opname van het hartje van mijn 2 de dochter met 8 weken 4 dagen. Is dit dan mijn hart ? Ik ben er zeker van van niet. Nu had ik precies hetzelfde geluidje ❤

[url=http://youtu.be/1ncwi1e9mbq">http://youtu.be/1ncwi1e9mbq]http://youtu.be/1ncwi1e9mbq[/url]Aangepast door Sophia op 27/05/2013 18:15
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld