Even voorstellen.

• Dag dames,

misschien is het leuk om onszelf even voor te stellen?
    Ik zal beginnen smile.gif

Ik ben een jonge vrouw van 25 en net zwanger van ons eerste kindje.
    Samen met mijn partner woon ik in het noorden van Antwerpen.
    We zijn ondertussen 5 jaar samen, waarvan we er 3 samenwonen.
    Ik kom uit een groot gezin met 4 kinderen, hij is enig kind, toch wel een groot verschil soms, maar ook wel leuk.

Momenteel zijn we de laatste kleine dingen aan het opknappen in huis. Kinderkamer schilderen, tuin aanpassen... Dingen waarvan we dachten dat ze waarschijnlijk wel zouden klaar geraken voor ik zwanger was, maar daar heeft de natuurlijk toch lekker ander over beslist haha bigsmile.gif

En nu is het aan jullie.

Groetjes
    S wave.gif
  • Ik ben Nona, regio waasland smile.gif

Ik ben met mijn vriend 3 jaar samen, waarvan we er 2 samenwonen.. Wij zijn er nogal snel ingevlogen smile.gif

Het wordt ons 1e kindje..

Superspannend!
  • hey,

Ik ben Stéphanie, woonachtig met mijn man en 2 kids in Oost-Vlaanderen.
    Mijn man en ik zijn bijna 9j samen en 3j getrouwd. We hebben een dochter van bijna 8 en een zoon van bijna 5jaar. Dit wordt ons derde kindje na 5 mislukte iui's en 4 ivf pogingen. We gingen aan de pil gaan maar dat is er niet meer van gekomen.
    Nu hopen dat alles goed komt! maar de schrik zit er goed in, heb vorig jaar op 6m tijd 3 miskramen gehad
  • Hallo,
    Ik ben Emilie, 24 jaar, en woon samen met mijn vriend in W-Vl. Wij zijn al 10 jaar samen, maar we wonen pas 2 jaar in ons eigen huis. Dat huis was overigens grotendeels een ruwbouw/ruïne toen we het kochten, maar na een jaar hard werken konden we erin en ondertussen zijn we ons goed aan het settelen. Sinds halfweg oktober 2012 ben ik gestopt met de pil en ik was begin januari zwanger, maar kreeg na een week een miskraam. Nu 4 maand later mogen we opnieuw voorzichtig gelukkig zijn. Dit wordt dus ons 1ste kindje content.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld