De eerste schopjes :-)

• Ik had reeds eerder het idee dat er ietsje in mijn buik rondwriemelde. Maar sinds woensdag voel ik overduidelijk schopjes en beweging!!!! Spannend!
    Ik was 18,5 week...
    Hoe zit et met jullie. Wie zit ook al in schopjes modus?
    Liefs
    Helga en Piep
  • hier nog geen schopjes maar wel af en toe beweging. Hoop het binnekort ook neiger te voele. wave.gif
  • Ik voel het heel duidelijk. Meer dan bubbeltjes, maar nog niet echt stampjes.
    De ene dag ook al wat meer dan de andere. Gisteren bijvoorbeeld heel vaak en vandaag dan weer wat minder.
    Maakt het allemaal zoveel realistischer. Ik voel me een stuk dichter bij ons kleintje zo... <3
  • ja hier ook ,heerlijk gevoel!
  • hier sinds enkele dagen ook duidelijk trapjes <3
  • Hier denk ik op net 17 weken de eerste schopjes gevoeld te hebben. Nog onduidelijk, maar sindsdien wel al een paar keer hetzelfde gevoel opnieuw gehad. Dus ik denk echt wel dat het schopjes waren.
    Wat een prachtig gevoel! bigsmile.gif <3
  • Het leukste is dat mijn man ook al eens een schop gekregen heeft. en heel soms zie ik mijn buik ook op en neer wippen. Echt grappig! Het begint nu pas echt leuk te worden.

He Liefoe, wij schelen maar een dagje smile.gif
  • Ik denk ook wel dat ik ondertussen ons ukje voel bewegen. Ik zag zelfs al 2x mijn buik duidelijk 'opspringen', hoewel ik me dan afvraag: kan dit al? Maar weet anders niet wat het zou zijn..
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld