Hoe gaat het met jullie januari-baby's?

• Hier hetzelfde met die pap, hij is het echt beu.
    Maar boterhammen krijgt hij nog niet binnen, is altijd met overgeven...
    Op het moment dat dat iets verder naar achter gaat in zijn mondje....

Hier gaat zoontje sowieso iedere week 1 tot 2 dagen per week naar de onthaalmoeder. Ook tijdens de vakanties. Vind dat contact ook heel belangrijk. Want stel maar eens dat hij 2 maanden niet was geweest, dan was het nu begin schooljaar 1 drama vrees ik.

Hier zoontje op het moment 2 ondertandjes door, maar boven zijn ze ook aan het duwen!
    Veel zeuren op het moment en iets minder goed slapen als gevolg.
  • We zijn de melkpapjes moeten stoppen. Ze kreeg maar een half potje om 18 uur maar na 3 dagen haalde ik haar 's morgens uit bed en ze stond helemaal in uitslag en rode plekken. We vermoedden nu ook dat ze allergisch is aan onze huisdieren.
  • Misschien eens een allergietest laten doen uit het bloed?
    Hier was dat daarop te zien. Dan weet je ook specifiek voor welk dier. Hier voor honden, maar niet voor katten.
  • Ellen : Vandaag zijn we naar een kinderarts/homeopaat geweest. Uit de onderzoeken blijkt dat ze aan heel wat voeding allergisch is. Bepaalde groenten en fruit maar ook tarwe, soja en koemelk. We moeten nu overschakelen van melk en alles op basis van spelt of rijst geven. Het zal wat aanpassen worden maar hopelijk voelt onze meid er zich beter door. Aan de huisdieren is ze gelukkig niet allergisch.
  • En welke melk ga je dan geven?
    WIj hebben hier die novalac novarice, misschien is dat een oplossing.
    Deze was hier een groot verschil t.o.v. van andere melken. De krijsbuien waren plots allemaal verdwenen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld