zwangerschapsjas kopen?

• Hallo

Ik geraakt spijtig genoeg niet meer in mijn huidige gewone jas, gaan jullie een zwnagerschapsjas kopen of?
  • Ik geraak er ook nie meer in. Eigenlijk is het zelfs hopeloos blush.gif
    Maar nee, ik geef niet zoveel geld uit aan een jas die ik nog 3-4 maanden ga dragen.
    En omdat het normaal ons laatste kindje wordt vind ik het toch de moeite niet.
    Ik heb een paar lange dikke truien en een jas van een vriendin waarvan ik het bovenste knoopje kan dicht doen.
  • ik denk er ook zo over als Femke.
    ik heb ook zo'n lange trui met knopen en eronder doe ik dan nog een gewone extra warme trui.
  • Ik heb hier vorig weekend in de zwangerschapswinkel zo'n look-a-like leren jas gevonden van mamalicious. Er zit elastiek in waardoor hij vrij rekbaar is en je kan de rits langs twee kanten open doen waardoor je hem van beneden een beetje kan open zetten.

Mijn buik is al giga maar hij pas er wel nog in bigsmile.gif
  • Als ik er één koop dan zal het een goedkope zijn uit h&m. Had er één zien liggen voor 69 euro maar mn maat zat er niet mee in. Ik ga binnenkort nog es gaan zien in een andere h&m. Ik heb er al mooie gezien ma 150 euro geef ik ook nie aan een jas voor enkele maanden aan te doen.
    Die van de h&m zal ik mss ook wel nog kunnen gebruiken enkele maanden na de bevalling.
  • Ik heb mij de vorige keer een poncho gekocht en droeg die boven een dikke trui.. Die draag ik nu weer en groeit lekker mee wink.gif
  • Ik heb zo'n wollen gillet gekocht van Mamalicious om dicht te doen met een lint, en ik draag daar gewoon een dikke trui onder. Heb daar in een outletwinkeltje 25 voor betaald. Een echte winterjas wil ik niet kopen, want dat kost toch al snel 100 hé.
  • Hier had ik het plan er een te kopen, omdat ik toch een nieuwe winterjas nodig heb.
    Ben toch maar op dat plan teruggekomen met de reden dat ik het toch ook echt te veel geld vind kosten om dan achteraf waarschijnlijk niet meer te dragen.

Ik ga wel werken met de fiets, dus eigenlijk heb ik er wel een nodig (vooral als het regent dan). Hopelijk pas ik dus tot het einde in mijn zo goed als versleten jas (is wel een erg ruime).
  • ik heb twee weken geleden een nieuwe jas gekocht in de Dacatlon. Is natuurlijk geen zwangerschapsjas, maar wel een sportief modelletje waar je onderaan en in het midden zo een rek hebt die je kan aantrekken of losser maken. Ik vind een zwangerschapsjas ook nogal duur voor de korte periode dat je hem nodig hebt. Heb wel echt moeten zoeken naar een gewone jas waarin ook een dikke buik kan groeien, en die ik ook nog mooi vond. En ik moet nu ook wel zeggen dat ik ook helemaal (nog) geen dikke buik heb. Als ik zeg dat ik nog maar 4 maanden ver ben, geloven de mensen mij ook.
  • ik heb ook geen winterjas gekocht
    doe ook een wollen lange trui aan en daarover past wel nog mijn "gewone jas" Eigenlijk is dat zo meer een ruime winddichte regenjas (ook van decathlon) maar die krijg ik nog dicht smile.gif
    Vorige keer heb ik lang mijn eigen jas aangedaan en toen was tegen het einde de rits onderaan gescheurd blush.gif Die zal ik dus ook nog wel terug durven aandoen ...
  • Momenteel pas ik nog net in mijn winterjas.
    Ik heb ook nog een winterjas in een A model met knopen op de borst (die ik wel ga moeten verzetten, want cup is ook gegroeid).
    En mijn mama, die enkele maten groter is dan ik, heeft al voorgesteld dat ik er één van haar leen (wel niet de meest modieuze, maar bon).
    Ik wil echt niet veel geld uitgeven aan een jas die ik maar een 2tal maand ga dragen...
  • Ik heb er ook eentje gekocht.. want als het weer zo'n koude winter wordt sad.gif. En ik ben al zo iemand die rap koud heeft!!
  • goh ik ga er geen kopen , zit meestal toch binnen moet niet meer buiten voor te werken dusja smile.gif en desnoods neem ik een jas van mijn mama of meme smile.gif
  • Ik heb vandaag een jas gekocht in de C en A, koste 69euro en mijn mama heeft ze zelfs gepast zonder ronde buik en zelfs dan is ze mooi, dus kan ze daarna lekker nog dragen, toch blij want mijne andere jassen kn niet meer dicht.

Heb nog 2 andere kids die ik toch naar school doe en ga halen en dan sta je daar in de kou met jas open, dus ben wel content met mijn aankoop!
    Groetjes
  • Ik heb een aantal winterjassen in A-vorm (de gekledere versies) en dacht die te kunnen dragen.
    Helaas, mijn borsten zijn al een goede cup meer en zelfs mijn bovenste knop ging niet meer toe.

Ik heb 2 weken geleden in H&M zo een poncho gekocht voor 19,90. Heel handig, ook nog handig voor na de bevalling (zoiets kan je blijven dragen). Eronder doe ik dan altijd iets met lange mouwen aan. Die poncho's hebben een goede rolkraag, dus lekker warm.
  • ik heb er nog steeds geen gekocht maar vrees dat ik toch op zoek ga moeten nr een goedkope jas in A-lijn ofwel poncho. Ik draag nu een andere trenchcoat maar krijg hem niet toe en heb het soms koud en het vriest nog niet!!
    Ga es kijken op website v la redoute of 3suisses, nu doen ze grote kortingen content.gif
  • Een maat groter kan toch ook?

Ik vind zelf dat een leuke zwangerschaps jas kopen een hele uitdaging is daarom heb ik gewoon een aantal maten groter gekocht smile.gif

Bij deze winkel in Almere hebben ze een aantal grote maten, zelfs toen ik 8 maanden zwanger was kon ik daar gewoon een stoere leren jas kopen happy.gif
    zie ook de website van BK Leder .nl
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld