je bevallingsverhaal :-)

• mijn bevallingsverhaal

Ik was uitgerekend voor donderdag 12 januari, maar onze meid had daar geen zin om dan geboren te worden. De familie dacht al dat het vrijdag 13 januari zou worden, maar neen.
    Zaterdagmorgen 14 januari 2012 om 4.30 uur wordt mijn zoontje wakker tot onze grote verbazing. Zeker niet van zijn gewoonten. Ik ging naar boven om hem te troosten en terug in slaap te leggen. Ik voelde echter iets nats in mijn slipje. Eens mijn zoon getroost was legde ik hem terug in bed en ging naar beneden naar toilet. En inderdaad smile.gif daar was de slijmprop. Ik ben dan toch nog terug in bed gekropen, maar ... mijn man is zo'n plakker en dat kon ik niet verdragen op dat moment. Ik voelde immers toch al wat lichte weeën.
    Om 6 uur ben ik uit bed gegaan en in de living televisie gaan kijken, maar de weeën kwamen goed opzetten dus ging ik toch maar douchen en me aankleden. Ik heb tevens vervolgens de auto ingeladen. Om 7uur heb ik mijn man wakker gemaakt om te zeggen dat hij toch stilaan zich moet klaarmaken, want het is zover. Hij begon al zenuwachtig rond te draven smile.gif Ik moest hem constant temperen. Uiteindelijk zijn we dan vertrokken met ons zoontje richting mijn moeder om mijn zoontje af te zetten daar. Om 8uur15 zijn we gearriveerd in het ziekenhuis. Ik mocht dan de arbeidskamer in en moest een aantal vragen invullen en dergelijke. Mijn man moest dan nog wat regelen beneden en dergelijke. Om 9.50 uur wilde de vroedvrouw mijn vliezen komen breken, maar ... wat bleek ik had volledige ontsluiting. Plots werd ik héél snel naar de verloskamer gebracht en werden daar mijn vliezen gebroken. Om 10.07 uur is ons dochtertje Alisia geboren, 49 cm gemeten en 3kg130 gewogen <3
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld