Hoeveel kilo's nog kwijt?

• Hoeveel kilo's nog kwijt?

Hai dames,

Hoeveel kilo's moeten jullie nog kwijt?
    Ik ben nu 4,5 weken geleden bevallen en ben inmiddels 8 kilo kwijt maar moet ook nog 7 kilo...
    Baal er vreselijk van. thumbdown.gif
    Hoe is het bij jullie??

thea
  • Maandag ga ik beginnen met een dieet....ben benieuwd.

Gewicht al kwijt 5 weken na bevalling: 10 kg
    Nog te gaan: 10-12 kg.

Nu weeg ik 90kg en wil 78 a 80 wegen.

Dit hoop ik te behalen op 20 mei...2 weken voor de doop van Emma zoda tik heerlijk kan sjoppen voor ene mooie jurk en dan mijn figuur kan showen.
    En dan moeten ze er ook af blijven hihi.

Ducan dieet heet dit en mag je onbeperkt eten....alleen de dingen die je mag eten zijn vlees,vis,eieren,yoghurt en groenten.

LAter mag je meer...maar met een schema.
    MAar alles onbeperkt van de dingen die je mag.
  • hoi dames, ik heb vorige week buikgriep gehad en ben sindsdien al m'n zwangerschapskilo's kwijt. (woehoe). Moet er nu nog 4 zien kwijt te spelen van voor de zwangerschap, dat zal andere koek zijn!
  • Hier zitten er momenteel nog 2 extra zwangerschapskilo's aan. (was 15kg bijgekomen)
    Ik maak me niet te veel zorgen. Ik geef nog borstvoeding, dus echt op dieet ga ik niet en van de borstvoeding hoop ik nog wat af te vallen.
    Ben wel al terug gestart met sporten (40 minuutjes spinnen, 3x per week).
  • Hier allemaal al kwijt geraakt!
    Woog 57kg voor de ZS en nu 55
    Maar was er ook ma 8 bijgekomen aangezien ek zwangerschapsuiker had!
    Ga wel vanaf maandag beginnen met buikspier oefeningen touwtje springen en 1 keer in de week zumba!
    Da alles terug wa strakker is want het buikje is nog wa tjubbie smile.gif
  • Hier is er al 10kg af vanaf het hoogtepunt vna de zwangerschap gerekend...maar nog 3 kg boven startgewicht.
    Wil er totaal nog 10-12 kg af hebben....zodat ik weer op het gewicht zit van voor alle 2 de zwangerschappen.

Weeg nu 90kg
    Wil wegen 78-80kg

Ik ga morgen beginnen met een dieet...en ben benieuwd hoe het gaat.Ben supergemotiveerd en als ik het goed heb dan ben ik met de doop dus 80 kg.(2 juni)

Dus ben zeer benieuwd...en morgen starten!!!!

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte want met dit dieet moet je je elke dag wegen de eerste week...en daarna elke 3de dag hihi.Wel spannend...
  • Hier nog 1kilo die eraf moet van de zwangerschap.
    En er mogen nog wel 4 kilo extra af,dan heb ik mijn gewicht van mijn trouwdag terug.
    Idd, de doop is voor mij ook zo'n streefdatum.
    eind maart wil ik graag die vijf kilo eraf hebben.

Maar het zijn niet zozeer die kilo's die mij storen, eerder mijn model. Mijn buik is zo blubberig sinds de bevalling.
    Ik wil dat overtollige vel kwijt.

Ben naar kine aant gaan en doe elke dag flink mijn oefeningen. En heb me voorgenomen elke week baantjes te gaan trekken. Ben al 1 keer geweest en het voelde goed!
    En jawel hoor, hier en daar heb ik al een spiertje ontdekt tussen mijn blubberig vel content.gif
  • Startgewicht zondagochtend: 90.1kg
    Gewicht maandagochtend: (na 1 dag dieet) 89.2kg

900 gram minder al.... goofy.gif

Morgen weer update van dag 2. thumbup.gif
  • Hai dames,

Nou jullie doen het een stuk beter dan ik dus....oei, oei, werk aan de winkel...
    Helaas gaat diƫten niet ivm borstvoeding. Mijn ervaring (is mijn 3e kindje) is juist dat ik vet vast hou zolang ik borstvoeding geef en er helemaal niet van afval.

Nog tips om al het overtollige vet weg te krijgen??
  • Aha, hier is het ook derde kindje en borstvoeding. Heb vorige keer ook gemerkt dat ik pas na het stoppen met borstvoeding nog heel wat vermagerd ben, dus ik panikeer nog niet. Hier moet ik nog ongeveer 8kg kwijt, was in totaal ongeveer 16kg bijgekomen.
  • Hier niet echt aan het dieeten he....eet alleen gezonder en geen vet, snoep en chips enz meer.En ik beweeg minimaal 2 keer 30 min per dag...lekker wandelen of op de crosstrainer.

Update weegschaal....totaal afgevallen sinds start zondag: 2.1 kg.
  • Update dieet.

Zondag 26 feb gestart : gewicht 90.1kg
    Na 8 dagen dieet: 87.4 kg

Een verlies van 2,8 kg op een dikke week tongue.gif
  • Samantha; goed van je zeg!! thumbup.gif
  • totaal verlies vandaag na weegmoment: -3.4 kg bigsmile.gif
  • Totaal verlies nu: 5.1 kg!!!!

Nog 5 kg te gaan!!!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld