Hoeveel drinken jullie babies en tutje geven?

• Ondertussen is men ventje 8 weken en echt ne grote eter! Tot vorige week gaven we op vraag om de 4uur 180water n 6 scheppen nutrilon ar maar sinds een paar dagen is da zelfs ni genoeg ni meet! Hij vraagt sneller flessen en na zen fles weent hij nog en krijgt hij soms nog is 60 cc zonder ploblee binnen!

Dit is tocg ni meer normaal!
    Hij woog vorige week 4kg700 en bij de geboorte 2kg700 dus is bijna het dubbel bij gekomen wat volgens de KA niet erg is maar zo veel eten kan toch ni gezond zijn!
  • Onze meid is 11 weken en drinkt 5 x 150ml. Dit drinkt ze ongeveer 3 keer helemaal leeg, en anders laat ze ongeveer 50ml staan. Als ik het hier zo lees is ze toch maar een kleinere eter. Ze komt goed bij want weegt ondertussen al 5,8kg! Dus zal ze wel genoeg eten hé... blush.gif
  • Onze zoon is nu 7 weken en drinkt nu sinds vorige week 5 keer 180cc en 6 schepjes nutrilon.

Hij drinkt niet elke fles op, maar behoudt wel een vast uurschema :
    9u30 - 14u - 18u30 - 23u en dan 's nachts nog eens meestal rond 5u.
    Die nachtvoeding zou ik graag wegwerken, maar aangezien onze kerel soms pas om zes uur/half zeven wakker wordt, denk ik dat dat van zelf wel zal komen, of ben ik daar fout in?

zonder nachtvoeding zullen de uren van de flesjes natuurlijk wat veranderen, zodat hij vijf voedingen behoudt met telkens 4u ipv langer tussen.

maar ik ben al tevreden met hoe het nu gaat!

zijn jullie kindjes ook lang wakker overdag?
    Onze kerel doet een middagdutje en slaapt 's morgens nog een uurtje, maar blijft 's avonds meestal goed wakker.
  • Hier eentje van 11 weken, ons dochtertje drinkt 6 keren op een dag en we maken flesjes van 120 water en 4 schepjes. Ze drinkt van dat gemaakte flesje 135ml, ongeveer een 100 soms iets meer, eignelijk drinkt ze te weinig voor haar leeftijd maar voorlopig komt ze nog steeds bij en zeggen ze dat we ons geen zorgen moeten maken. Hopelijk gaat ze toch wat meer willen drinken. Grtjs
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld