Wij zoeken een doner zonder vaderrol

• Wij zoeken een doner zonder vaderrol

Wij zoeken een donor zonder vaderrol.

Die ene recente SOA / HIV test kan laten zien.

Een donorcontract wil tekenen. ?(standaard donorcontract van de site)

Uiteraard vergoeden wij bij een donatie de reiskosten als dat nodig is. (bijvoorbeeld een trein/buskaartje of benzine kosten, dit vergoeden we dan per keer na elke donatie )

De donatie zal plaats vinden via Zelf Inseminatie dus zonder sexueel contact.

Zelf wonen wij in de regio Limburg

Onze voorkeur gaat uit naar een donor die al eerder succesvol gedoneerd heeft en
    bij ons thuis of bij ons in de buurt zou willen komen voor een kennismaking.
    Belangrijk voor ons is dat een donor betrouwbaar en eerlijk is en doneert vanuit het
    goede om ons te helpen met onze wens, en ook echt langs wil komen als het zo ver is, dit is het en. eigenlijk alleen het belangrijkste voor ons,
    wij zullen onze donor daar dan ook eeuwig dankbaar voor zijn en hopen op een aardige kerel die ons wil helpen.

Graag zouden we zo snel mogelijk een keer kennis maken, kan jij de donor die langs komt ons. zekerheid bieden dan willen we snel starten met donaties want onze wens is echt heel groot.

Hopelijk spreekt dit jou aan, graag horen we van jou!

Met hartelijke groeten,

Kimberly & shane

alleen mense die het menen kunen ons bereiken op het e-mail adres shanekimberlyashley@Outlook.be
  • donor

Indien jullie nog zoekende zijn, kunnen jullie me bereiken via mail : ronnyrs025@gmail.com
  • Donor

Indien u een betrouwbare donor zoeken kunt u me mzilen via timosh1981@hotmail.com
  • Donor

Het juiste emailadres is timosh1981@yahoo.com
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld