Zwanger na vasectomie?

• Zwanger na vasectomie?

Hoi,

Ik ben mama van 3 prachtige kinderen.
    De eerste is er door mijn pil heen gekomen, de 2e was gepland en meteen ook zwanger geworden, bij de derde heeft de condoom zijn werk niet gedaan (ik nam geen pil meer omdat ik er teveel bijwerkingen van had) en daarom besloten we om na de derde mijn man te steriliseren (dat is nu 3 jaar geleden gebeurd)...
    Nu ben ik al meer als een week overtijd 😳, zou mijn man zijn vruchtbaarheid hersteld kunnen zijn?
    Ik wil wel een test gaan halen, maar klinkt toch zo dom, zoiets gebeurd alleen maar in films, denk ik dan....
    Heeft iemand hier ook ervaring mee of in de omgeving?

Groetjes,
  • Spijtig dat er totaal niemand is die hierover kan meepraten 😞
  • Ik kan je meegeven dat zo mijn zus er is gekomen. Mijn mama was totaal verrast hierdoor, want wie acht dat nu voor mogelijk? Maar het kan blijkbaar, anders had ik nooit een zus gehad.
  • Ik zou als ik jou was gewoon eens na de kv gaan en een goedkope zwangerschap test halen en meteen doen. Ook al is het voor je eigen gemoedsrust.

Is die negatief dan kan je het van je af laten glijden en het gooien op Stress, hormoon verandering, gewoon keer later, etc...
  • Hey,

Ik heb van morgen een Test gedaan (Kruidvat) maar deze was negatief, overigens nog steeds geen 👺, maar wel vermoeid en veel witverlies (zo erg zelfs dat ik telkens denk dat ik men regels doorgekregen heb, maar telkens lijkt het weer een teleurstelling te zijn)
    Hoewel de test negatief was, blijf ik me dus onzeker voelen 😞
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld