Wij gaan voor ons 4de :-)

• Het sprookje is hier op 9 maand bijna uit shocked.gif
    Zo jammer !
    Sara is helemaal opgeknapt dus die is mee naar school.
    Ik ga wat nieuwe haarspulletjes voor haar kopen het 1 en ander is al gesneuveld.
    Vroeger kon ze niks verdragen van staartjes speldjes maar nu het is een echt meisje en liefst nog met veel glitter ook bigsmile.gif
  • Vrijdag gaan Sara en Quinten naar de paarden en mogen verkleed gaan maar ik denk ze niet gaan willen is ook niks aan als ze hun jas aandoen en ze mogen geen maskers en voorwerpen meenemen.
    We zullen Halloween wel goed thuis vieren ik maak een Halloween menu er is versiering in huis en gaan nog wat leuks bedenken om te doen.
    Gaan ze bij jullie rond van deur aan deur voor Halloween?
    Hier doen ze dat.
  • Oh dat is leuk speldjes en rekkertjes. Als Emma nog heel klein was trok ze die telkens uit maar ik blijf speldjes in haar haartjes doen en nu is ze het zo gewoon. Elke morgen voor we naar school vertrekken amuseer ik mij met staartjes en vlechtjes. bigsmile.gif. Ik heb alles in 1 bakje en ik laat Emma kiezen terwijl ik haar haartjes kam.
    De juf van Emma had een berichtje op de klaspagina gezet. Ze mogen verkleed naar school komen maar liefst geen maskers zodat ze de kindjes herkent. Emma heeft alleen een kleed en een hoed dus ze zal ze wel herkennen. Wat gaat ze met de paarden doen?
    Hier mag het lagere naar het bos gaan en daar Halloween vieren. Ze mogen pompoensoep eten die de 6de jaars gaan maken.
    Ja nog maar een paar dagen. Zal raar zijn als het weg is.
    Straks is het oudercontact van Yordi. Hij had geen goed rapport dus ik hoop dat hij zijn schade inhaalt. Heb de indruk dat hij sommige taken of lessen te laat begint en geen uitleg vraagt over iets dat hij niet begrijpt. Bram en Tibo krijgen vrijdag hun rapport
  • Ze zijn al weken over paarden bezig ... aan het knutselen , film zien , boeken lezen , spelen met speelgoed van paarden ...
    Vrijdag gaan ze naar de paardenmelkerij en naar een hoefsmit.
    Ik duim voor de rapporten van je jongens!
  • Een hele dag tussen de paarden als batman en poesje/panter fijne afsluiter voor de vakantie!
    Siebe is een vleermuis.
    Straks naar het toonmoment in zijn klasje.
    Maak er een heel leuke "halloween" vakantie van ik weet niet hoelang ik nog op de site kan.
    Vond het heel leuk zo over en weer te babbelen met je en wie weet lopen we elkaar eens tegen in Mechelen Heist Lier of omstreken wink.gif
  • Ik vond het ook heel leuk. smile.gif
    De kindjes zijn deze morgen vertrokken verkleed. Ik ben ook benieuwd naar hun rapport.
    Voor jullie ook een fijne vakantie. Morgen mag Bram zijn eerste test gaan doen bij de logopediste en de week nadien nog een keertje. Telkens een uurtje. Ben wel benieuwd wat het resultaat zal zijn. Gaat raar zijn eens 9 maand weg is
  • Het rapport van Tibo is goed hij kan goed volgen maar hij is druk in de klas en dan moet de juf hem apart aan een tafel zetten zodat de andere kindjes er geen last van hebben.
    Bram die zijn rapport is niet zo goed. In de commentaar schrijft ze dat hij zeer goed is in spelling en wiskunde; Hij is zwak voor lezen en wo. Ze zegt dat ze daar ongerust voor is omdat hij alleen maar herhaling heeft gekregen van vorig jaar. Hij moet ondersteunt worden in zorggroepjes. Hij moet zeer veel blijven lezen. Hij had een slechte toets voor vraagstukken en daar is hij op gebuisd maar denk dat dit komt omdat hij de vraag verkeerd heeft gelezen op zijn toets voor lezen is hij ook er niet door. Verder zijn zijn punten wel goed maar ik voel mij er niet goed bij.
    Daarstraks was de eerste test bij de logopediste en die is ook tegengevallen. Ze vertelde dat hij een 18 heeft gescoord en ze vind tussen de 20 en 25 beter. 18 is nog te zwak dus ik moet een verlenging vragen aan de huisarts. Bram zijn geschrift is niet goed en ze was daar heel streng op zei ze als ze het niet kon lezen was het fout daardoor is Bram veel punten kwijt. Ze weet nochtans dat hij de spellingsregel kent want dat zei ze dat hij direct reageerde ahja dat woord moet zo geschreven worden. Dus hier word het deze vakantie veel lezen en met Tibo oefenen op de pengreep.
  • Ik duim dat Bram toch nog goede vooruitgang boekt al is het dan stap per stap als hij dat nodig heeft is het ook zo he wink.gif
    Sara maakt heel goede vooruitgang ik ben dan ook heel benieuwd naar het oudercontact.
    De extra ondersteuning is er tot op heden nog niet maar zal wss ook een wachtlijst voor zijn.
    Quinten is onzeker op bepaalde momenten en dan durft er al eens een traantje vallen maar als de juf dan komt kijken naar hem heeft hij het wel juist ook al denkt hij dat hij het niet kan.
    Ik ben blij dat ik toch nog efkes zo kan reageren.
  • Ja voorlopig geraak ik er ook nog op.
    Bram had zaterdag zijn laatste test en hij blijft bij de zwakkere vertelde de logopediste. We moeten een verlenging vragen bij de huisarts.
    Ben ook wel benieuwd hoe het oudercontact zal zijn. Dat is pas 19 november voor de 3 kleinste. Het lezen voor Bram gaat wel beter heb Bram elke dag een stukje laten lezen want hij had het aan de logo verteld smile.gif De sinterklaaskadootjes hebben we dit weekend ook in orde gemaakt. Emma gaat Paw Patrol krijgen een dokterskoffertje. Tibo die krijgt Pokemon en Beyblade Bram die krijgt Lego en een auto op afstandsbediening. Yordi gaat een cent krijgen wou hij zelf.
  • Hier brengt de sint voor Sara Lego Friends boomhut , voor Quinten Lego Ninjago , voor Siebe de grote uitklapbare Paw Patrol bus.
    Als hij gewoon een achterstand heeft haalt hij dat vroeg of laat in , komt goed !
    Sara zal de rest van haar leven logo mogen krijgen maar of ze dat gaat doen???
    Blijkbaar kunnen die kinderen later hun stoornis wegstoppen en valt het voor weinigen nog op.
    We hebben kortingsbonnen voor het circus gekregen dat binnen 2 dagen open gaat.
    Staat zoals vorige jaren aan de Nekkerhal.
    Ook naar de sint gaan we kijken.
    De liedjes worden al gretig opgezet op Youtube wink.gif
  • Hier zijn ze ook volop aan het aftellen. Nog juist 1 maand en de Sint komt. Gisteren hebben een paar kadootjes voor kerst gekocht. Mijn man wou eerst centjes geven aan de kindjes maar ik zei dan zijn er geen pakjes onder de kerstboom dus gaan we een klein kadootje er nog onder leggen. Voorlopig lukt het nog op hier op de site te komen. Benieuwd hoelang dit zal lukken
  • Een kerst zonder pakjes is geen echte kerst he wink.gif
    Links en rechts zijn wij ook al en tijdje cadeautjes aan het aankopen tis anders echt te veel in 1 keer.
    Ja ik kijk elke dag of hij nog online is ... gaat raar doen als hij er af is sad.gif
    Vandaag ging ik Siebe halen met krassen onder zijn oog en op zijn kin.
    Ik kon geen verhaal halen want de juf was al vroeger vertrokken er was iets met haar zoontje ofzo dat ik van de turnmeester opving en hij had Siebe ook zo in de les gekregen dus hij wist ook niet wat er was gebeurd.
    Siebe zei wel welk kindje dat gedaan heeft maar hoe en waarom ???
    Ik zal dat morgenvroeg wel weten.
    Vond het niet leuk om hem zo te zien maar gelukkig liet hij het niet aan zijn hartje komen.
  • Klopt dat heb ik tegen mijn man ook gezegd dan kan ik geen pakjes onder de boom zetten.
    Oei Siebe dat zo gekrabt is. Weet je ondertussen hoe het komt?
    Ik ben deze morgen naar de Takko geweest een kledingswinkel in Lier. Hij stopt ermee 18 december en alles staat aan 50% Ik heb voor Emma een mooie jas gekocht en een paar truitjes. De jongens heb ik ook een dikke winterpull voor gevonden en voor mijn man ook. Dus ze zullen blij zijn.
  • O leuk je koopjes hebt kunnen doen.
    Tis ook wel koud aan het worden he.
    Wij gaan van 't weekend voor Siebe en Quinten een winterjas kopen waarschijnlijk in de c&a.
    Ja vanmorgen de juf gesproken blijkbaar zit daar een meisje in de klas waar ze geen hoogte van krijgen die kan met een vingerknip opeens heel agressief uit de hoek komen ze zouden haar moeten laten testen maar das tussen de ouders en de school he daar kan ik niks van zeggen.
    De juf zei elk kind dat naast haar zit is een slachtoffer.
    Ze heeft dat meisje wel heel hard gestraft moest lang op de strafstoel zitten mocht niet buiten gaan spelen en moest bij de juf blijven in de klas zo min mogelijk contact met de andere kinderen.
    Vandaag ging het blijkbaar heel goed.
  • Ja vond het ook leuk dat ik koopjes heb kunnen doen. De kinderen waren er blij mee.
    Het is heel koud vind ik. Hier dragen ze ook allemaal hun winterjas.
    Oei dat is niet leuk dat het meisje zo agressief is. Hopelijk word Siebe gespaard ervan.
    Ja het school en CLB moeten dit regelen. Gisteren was er een kameraad van Guy hier en hij moest even op zijn kleine zus van 3 passen en ze waren naar hier gekomen zo kon Emma ermee spelen. Als de ouders haar kwamen halen wou ze niet mee naar huis. Ze vond het te leuk smile.gif
  • Wij zijn dit weekend naar musicals gaan kijken. Zondag naar Nachtwacht. De kinderen vonden het superleuk.
    Gisteren gingen we naar Assepoester en dat vond Emma heel leuk om te doen. Als we van Nachtwacht terugkwamen was ze wel moe. Want het was nog geen 7u en ze was in slaap gevallen naast mij in de zetel. We hebben een druk maar leuk weekend gehad.
  • O jij hebt er een leuk weekendje opzitten !
    En jeuh we kunnen nog altijd op de site !
    Ik heb het vandaag zo ongelooflijk koud ik krijg totaal geen warm !
    Morgen moet Quinten naar de oogarts hij moest een hele vakantie zijn oogplakkers aflaten en nu op controle om te kijken of zijn bril alleen genoeg is en de oogplakkers echt verleden tijd zijn.
    Ik hoop het voor hem want hij deed er enorm moeilijk over de laatste periode.
  • Ja we hadden een leuk weekend.
    Ja ben blij dat we nog steeds op de site kunnen had ik niet verwacht.
    Bram droeg dat op het laatste ook niet graag meer. Hoop voor je dat de plakkers mogen stoppen.
  • En hier ben ik ook nog eens !!!!
    Quinten zijn ogen zijn nu gemeten en hij haalde 9 en 9.5 op 10 !
    Supergoed dus op zijn verjaardag nog eens op controle en als het zo goed blijft mag hij zijn bril aflaten !
    Heel blij en content !
  • Dat is heel goed nieuws. Hier zijn de kindjes naar de intrede van de sint aan het kijken.
    De kadootjes voor de sint zijn aangekomen die we besteld hadden dus ik ga ze binnenkort halen.
    Ben benieuwd hoe ze gaan reageren
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld