Wij gaan voor ons 4de :-)

• Ja vind het ook goed. Ze verteld mij ook nadien wat ze gedaan hebben en als het goed ging. Maar ik kan niet meeluisteren. Emma die mag telkens gaan spelen met haar zoontje dus ik zit in haar living terwijl. Heb geluk dat mijn man vanaf zaterdag een weekje thuis is.
  • Zalig geniet van u weekje!
    Hier is dat ook altijd profiteren van die schrale momenten.
    Ga blij zijn de feestdagen eraan komen dat hij ook bij ons is.
  • Dat ga ik zeker doen.
  • Hoe was je weekje met je man?
    Vanmorgen met Sara naar de tandarts ze kreeg van 't weekend een abces.
    Nu moet ze 7dagen antibiotica nemen en volgende week dinsdag terug naar de tandarts dan gaan ze haar tand trekken.
    Op foto was te zien dat ontzenuwen niet nodig is omdat haar vaste tand er al staat dus beter heel de tand eruit halen.
  • Hij is deze week thuis. We hebben in het weekend hard gewerkt. We hebben alle slaapkamers veranderd. De kleinste kinderen slapen nu op de grote kamer waar wij lagen. De eerste nacht in die andere kamer slapen was toch raar voor veel van ons. We hebben alleen deze week al veel regen gehad waardoor we niet veel kunnen doen. We gingen normaal deze week afspreken met vrienden maar heb ze nog niet gehoord wanneer ze kunnen.
    Oei een abces voor Sara dat is minder hopelijk is ze er snel vanaf.
    Yordi heeft de laatste weken zoveel te doen voor school vraag mij af als hij nu nog een hobby moest hebben hoe hij dat allemaal zou combineren. Gisteren was hij pas klaar om 22u30
  • Ja ken het wel van met Timo ... als ze ouder worden is het school zwaarder he meer vakken en veel huistaken mss ook later thuis.
    Dank je , ze is naar school.
    Binnen 2 dagen zou het vele beter moeten zijn dus daar kijken we naar uit we zitten met haar in.
    O leuk zeg ik kijk uit naar ne verhuis gewoon om ook eens te veranderen.
    Ik zit al een geruime tijd te denken om tegen de winter onze slaapkamer een make-over te geven...benieuwd of ons dat gaat lukken smug.gif
  • Yordi is maandag dinsdag en donderdag pas om kwart voor 17 thuis. Ik zorg er telkens voor dat tegen dat hij thuis is dat het eten klaar is zodat hij nadien kan starten voor school. Vandaag was de juf van Emma jarig. Ze had in fruit een monster gemaakt en verse wafels gebakken. Was toch even aanpassen voor ons allemaal dat we in een andere kamer nu slapen. Ondertussen zijn we het gewoon. happy.gif
  • 25 oktober word er Halloween gevierd en ben al aan het rondkijken. Voor Emma had ik van een vriendin een mooi heksenkleed gekregen dus Emma is in orde maar voor de jongens moet ik nog opzoek gaan. In de Lidl was bijna alles in hun maat uitverkocht. Op de website van de Fun heb ik een paar dingen gezien die wel leuk zijn maar ik geef er niet veel geld aan want het staat in hun brief. Ze moeten naar het bos dus best geen al te beste kledij stond er.
  • Morgen komt k3 optreden.
    Hun school heeft meegedaan met 1500 andere scholen in het teken van rode neuzen dag en gewonnen dus de meisjes komen zingen.
    De kinderen liefst kleden in rood of in iets van k3.
    Staat allemaal mooier op de foto he wink.gif
    De pers komt ook.
    Volgende week gaan ze veel activiteiten doen in het bos "week van het bos"
  • Ik weet momenteel nog niks van Halloween maar we hebben nog wel wat verkleedspullen die dienst kunnen doen.
    Ik geef nooit veel geld uit aan kostuums.
  • Ik heb voor de jongens ook een halloweenkostuum gekocht. Ik doe net hetzelfde als jij. In de Fun vind je er voor 5 euro. Emma gaat dinsdag ook naar het bos. Maandag hebben ze alle 4 geen school. Deze morgen nog bij de logo geweest en ze zei dat we eind november terug een test gaan doen om te zien waar Bram staat. Ze zei dat hij grote vooruitgang gemaakt heeft van die resultaten zal het afhangen wat er gebeurd
  • Heel goed nieuws voor Bram!
    Ik duim voor een heel mooi testresultaat thumbup.gif
    En in wat gaan jou halloween"monstertjes" ? wink.gif
    Ik heb nog niks over halloween gehoord de K3 gekte was nog voelbaar smug.gif
  • Emma gaat als heks Tibo als dracula en Bram magere hein
    Vandaag hadden ze hier geen school. Mijn man was ook thuis dus dat was leuk.
    Was het leuk met K3?
  • O ze zullen mooi bij elkaar passen!
    Hier nog geen idee of ze iets gaan doen ik hoop maar dat ze het niet op het laatste moment laten weten.
    Vandaag verkochten ze fruit aan de schoolpoort ten voordele van een nieuwe speelplaats.
    1 van deze gaan ze tekeningen maken dat ze op tassen wenskaarten placemats enz laten printen om te verkopen ook weer ten voordele van de speelplaats.
    K3 was een groot succes!
    Ze stonden tegen het podium een podium dat nog niet eens hoog was.
    Sara heeft in de micro gezongen en ze hebben allebei Klaasje een knuffel gegeven.
    De pers was er ook en Sara staat op de foto op HLN en Quinten op video op MSN showbizzsite.
    Toen we richting huis wilden vertrekken was er iemand in de auto aan het toeteren waren het de meisjes van K3.
    Klaasje was mijn kinderen aan het filmen Marthe vroeg of ze het leuk vonden Quinten heeft een dansje gedaan ... ze vroegen dan aan mij of ze in hun vlog mochten komen heb maar ja gezegd wink.gif
  • Oh super. Dat zullen je kindjes wel tof gevonden hebben en zeker als ze na school nog vlug gefilmd werden door Klaasje. Ik ga eens zoeken misschien vind ik het nog op hln en de showbizzsite. Vandaag mag Emma naar het bos gaan. Ik heb haar regenlaarsjes aangedaan en een extra regenjas op haar andere jas. Zo zal ze er wel tegen kunnen moest het slecht weer worden. Tibo die was enthousiast omdat hij de letter B gaat leren vandaag. Hij zei nog 2 letters moet ik leren en dan ken ik alle letters van mijn naam.
  • Het is de week van het bos he.
    Morgen gaan Sara en Quinten met het lager naar het bos en de vrijdag Siebe met de kleuters.
    Sebiet de kinderen vroeger van school gaan halen want Sara moet naar de tandarts haar antibiotica heeft goed werk geleverd maar het tandje moet er uit.
    Ik heb al zenuwen in haar plaats maar dat mag ik niet laten merken...
  • Is het goed gelukt met Sara? Ja als mama maak je je vaak zenuwen als je kindjes zoiets moeten laten doen; Ik heb dat ook heel vaak.
    Emma vond het zo leuk in het bos. Ze vertelde dat ze 3 kabouters had gezien bigsmile.gif en paddenstoelen. Eens we thuis aan het eten waren vertelde ze dat ze moe was. Denk dat ze flink gespeeld had. Een ander kindje wou in de plassen spelen in het bos maar mocht niet van de juf wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld