Wij gaan voor ons 4de :-)

• Voor de kindjes is het ook heel erg leuk om te kunnen afwisselen he.
    Binnenkort Sinterklaas dan zal er wel het 1 en ander nieuw in de klas komen.
    Wij hebben al lijstjes gemaakt voor de aankomende feestdagen al zijn er in begin toch wat herschikkingen gemaakt nu blijven de lijstjes onaangetast goofy.gif
    Wij kopen al links en rechts wat aan zodat het niet te duur word want bij ons is het echt MEGA pakjes avond met kerst en nieuwjaar !
  • Ik heb nog geen lijstjes gemaakt voor de feestdagen. Maar als ik dat lijstje van de juf zag dan zag ik ook dingen die ik voor Emma wou kopen. Je hebt gelijk dat je nu al begint dan is alles goed verdeeld qua kosten
  • Wat staat er op jullie lijstje van de kindjes. Als ik mocht kiezen voor Emma dan zou ik ook Duplo kiezen en little people vind dat zo een leuk speelgoed. De jongens die spelen dan weer graag met pokemonkaarten maar ik vind dat ze dit al genoeg hebben
  • Hier speelt Siebe nog met Little people van Timo die heeft daar enorm veel van dat is idd heel leuk speelgoed!

Het volledig lijstje ligt nu niet bij mij maar wat ik zo uit mijn hoofd weet is voor Sara Sylvanian Family dat zijn aangeklede dierenfamilies ze heeft er al een huis met meubels en dieren van maar ze wil er dus nog meer als uitbreiding , Polly Pocket met auto en stickers om te versieren met een geheime plek voor een mini Polly Pocket , Barbie met een vliegend paard , Little pony zeemeerminnen ook uitbreiding voor haar little pony lagoon , mini Cry baby popjes , nintendo ds spelletjes , een groot eenhoorn paard
    Siebe dinosaurussen in alle maten en vormen , een heel grote auto liefst met geluid , play-doh , pjmask , grote actiepop , paw patrol
    Quinten pokemon kaarten , nintendo ds spelletjes , pokemon knuffel , grote pluche draak van bijna een meter , Lego ninjago
  • We hebben van de lego korting gebruik gemaakt ... Sara heeft lego friends gekregen , Quinten lego spiderman en Siebe lego batman
    Jij iets gekocht?
    Kan nog tot vanavond !
  • Ik ga het straks aan mijn man allemaal laten zien. Was in het kruidvat geweest maar van Lego was er niet veel meer. Wel Lego friends een paar dozen; Had wel leuke pokemon figuurtjes gezien en ik denk dat ze die nog niet hebben. Hier is het veel pokemon en beyblade bij de jongens dat doen ze graag. Ik heb een grote bak vol met dinos en Emma speelt daar ook veel mee. Had vorig jaar voor Emma van Little People om de kinderrommelmarkt een een trein en een auto gekocht met poppetjes erbij en daar speelt ze nog mee. Volgende week is die markt hier terug dus mss vind ik daar ook nog iets.
  • Hier hebben ze een turnzak vol met pokemon figuurtjes ook nog heel veel van Timo geweest maar dat blijft ook leuk spelen en verzamelen he.
    Ik heb die ook in het kruidvat gezien tis van de nieuwe film pokemon detective denk ik.
    Little people wil ik soms ook nog kopen maar daar puilt ook al een bak van uit...piratenboot brandweer dierentuin trein vliegtuig boerderij bouwplaats nog wat autokes en heel veel popjes en dieren maar speelt hij zo graag mee zelfs de andere doen dan vaak mee.
    Hij heeft ook een hele grote staande autobaan van little people die je kan plat leggen die auto's zijn wel kleinder en de popjes kunnen er niet uit.
    Quinten heeft ook een hele bak dino's vooral van jurassic park en dino valley maar samen delen is soms een dingetje hier en we vonden het sneu voor Siebe dat we voor hem verschillende dino sets van Playmobil hebben gehaald en een playmobil verborgen tempel en playmobil jeeps in camouflage en ook van lego jurassic world eens een setje en daardoor is zijn intresse alleen nog maar groter geworden dat we aan hem nog meer dino's gaan geven.
    Paar weken terug heb ik er in de Action gehaald een speelset van 10 stuks en nog 2 grote in zachte plastiek.
    Gaat hij zo enorm blij mee zijn!
    Ik kan weer niet wachten om hun te verrassen en te verwennen !
  • Juist met 2 klassen mee geweest voor te begeleiden naar de bib.
    Die is hier in Mechelen naar het vernieuwde predikheren gekomen.
    Ze hebben 2 volle trolley's mee.
    Die gaan goed kunnen lezen se !
  • Juist int kruidvat geweest voor Sara en Quinten leesboekjes gaan halen voor zelf te lezen.
    Het is koppelverkoop.
  • Ik heb ze ook zien liggen. Kan Quinten zo leesboekjes al lezen op dit moment? Ik heb er hier van Suske en Wiske liggen. Hier was er geen koppelverkoop in het Kruidvat. Tibo moest gisteren de cijfers 3 en 4 schrijven al huistaak. Was niet zo gemakkelijk voor hem de 4 ging beter omdat dat rechte lijntjes zijn maar de 3 daar had hij het moeilijker mee door de gebogen lijnen
  • Ik had het vorige week op RTV gezien dat er een nieuwe bib is gekomen dat is wel leuk voor jullie. Is dat ver van jullie? Sinds de school verhuist is een paar jaren geleden gaan ze niet meer naar de bib met de klas omdat het tever is. Emma kwam vandaag thuis met een knutselwerkje van een uiltje
  • Nee voor hem gaat het nog niet die leest de boekjes van de school maar het zal snel gaan dat hij die ook kan lezen dat zijn er na 3 maanden les.
    Koppelverkoop is blijkbaar altijd int kruidvat ... wist ik niet hoor!
    De bib is hier op het eind van onze straat als ik strompel ben ik er bigsmile.gif
    O zal wel mooi zijn een uiltje.
    Ze hebben dat ooit ook eens gemaakt op school van een dennenappel.
  • Dat is wel handig dat je zo dichtbij een bib woont.
    Yordi mocht vandaag op school een gezonde brooddoos maken. Ben eens benieuwd; Hij mocht zelf naar de winkel gaan en kiezen
  • Vorig jaar zijn de kinderen gaan winkelen in een winkel waar ze bio artikelen verkopen hebben ze een gezonde warme maal gekookt.
    Denk de kinderen vandaag enorm moe gaan zijn.
    Ik heb al gehoord dat er veel moest gewerkt worden in de boekjes dinsdag en gisteren niet veel gedaan en dat de juf van Siebe hun veel ging laten doen van activiteiten ivm baby's.
    De leesboekjes sloegen meteen aan Sara heeft ze allemaal na mekaar gelezen en vond ze allemaal even leuk!
    Voor Quinten heb ik het voorgelezen en ook hij vond ze mooi.
    Nog eventjes en hij kan ze zelf lezen.
  • Ja inderdaad. Ik kijk er naar uit om in een paar maanden Tibo zijn eerste nieuwjaarsbrief te horen lezen.
    Dan zullen je kindjes wel moe zijn van al dat harde werken. Ik ga volgende week als het terug wat droger weer is eens werk ervan maken om naar de kringloop eens te gaan. Zien wat ze hebben. We waren zondag in Heist op den berg geweest maar was niet naar het speelgoed gaan zien want dan willen mijn kindjes altijd wel iets. Dus ga eens naar die in Lier als ze op school zijn dan kan ik rustig kijken. Misschien vind ik wel iets leuk
  • Ik moet zeggen wij ook meestal alleen naar de speelgoedwinkel gaan of winkels waar ze toch iets van speelgoed hebben omdat ook onze kids (en denk vele tot allemaal) wel iets willen en als je voor de 1 iets koopt moet het ook voor de ander.
    Nu moet ik ook zeggen dat het zo het enigste moment is dat ik met mijn man eens alleen kan zijn dus profiteren we daarvan.
    Wat wij samen doen als koppel op een jaar kan je op 1 hand tellen omdat wij altijd zelf voor onze kroost zorgen.
    Timo is onze babysit maar dat kunt ge ook niet altijd doen.
    Ik zal mijne strijkarm eens bovenhalen wink.gif ligt nog een berg waar ik niet meer overzie bigsmile.gif
  • Ja dat herken ik heel goed. Wij zijn er ook alleen voor de kinderen. Wij kunnen alleen samen eens weggaan als mijn man zijn vrije dag heeft. Soms kijkt Yordi naar zijn broers en zussen maar' dat is eigenlijk zelden. Gewoon omdat ik ervoor zorg dat ik alles in huis heb als ze op school zijn. Ik heb gisteren ook een groot deel strijk gedaan. Vandaag terug een hele lading in de kast gezet.
  • Ik voel me daar soms wel wat schuldig over dat ik ze niet meer meeneem dan ik doe.
    Ons verlengd weekend kan beginnen maandag hebben die van mij een pedagogische studiedag.
  • Niet schuldig voelen. Denk dat je genoeg samen doet.
    Ik mag volgende zaterdag met Bram alleen nog de logo eens gaan. Afgelopen weken nam ik telkens Emma mee omdat een klasgenootje daar telkens is. Volgende week is mijn man ook thuis dus ik ga alleen op vraag van de logo want ze wilt dat ik er eens bij ben als hij moet lezen.
  • Ook een leuk momentje om met Bram eens alleen naar de logo te gaan!
    Vind het heel goed dat ze jou er zo bij betrekken.
    Ik zit altijd in de gang maar kan wel meeluisteren wink.gif
    De logo verteld mij na elke afspraak wel hoe het gegaan is enz.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld