Wij gaan voor ons 4de :-)

• Vanmorgen de dokter gebeld voor Quinten want hij blijft maar klagen van zijn buik.
    Ik heb gelukkig nog een afspraak gekregen want deze week zitten ze normaal volledig vol.
    Om 12u ga ik hem van school halen en dan direct richting Bonheiden.
    Ik hoop het allemaal nog ga meevallen.
    Zit wel met hem in.
  • Oei kreeg je niets voor zijn buikpijn? Ja mijn man vond het echt de moeite om naar Comic Con te gaan was de eerste keer dat hij dit deed.
    Voor hem is dat echt een snoepwinkel bigsmile.gif
    Ja van Paw Patrol hebben ze enorm veel. Blijkbaar kwam Marshal in de Fun in Lier zaterdag maar dan moeten we telkens naar de logopediste dus heb er niets van gezegd.
  • We zijn naar de apotheek geweest achter medicatie se Quinten heeft een maagontsteking goed we bij de dokter konden gaan vandaag!
  • Veel beterschap voor Quinten. Hopelijk helpen de medicijnen
  • Dank je hij zal wel snel betere nu hij heeft wel maar toast mee naar school en zijn fruit.
  • Hij is zo blij de medicatie slaagt aan!
    Hij heeft eindelijk nog eens alles op en zijn eetlust is terug!
    Vandaag was het al medisch onderzoek zijn arm doet pijn ik denk hij morgen ne goeie stijve arm ga hebben!
  • Ja dat is meestal van een spuitje dat ze een stijve arm hebben.
    Deze morgen zei de juf van Emma dat het al veel beter gaat. Ze is niet meer zo verlegen en durft al praten in de klas. Dus ik ben blij. Merkte het al een paar dagen dat ze terug blij is om naar school te gaan. Ondertussen weet ze hoe haar juf ook noemt.
  • O dat is fijn!
    Emma heeft gewoon wat meer tijd nodig om zich aan te passen wist ook wel dat het zou goed komen niet iedereen is hetzelfde he wink.gif
    Siebe was vanmorgen een beetje hangerig heb wat langer met hem in mijn armen gestaan dan anders.
    Strapdag komt eraan en ze gingen vandaag allemaal tesamen dansen in de tuin voor ze naar de klassen gingen.
  • Hier zijn ze volop bezig met het liedje te leren. Ja inderdaad ze had gewoon wat tijd nodig. Vandaag als ik haar ging ophalen hadden ze allemaal een kroontje aan dat ze gemaakt hadden. Was schattig om te zien.
  • Hier is Siebe nog themaloos ze zijn nog volop de klas het speelgoed en de vriendjes aan het verkennen maar de juf wil toch binnenkort starten wss word het dinosaurussen of baby omdat er een klein broertje is geboren en dat nu toch wel leeft in de klas.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld