Wij gaan voor ons 4de :-)

• Ja daar ben ik wel blij om dat ze hier thuis wel veel verteld. Wij zijn deze voormiddag naar een rommelmarkt geweest.
    Ik merk hier aan het forum dat het heel rustig is. Binnenkort zullen we geen berichtjes meer kunnen zetten
  • Wij naar de braderie zalig weertje voor en de cadeautjes voor de 2 verjaardagen gekocht voor zondag.
    Met Sara moet ik morgen naar de dokter.
    Zij en Quinten zijn gisteren beginnen overgeven Sara maakt er ook nog koorts bij en heel haar lichaam doet pijn.
  • Siebe met een blauw oog naar school astonished.gif hij is gisterenavond tegen mijn strijkplank gelopen! thumbdown.gif
    Ik ga met Sara naar de dokter vertrekken tis een eindje fietsen en ze heeft daar om 10u een afspraak.
  • Veel beterschap voor Sara hopelijk is ze snel beter.
    Oei tegen de strijkplank gelopen dat is minder.
    Emma heeft ook een lekkende neus. Amper na 1 week school maar het lukt om naar school te gaan.
  • Sara is als enigste naar school ze is er door maar 's avonds en vannacht is de rest allemaal ziek geworden mijn man is naar het werk vertrokken maar om 11u was hij terug.
    Een jongen uit Sara haar vorige klas heeft hetzelfde als wij net zoals een kleuterjuf en Sara en Quinten hun juf die zei gisteren al tegen mij wat heeft Sara ik voel me ook niet goed !
    Deze morgen zei dan Siebe zijn juf dat de juf van Sara en Quinten op haar oprit heeft overgegeven ze geraakte niet meer op tijd naar binnen.
    Morgen zal iedereen wel naar school kunnen.
    Mijn man naar 't werk dat weet ik niet.
  • Oei de griep die de ronde doet. Tibo die is ook aan het hoesten.
    Gisteren was het infoavond voor Tibo en Bram. Mijn man was naar Bram zijn klas gegaan en ik naar Tibo. Tibo is blijkbaar zijn klikklakboekje kwijt. Hij ligt niet in zijn boekentas en in zijn bank op school ook niet. De juf zei dat hij een ander zou krijgen. Tegen november is het eerste rapport en dan zou Tibo kunnen lezen. We zouden dan mogen starten met lezen. Hij mag ook oefeningen maken op Kweetet via de computer. Dat kent hij al van bij Bram
  • Ik ben blij iedereen terug naar werk en school is.
    Het was iets van 1 dag maar wel heftig !
    Sara heeft nu haar eetlust terug en heeft altijd maar honger zo kwam ze met een rommelende buik op school aan en wou absoluut eten tja ze had alleen maar een peer mee voor tijdens de speeltijd die zal rap op zijn denk !
    Ik hoorde over motregen vandaag maar ben toch al serieus nat geworden als ik naar de winkel fietste.
    Ik heb nog bijna niks gedaan en de voormiddag is al weer om dat word deze namiddag nog goed doorwerken !
  • Mama's aan de top ! goofy.gif mijn to do lijstje is netjes afgewerkt.
    Quinten heeft zijn horloge van Planckendael kwijt maar we vinden het raar het is een groot fleurig horloge van een tijger en toch is er in heel de school geen horloge meer te zien ...
    Als we hem niet vinden gaat de juf toch een mail rondsturen want dat vind ze nu wel de moeite om te doen.
    Ze hoopt moest het iemand zijn ogen hebben uitgestoken dat de mama of papa dan toch zo eerlijk is en het terug mee naar school brengt.
    Hij is er zo het hart van in ocharme!
    Ik heb nu wel gezegd dat het de laatste keer is dat ze iets mee naar school mogen nemen.
  • Ik heb sinds deze voormiddag hoofdpijn. Heb vandaag niet veel kunnen doen. Sewes eten maken en hopelijk nog wat rusten zodat de pijn snel weg is. Heb deze voormiddag een dafalgan ingenomen maar helpt niets.
    Ik hoop voor jou dat de horloge terugkomt
  • Ai daar kan je idd efkes van onder de voet zijn !
    Dafalgan helpt bij mij ook niet ik neem nurofen 400 ... mss een tip en helpt jou dat evengoed!
  • Vanavond een mail gekregen van zijn juf ... Quinten zijn horloge is terecht !
    Die is zalig in dromenland gegaan !
  • Hoe gaat het met je hoofdpijn ?
    Quinten is terug beginnen klagen van buikpijn ... ik was zo blij dat we er van af waren!
  • Ik was er pas vanaf de dag nadien. Ik ga je tip onthouden. De kindjes beginnen hier ook te hoesten en hese stem. Emma zag het deze morgen echt niet zitten op school. Ik had haar boekentas aan haar bank gezet op de speelplaats en ik gaf haar een kus en wilde vertrekken en ze trok aan mijn arm. De juf van de 2de kleuterklas kwam eens zien en ze vroeg als Emma een hand wou geven of spelen. Ben dan vertrokken want zag dat ze terug in mijn richting liep. Had gisteren met die juf ook even gepraat en ze zei dat Emma heel timide is op school en dat ze veel tijd nodig heeft. Vandaag komen er in haar klas echte uilen ben eens benieuwd als ze daar iets over zal vertellen.
  • Mss is dat iets voor Emma zo'n uiltjes in de klas.
    De kindjes zijn vandaag met de fiets naar school omdat Siebe zijn klas fietsdag heeft.
  • De juf had veel foto's genomen dus we 's avonds konden zien. Emma zelf vertelde er niets over.
    Mijn man is vandaag met de oudste zoon naar Comic Con in Antwerpen ben eens benieuwd hoe ze dat gaan vinden.
    Is de eerste keer dat ze dit doen.
  • Hier is het grote rommelmarkt aan ons deur en omliggende straten en wijken.
    Sebiet gaan wij ook eens kijken de kindjes zijn beloofd dat ze iets mochten kiezen.
    Morgen moet Sara naar een verjaardagsfeestje.
  • Dat doe ik ook graag naar een rommelmarkt gaan. Hier is het 5 oktober terug rommelmarkt. Sara gaat goed weer hebben om naar een verjaardagsfeestje te gaan.
  • Ja heb het ook gehoord dat het mooi weer gaat zijn.
    Ze zijn super hard verwend geweest vandaag...ze hebben speelpoppen van Mega Mindy Toby en een boef , een pluche dier van little pet shop , een action man , een grote paw patrol uitkijktoren met baan en een groot hoofdkwartier van de pjmasks met figuren en auto met licht en geluid.
    Tis precies kerstmis ! nervous.gif
    Een hele avond zoet mee geweest thumbup.gif
  • Wauw dat is heel leuk dat je zoveel gevonden hebt. Wij hebben vorige maand ook de uitkijktoren op de rommelmarkt gekocht. Vorige week hebben het vliegtuig gekocht ervan ook op de rommelmarkt. Dat is nog steeds een groot succes Paw Patrol. Mijn man is gisteren naar Comic Con geweest. Het was zo geweldig voor hem. Voor hem is dat precies als een kind naar een snoepwinkel gaat smile.gif Volgende maand wilt hij naar Facts gaan in Gent
  • Is ook hier een enorme hit samen met de pjmasks daar zouden ze voor vechten horror.gif
    Heel leuk als je dat tegenkomt en zoveel goedkoper kunt kopen en zo netjes nog !
    Goh ook enorm leuk dat vliegtuig ssst als ze dat hier horen bigsmile.gif
    Morgen met Quinten naar de dokter want hij blijft klagen van zijn buik eet ook veel minder en kan ook minder goed naar toilet.
    Ik kreeg bij de apotheek niks omdat het in de buik is en hij nog jong is een combinatie waar ze heel voorzichtig met zijn.
    Vandaag het feestje was een groot succes.
    Mooi weer en een tuin om U tegen te zeggen top combinatie om te feesten!
    Comic con dat zou ik ook wel eens willen zien eigenlijk.
    Facts ken ik niet.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld