Wij gaan voor ons 4de :-)

• Wij hebben spijtig genoeg niet het geld om te kopen. Toen wij naar hier verhuisde hadden we het geluk dat we maar 2 maanden waarborg moesten betalen nu is het veranderd naar 3 dat is dus in ons nadeel. Had een huis gezien dat ons interesseerde maar heb niet genoeg voor de waarborg.
  • Veronique tip voor eventueel lego fans van friends ninjago batman ... we hebben leuke schoolspullen gekocht in het kruidvat! wink.gif thumbup.gif
  • Bedankt voor de tip ik ga eens kijken morgen. Nog 1 week en mijn man heeft terug een weekje vakantie. Gisteren zijn we terug begonnen met de logo voor Bram
  • Hier volgende week woensdag en donderdag terug logo gelukkig heb ik het goed opgeschreven want was al verkeerd.
    Ik weet niet van wanneer de actie loopt bij 't kruidvat want er was bij ons in Mechelen al veel weg maar ik zou ook toch eens gaan kijken is best wel mooi en natuurlijk veel goedkoper.
    Ze zijn hier superblij alleen voor hun nieuwe spullen willen ze al terug naar school wink.gif
    Mijn man zal nu wel een langere periode terug werken zijn de congé is voor hem voorbij.
  • Hier in ons dorp was er niets meer van het schoolgerief. Straks even naar Lier misschien is er daar nog. Denk dat de komende 2 weken snel gaan voorbij vliegen.
  • O jammer zeg hopelijk heb je in Lier meer geluk!
    Wij wijn juist terug van Tivolipark heel leuk dagje gehad nu thuis nog wat werken vanavond naar de Delhaize gaan winkelen en zo gaan de dagen weer voorbij he het zal rap terug school zijn ja!
  • Ik ben deze voormiddag ook boodschappen gaan doen het was pas middag als we terug waren dus dan is al een groot deel van de dag voorbij.
    Gisteren heb ik er in Lier gevonden mappen maar de jongens waren blij met het schoolgerief dat ze al hadden. Ik vertelde het aan Tibo dat het nog een 10 tal dagen vakantie was en dan terug school. Hij begon te wenen. De vakantie duurt te lang voor hem. Vorig jaar had hij het pas door de 1ste dag van school en toen weende hij ook zo. Dus ik zal mij al mogen voorbereiden op de 1ste dag.
  • O dat breekt een moederhart he.
    Ik duim het wat vlotjes verloopt!
    Ik ben vandaag het stad ingegaan voor een paar uur moest toch bij de bank zijn en heb schoenen voor Siebe gezien.
    Hij is gegroeid zie ik aan zijn broeken en die voetjes blijven natuurlijk niet achter he.
    Ik hoop hij niet moeilijk doet want alle schoenen die ik toon of op online sites laat bekijken wil hij niet.
    Zelfs zijn nieuwe jas wil hij niet aan.
    Zucht!
  • Oei hoe komt het dat hij zijn nieuwe jas niet wilt aandoen? Tibo deed dat ook een tijd als hij kleiner was en Bram ook. Ik bleef proberen dat hij die aan zou doen. Hoop het ook dat het zal meevallen. Hij had in de winkel zijn nieuwe boekentas gezien en hij is dan zo fier.
  • Geen idee ik heb gewoon de indruk dat hij over het algemeen geen jas wil maar als 't regent of 's morgens bv heb ik toch graag ze iets aandoen.
    Hier ook fiere kindjes als ze iets van hun gerief zien staan zo leuk ze content zijn!
  • Ja hier moeten de kinderen ook een jas aandoen als het regent of fris is. Wij gaan zondag naar de Cultuurmarkt in Antwerpen. Assepoester en de acteurs van Mama Mia komen en Chase van Paw Patrol. Ben eens benieuwd hoe Emma zal reageren op Chase.
  • Leuk hopelijk moeten jullie niet lang wachten voor met Chase op de foto te kunnen.
    Vriendin van mij was met haar zoontje ook op een ontmoeting en dat was lang aanschuiven en ook heel snel terug van 't podium was een tegenvaller blijkbaar.
    Hier ist dit weekend maanrock
  • Ik hoop het ook dat het meevalt. Komen er dan artiesten optreden bij Maanrock?
    Geniet van het mooie weer
  • Ja hoor dat is een festival he ook op andere plaatsen in't stad zijn er optredens.
    Veel dj's wel die ook in tomorrowland zijn geweest.
    De artiesten die ik zo wat weet die komen zijn Blof , Jebroer , Yves Deruyter , De Romeo's , Milow , Plop
    Je hebt ook theater en kinderprogramma's en dansen enz.
    Genoeg te doen en te zien.
  • De laatste officiele vakantieweek is een feit!
    Jullie nog plannen ?
    Wij zijn het goed aan het nemen van ons Planckendaelabonnement maar wat wil je ook met dit weer !
  • Nee echte plannen niet. Mijn man heeft deze week vakantie. We zijn al veel gaan wandelen met het warme weer. Zondag gaan we naar de rommelmarkt gaan. Kreeg deze morgen een email van het school. De eerste schooldag word een sportieve dus de kindjes mogen sportief naar school. Wel raar de eerste dag dit al te doen. Yordi moet om 10u30 op school zijn tot 15u. Ja nu is het niet lang meer. Ben toch benieuwd. Emma vroeg deze morgen ook naar de juf maar ze denkt dat het nog steeds dezelfde is en dat is niet. Ik weet zelfs haar naam niet omdat ze in de vakantie iemand nieuw hebben aangenomen voor haar klas. Lastig wel dat ik het niet weet. Dus nog even goed genieten van de vakantie
  • Bij onze kids gaan er ook veranderingen zijn vooral ook voor Sara die bij Quinten in de klas komt en ondersteuning gaat krijgen van buiten het school uit er komt een nieuw leerjaar bij namelijk het 3de en die juf kennen we ook nog niet er komt ook een 2de turnleraar bij nu de school weer wat groter word.
    Het is weer zo warm mijn kids zitten int zweet ik ben ook al 2x gaan douche sebiet voor ik mijn bed in kruip nog eens verfrissen zal zoooooo blij zijn dat het herfst is en ja zelfs winter!
  • Ja het is niet aangenaam met die hitte. Wij zijn gisteren met de kinderen even naar de Zoo geweest. Dat vonden ze echt leuk. Voor Emma ook een abonnement aangevraagd.
  • Een abonnement voor een leuke dierentuin is met kinderen echt een must vind ik.
    Ik merk ook hoeveel plezier wij hebben met die van ons van Planckendael.
    De school is ook al elk jaar gegaan omdat het dicht in de buurt is dus die abonnementen komen echt van pas.
    Ik kijk stilletjes uit naar zondag want dan geven ze minder warm.
    Ik ben zo anti zomer niet te doen al dat gezweet die zon op u lijf de mensen lopen kort en ambetant pffff bigsmile.gif
  • Klaar voor morgen?
    Ik ben niet de enigste die er naar uitkijkt mijn kids zijn al serieus aan het aftellen en superblij dat ze morgen naar school gaan.
    Het enigste mij tegensteekt is het routine altijd je klok in het oog houden ...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld