Wij gaan voor ons 4de :-)

• Heel leuk hier hebben ze ook speelgoed van toy story vooral buzz en woody al kijken ze niet echt naar de films er zelf mee spelen zal leuker zijn bigsmile.gif wink.gif
    We zijn nog niet tot in de cinema geraakt al wil mijn man wel the lion king zien.
    Mss van 't weekend toch eens echt moeite doen smile.gif
  • Ja het is echt een goeie film. Mijn man is met Tibo en Bram naar The Lion king gaan zien en die was blijkbaar ook heel goed. Emma speelt ook veel met Woody en Buzz.
  • Vandaag is het terug een heel ander ritme nu mijn man gaan werken is.
    Ik heb in September oktober 1 van die maanden ook grote plannen k ga me omscholen met een thuiscursus.
    Benieuwd maar zie het wel zitten.
  • Welke cursus ga je volgen? Ja dat is hier ook een verschil als mijn man werken is of vakantie heeft. Gisteren vertelde mijn man dat hij nog eind augustus een weekje recup heeft en begin oktober. Hij kan dus terug gaan aftellen. Deze morgen had ik Emma andere oorbellen willen aandoen wat normaal zo gemakkelijk ging was nu een crisis. Yordi moest haar zo goed vasthouden want ze wou gaan lopen telkens. Maar het is gelukt
  • Welke cursus daar ga ik nu nog over nadenken er zijn er enkele die mij wel aanspreken maar ik wil eerst nog wat info krijgen.
    Ik moet ook zien via welke school/instituut ik die cursus ga doen en of ik stage kan lopen en examen moet afleggen enz ik ga niet over 1 dag ijs.
  • Laat je maar goed informeren. Ik ben benieuwd wat je gaat kiezen.
  • Ja ga ik zeker doen het is ook een heel bedrag om zo'n cursus te doen dus veel factoren om eens een nachtje over te slapen 't zou zonde zijn ik de verkeerde keuze maak.
    Vandaag met Siebe de school voorbij gefietst en hij maar met zijn vinger wijzen en beetje protest omdat we niet stopte.
    Wel leuk ze zo graag naar school gaan he zegt ook veel over de juffen de kinderen en de werking van de school!
    Ik hoop het gaat blijven lukken om ze daar te laten blijven schoollopen want er staan verhuisplannen op til.
    Ik weet niet of ik bij een andere school zo'n fijn gevoel ga hebben.
    Mijn man is van dinsdag terug aan 't werk en daar zijn de overuren al weer!
    Heb ik mij al zo druk in gemaakt en verdrietig om gevoeld se!
    Voor de kinderen is dat ook niet al te leuk ze de papa zo moeten missen.
    Maandag is hij 's middags thuis we gaan naar Leuven dan gaan we de uitslag van Sara haar testen weten!
    Donderdag en Vrijdag is hij ook thuis dus weer profiteren van die extra dagen!
  • Mijn man was gisteren ook thuis en we zijn een hele dag in Antwerpen gaan rondwandelen. Hier is dat ook zo mijn man is een week aan het werk en hij heeft lange dagen deze week. Vandaag moest hij om 14u beginnen tot 21u en morgen van 13u tot 20u. Ben al blij dat hij maandag thuis is want dan verjaart Bram. Oh ga je verhuizen. Ik ben ook al lang op zoek naar een ander huis maar ik vind niets betaalbaar. Wij zoeken een huis met zeker 3 of 4 kamers maar dat lijkt niet betaalbaar te zijn. Ik blijf toch zoeken tot ik hopelijk iets vind. Blijf je in Mechelen? Ik zoek regio Lier Berlaar In dit dorp blijven is natuurlijk gemakkelijk voor de kinderen. Zo moeten ze niet van school veranderen ook al heb ik vaak mijn bedenkingen over sommige juffen.
  • Mijn man werkt van 6 tot 6 en zaterdag van 6 tot 12 echt heel lang om dat week na week vol te houden.
    Mijn man heeft een eigen huis in Muizen maar ik denk er een tussenstop in Mechelen komt tot we daar in kunnen.
    Er woont nu iemand anders in en die kan je zo maar niet eruit zetten.
    We gaan aan 't tafel ons eten is klaar dus buikjes vullen maar !!!!
  • Dat zijn inderdaad lange dagen. Mijn man begint ook meestal om 6u maar dan heeft hij gedaan om 16u . Als je zelf in het huis wilt wonen dan hebben de mensen 6 maanden de tijd dacht ik om iets anders te zoeken. Ik heb hier deze middag een appelcake gemaakt. De kindjes wilde dit graag en 1 van de buren had een doos eieren gebracht dus dat kwam goed uit.
  • MMM lekker heb ik overlaatst ook gegeten was ook ne verse!
    Ja normaal wel maar hier is het een andere regeling dus wij hebben minder geluk en zullen moeten wachten.
    Bij ons is het ook belangrijk dat de kindjes in dezelfde school kunnen blijven gaan ze kennen daar iedereen het is een leuke school ... ik denk een overstap geen goed idee is.
    Mijn man moet ook met zijn werk rekening houden.
    Ik hoop het allemaal te overbruggen valt we zien wel maar het is idd zoals je zegt moeilijk tot bijna niet te vinden een betaalbare woning met genoeg slaapkamers dat maakt me zorgen.
  • Ik schrijf hier nooit mee. Maar lees hier af en toe wel.
    De zoektocht naar huizen met voldoende slaapkamers is idd niet simpel.
    Ik ben al enkel huizen gaan bezoeken de laatste 2 jaar en het blijft wachten en hopen op een geschikte woning.
    Wij hebben wel maar 3 kinderen maar toch is dat precies al veel, een huis met 4 slaapkamers.
    Hoe meer huizen ik zie en hoe langer we zoeken, hoe meer ik ook weet wat ik wil en niet.
    Ik had gedacht met de tijd zaken te schrappen maar ik blijf hopen op die klik.
    Wij hebben wel alles in orde rond bank enzo.
    We weten perfect wat we kunnen lenen en kunnen wel direct overgaan naar een bod als we een huis zien die we geweldig vinden maar voorlopig nog niets.

• Hey neuzeke voor jou ook enorm veel succes met de zoektocht naar een goeie woonst!
    Soms hoor ik zeggen "maak zelf van 1 , 2 slaapkamers" maar dat mag je ook zomaar niet en dan doen ze er zo luchtig over maar voor mij is dat toch een zwaar onderwerp aan het worden.
    Wij betalen veel te veel voor wat het huis maar waard is en ik wil mijn kids goede eigen kamers geven...
    Ik heb al een paar leuke huizen gevonden met de nodige slaapkamers redelijk van prijs maar dan is de locatie niet goed.
    Met momenten sluit ik mij ervan af en denk ik binnen een maand nog eens kijken en zoeken...zo blijven we hopen he wink.gif thumbup.gif
  • Ik kijk iedere dag.
    Ik heb ondervonden dat we niet de enigen zijn die op zoek zijn naar huizen met 4 slaapkamers in deze regio'
    Dus als er 1tje te koop komt, moet je er vaak echt opspringen heb ik de indruk.
    Tegen dat ik opvang geregeld krijg om rustig te gaan kijken, zie je al optie staan.
    Onze slaapkamers zijn nu niet zo groot, dat je er 2 comfortable kamers van kan maken ook.
    En voor sommigen is een kamer niet belangrijk maar voor ons wel. Wij willen dan ook, dat onze kinderen in de toekomst elk hun eigen plek hebben.
    Nu zijn ze 2,9 en 10 en is het nog net oké.
    Eens in het middelbaar zou ik er mij niet fijn bij voelen.
    We hebben prijs gevraagd voor een achterbouw met 2 verdiepen en dat was vrij veel geld en dan moet je nog nieuw terras en verlies je tuin.
    Dus dat gaan we niet doen
    We moeten hier natuurlijk niet weg en het is onze eigen huis dat we afbetalen. Maar ik geef toe, dat ik niet kan wachten tot we een ruimere woning hebben. Aangepast door Neuzeke op 11/08/2019 22:50
  • Mij gaat het persoonlijk in de kleren zitten dus ik heb die adempauze nodig!
    Ik merk ook er veel vraag is naar een ruimere woonst niet zozeer voor de leefruimtes maar die slaapkamers he !
    Het is toch wel een dingetje.
    Onze oudste heeft al zijn eigen plek dus die zit perfect is ook wel nodig qua privacy dan.
    Onze kids van 6 en 7 delen hun kamer (die zijn ook wel te vergelijken met een tweeling met momenten dus voor nu en de komende jaren is dat ook zeker nog wel ok maar ik droom nu toch al dat ze een eigen kamer hebben nu is die echt in 2 verdeeld omdat ze jongen en meisje zijn)
    En de kleinste ligt ook alleen maar die kamer is niet naar mijn zin en dat is niet door de aankleding dus dat kan ik niet veranderen om het in orde te maken...was het dat alleen maar!

Mijn hoofd kent geen rust...vanavond op gesprek in Leuven voor ons Sara ik weet niet goed wat te verwachten we kregen altijd goeie feedback na de tests maar ergens heb ik zoiets van "nu gaan ze pas echt eerlijk en rechtuit zijn"
    Ben al blij mijn man mee gaat dat hij het kan door zijn werk.
    De logo start ook terug op.
  • Wij huren hier nu 4 jaar en ik zeg al 2 jaren dat ik hier wil verhuizen. We hebben 3 kamers maar ik heb 4 kinderen van 14 jaar 8 jaar en 6 en 3. De zonen van 14 en 8 slapen al jaren samen in een stapelbed maar eigenlijk heeft de oudste zoon recht op meer privacy wat ik hem hier niet kan geven. De jongste 2 slapen ook samen. Hier in onze regio is een huis van 4 kamers zeker 1000 euro dat is niet betaalbaar voor ons. Toch blijf ik zoeken. Ik kijk ook elke dag op immo's maar heb de indruk dat daar niet altijd alles opstaat.
    Hoe was jullie gesprek gisteren over Sara?
    Ik hoop dat het meeviel
    Wij hadden gisteren een jarige zoon. Donderdag nog eentje jarig smile.gif
  • Ik kijk naar immoweb, zimmo en dan alle plaatselijke makelaars, de gekende makelaars, de notarissen, eveneens alle project bouwers en bouwgronden.
    Maar wij hebben te veel in ons hoofd wat we echt willen
    We hebben wel wat budget en betalen nu ook rond de 900 af dus dat is niet het probleem maar onze lijst met wat we zeker niet willen word door al die bezoeken, langer.
    Geen drukke baan, liefst geen wijk, geen gesloten bebouwing, geen huizen die op 1 plateau staan, geen grote verbouwingen.
    We hebben ook wel een voorkeur voor een bungalow.
    Liefst 1tje met een ruime zolder die kan omgebouwd worden naar 3 mooie kamers voor de kinderen en beneden dan 1 slaapkamer voor ons en een bureau.
    Liefst toch wat tuin.
    Locatie is ook beperkt tot een 5tal gemeenten
    Zo blijven we dus maar verder zoeken.
  • Geniet van het gefeest! party.gif
    Ons gesprek was een hele boterham waar ik nu geen fit voor heb om het allemaal uit te leggen sorry komt er kort op neer dat Sara de diagnose OD+VOD heeft gekregen.
  • Geen probleem Jessica.
    Neuzeke ik kijk in 2 3 gemeenten. Veel voorkeuren hebben we niet. 3 tot 4 slaapkamers een tuin en dat het er deftig uitziet en liefst betaalbaar. Ik kijk ook op immoweb en zimmo immoscoop en de plaatselijke kantoren. Merk wel dat in onze gemeente er niet veel mensen zijn die het zelf verhuren. We zien alleen affiches van de plaatselijke kantoren en heb de indruk dat die niet alles online zetten
  • Ah jullie zoeken een huurwoning.
    Ja dat zal mss zelfs nog moeilijker zijn dan een koopwoning zoeken.
    Is er een reden waarom jullie niet kopen?
    Ja ik wil niet meer verhuizen hierna dus echt wel eisen.
    Voldoet de woning niet aan de top 5, dan valt ze al af.
    Kzou het zonde vinden om toch wel heel wat geld uit te geven aan iets dat ik niet super vind.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld