Wij gaan voor ons 4de :-)

• O leuk allemaal maar jammer die juf niet mag blijven lijkt me een lieve juf met feeling.
    Siebe gaat volgend jaar naar een toffe juf die niks forceert en leuke projecten maakt de klas waar hij nu inzit ligt hem enorm goed dus ik kijk al uit naar volgend schooljaar voor hem.
    Hij was vannacht aan het kermen van de buikpijn denk hij om de 10 min lichtjes aan het huilen was en auw zei.
    Vanmorgen twijfelde ik of hij naar school ging , hij zat maar stil aan tafel halve sandwich op ... nee hij is niet echt lekker maar de juf heeft me niet opgebeld.
    Siebe had weken terug een krentenbaard gisteren telefoon van Sara haar juf dat ze uitslag had en Quinten een beetje en of ik ze niet kon komen halen en naar de dokter kon want ze wisten niet wat het was...waren het muggenbeten.
    Ik had al gezegd da zijn toch maar muggenbeten???
    De dokter had me direct laten komen maar ik voelde me zo ambetant gelukkig kon de dokter ermee lachen en zei beter laten kijken maar dit is zeker geen ziektebeeld.
  • Ja de juf van Emma is echte een hele goede. Begrijp het ook niet goed dat ze iemand anders zoeken terwijl ze een goede hebben. Bij de playbackshow volgende week doen er niet veel kindjes mee en daarom moet Emma met het instapklasje meedoen.
    Oei zag de juf het verschil niet tussen een muggenbeet en uitslag dat zie je normaal toch. Kan het geloven dat je beschaamd was bij de dokter maar trek je het niet aan
  • Op den duur weet ge 't niet meer waren de juffen hun uitleg...nu ja ze zijn een halve dag met mij op trot geweest een heel fijne namiddag gehad wink.gif
    Morgen achter een boekentas van Marvel voor Quinten sta momenteel in de rode prijs dus zou gek zijn om te wachten.
    Ik haal nu al af en toe wat spulletjes voor volgend schooljaar zodat ik niet alles in 1x moet halen.
  • In de Colruyt? Dan moet ik eens zien. Een turnzak heb ik voor Tibo al maar moet nog een pennenzak vinden en een boekentas. Je hebt gelijk Ik ga ook eens op zoek gaan. Vandaag heb ik oudercontact van Tibo. Vorige week moest ik papieren invullen als hij godsdienst of zedenleer zou volgen
  • dreamland !
  • Vandaag gaat Sara met haar klas een ijsje eten want de juf is jarig.
    Ze heeft er gisteren een tekening voor gemaakt.
  • Ik was op de website gaan zien van Dreamland en heb er een leuke boekentas gezien voor Tibo van Pok√©mon. Ze hadden pennenzaken ook dus heb alles laten zien en hij wilt dat graag hebben. Volgende week mag hij naar het 1ste leerjaar en krijgen we een lijst met wat hij nodig heeft tegen september. De juf vertelde dat zijn motoriek verbeterd is ze zei wel dat ze hoopte dat de vooruitgang die hij nu gemaakt heeft genoeg hopelijk is voor het 1ste leerjaar. Ze vertelde dat we in de vakantie hem goed moest laten spelen met zijn vingers zoals piano spelen of plasticine of in slijk spelen dat laatste gaan we maar niet doen wink.gif
  • Hahaha nee mss is magisch zand ietsje beter wink.gif
    Morgen heeft Quinten voor de 3e keer wisselklas met het eerste leerjaar.
    Ook leuke boekentas he Pokemon dat is ook iets wat Quinten leuk vind maar is van Marvel net ietsje meer fan.
    Ik wil nu een schrijfset en een pennenzak van Marvel alhoewel ik dat niet in Dreamland heb gevonden maar zag het wel weken terug in Action en in boekenvoordeel.
    Heb dan enkel bang voor de kwaliteit als ik het daar haal.
  • Ik heb hier balpennen van vorige zomer van de action en sommige schrijven niet goed precies dat de inkt op is. Yordi is bezig met zijn laatste examen te leren. Hij is blij dat het gedaan is Tibo die is grote fan van Pokemon. Vandaag mochten de jongens gaan zwemmen is de laatste keer dit schooljaar
  • Ik ga het nog even bekijken waar of wat voor schrijfgerief ik ga halen in principe hoeft het zelfs niet want ze krijgen alles van de school en dat blijft ook in school.
    Enkel een kaft moeten ze zelf aankopen.
    Sara neemt dezelfde van dit jaar terug mee eentje van k3.
    Sara heeft ook wel haar eigen pennenzak met schrijfspullen mee maar gebruikt het voor haar huiswerk te maken.
    Quinten had een mapje mee met hun voorbereidende schrijfoefeningen en de juf had vanvoor een blad gestoken met als tekst Quinten je hebt heel goed gewerkt je kan nu zonder problemen naar het eerste leerjaar en echt gaan schrijven!
    Morgen gaat hij op schoolreis naar het bloso domein hofstade.
  • Bram heeft hier thuis ook een pennenzak voor als hij huiswerk maakt. Goed dat je het zegt want daar had ik nog niet aan gedacht dat hij hier thuis ook iets heeft. Vandaag is het playbackshow. Emma en Tibo gaan donderdag ook op uitstap naar Herselt naar een kinderboederij. Bram die heeft maandag sportdag
  • Alle uitstapjes zijn na vandaag gebeurd enkel woensdag is er nog iets te doen ... uitreiking kleuterdiploma.
    Vrijdag een afscheidsfeestje voor 2 kindjes uit Quinten zijn klas die gaan naar een andere school.
  • Hebben jou kindjes deze week ook waterplezier op school?
    Ze spelen waterspelletjes , zetten vandaag een zwembad buiten in de tuin , Quinten gaat met 2 klassen spelen in 't stad met de waterfonteinen en ijsjes he ze krijgen veel ijsjes bigsmile.gif
  • Hier was het normaal gisteren sportdag voor Bram maar door het weer hebben ze het gelukkig veranderd naar waterspelletjes. Bram vond het op het laatste niet meer leuk zijn short was zo nat en ze hadden hem uitgelachen met zijn pet van Lego. Ze vonden dat het voor baby's was. Zo erg en deze morgen heeft hij zijn pet niet meegenomen. Hij moest vandaag met de fiets naar school ze gingen naar het bos fietsen. Emma die mocht ook met de fiets ze ging haar fiets pimpen en poetsen. Ze heeft haar loopfiets mee en Tibo heeft zijn afscheidsfeestje ook vandaag maar met alle kleuters.
  • Lego is toch niet voor baby's als ze hier met zoiets rondlopen vinden ze dat juist cool!
    Vind erg voor je zoontje!
  • Ja vind het ook erg. Is al de zoveelste keer. Hij zei dat hij gisteren echt geen leuke dag had doordat ze in de klas zo reageren. Lukt het een beetje bij jullie met de warmte. Hier binnen in huis is het goed fris beneden toch. Boven is het heel warm. Yordi gaat morgen naar Bobbejaanland.
  • Hier is dat ook zo boven heel warm beneden iets koeler.
    Zegt de juf daar niks van?
  • Yes de hittegolf is voorbij !!!
    Zo zalig nu.
    Binnen zit nog wel de warmte hoop die wat buiten te krijgen nu ik de ramen kan openzetten.
    Binnen een uurtje terug naar school vertrekken het is de diplomauitreiking van Quinten.
    Met eerst een verrassingsfilmpje voor de juf waar alle kinderen gek doen op het liedje leef van Andre Hazes jr met aangepaste tekst.
    Een mama van een klasgenootje werkt in de media mss ken je ze wel van ketnet vroeger en vlaanderen vakantieland enz (Kristien Maes) en heeft thuis een opnamestudio waar ze haar stem leent voor reclame en films enz die heeft dat knap in elkaar gestoken heel professioneel.
    Denk het wat gaat doen met de juf.
  • Oh dat is leuk dat je mag naar de diplomauitreiking. Hier op school hebben ze in mijn ogen dit verkeerd aangepakt; Tibo kwam gisteren na school gelopen naar mij met zijn hoed en toen we thuiskwamen keek in zijn boekentas en zat zijn diploma erin maar het was helemaal verkreukt. Heb het terug plat gekregen maar het is niet dat we speciaal naar school hiervoor mochten komen. Heb de juf van Bram gisteren een bericht gestuurd. Hij was weer gepest gisteren door zijn fiets deze keer. Ben het zo beu elke keer vinden die kinderen wel iets. De juf reageerde snel en ze zei dat ze er niets van wist ze zou de andere juf op de hoogte brengen en een gesprek met kind dat Bram pest. Ze vonden deze keer dat Bram zijn fiets veel te klein is echt voor kleuters terwijl hij een grote fiets heeft. Tibo die hadden ze ook geplaagd omdat Winnie the pooh erop staat. Eind volgende maand is er rommelmarkt en gaan we zien als we andere fietsen kunnen kopen. Bram die stond deze morgen op en stond helemaal vol met muggenbeten. Ben in de apotheek al een zalf gaan halen tegen de jeuk.
  • Eens ze iemand hebben gevonden om te pesten is het moeilijk om dat te breken!
    Ik ben vroeger zelf ook gepest geweest verschrikkelijk wist lang niet waarom tot het ter spraken kwam omdat ik vroeger rijp was dan hun.
    Ik was anders dan hun, ik hoorde er niet bij.
    Ik heb mij nooit goed in de klas gevoeld pas als ik naar het middelbaar ging bloeide ik open omdat ik toen pas echte vrienden leerde kennen (in mijn klas dan) want bij ons in de straat en in het dorp had ik een vaste vriendenkliek waar ik elke dag bij was maar je zit natuurlijk meer op school dan thuis.
    Ik heb heel veel last gehad van weinig zelfvertrouwen en dat uiten zich in veel dingen.
    Ik denk niet graag terug aan de tijd op mijn basisschool!
    Ik vluchten toen enorm hard in sport tot het fanatieke toe.
    Vind dat verschrikkelijk als ik pestende kinderen zie en leef zo mee met die kinderen die het moeten ondergaan!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld